SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hhm okequote:Op donderdag 7 april 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op moment niet, maar normaal wel redelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hoe krijg je het weg? :$quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren zó veel gegeten, nee maar serieus zit op 3000 kcal. Hahahahoahoaa
In je mondje stoppenquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg? :$
Nee, grapje. Lukt mij ook wel.
Ooit leer je het wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
alweer in mn vinger gesneden
hoerenzooi
loop je naakt rond?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn buurman kijkt altijd zo indringend mn huis in
Ja, duh.. zo vaak het is mn huisquote:
Leuke buren heb jequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, duh.. zo vaak het is mn huis
maar volgens mij niet dat hij dat heeft gezien
EN HIJ STAART ECHT, echt zn stoel op mijn balkon gericht en zitten en staren. Maar geen idee of hij door heeft wat ie doetwant hij blowt ookkkk
Zat hier wel eens op balkon in bikini te zonnen, toen besloot er wel buurman echt 6 huizen verderop te gaan fluiten. Ja hoi bedanktttt![]()
Sowieso wel leuk complex waar hij in woont volgens mij hoor. Boven hem op het balkon stonden ooit 3 gastjes in hun onderbroekje te roken van 'euhh oke'quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even huis tegen over jou huren dan maar
Wat ieder normaal man zou doen denk ik, VOORAL blijven kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef Divje het volgende:
Maargoed, volgende keer gordijntjes dicht en naakt rondhupselen? Als je wil weten of hij naar jou staart boop je gewoon een boob tussen de gordijntjes doorEn dan kijken wattie doet.
Was ooit vier jaar geleden terug ofzo even bij mn ouders op bezoek op de camping en toen met mn mama topless zonnen. Toen kwamen vriendjes van mn broertje echt vijf keer voorbij lopen, toen marar topje aangedaan en toen kwam mn broertje boos aan "JA ZE ZEGGEN DAT JIJ HIER NAAKT ZIT!!!!!!!!!!!!"quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger, toen ik nog een jong kaneeltje was (wel even groot als nu), lag mijn buurmeisje wel eens in de tuin te zonnen in haar bikini.
Boh wat zat mijn broekje strak
Hehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was ooit vier jaar geleden terug ofzo even bij mn ouders op bezoek op de camping en toen met mn mama topless zonnen. Toen kwamen vriendjes van mn broertje echt vijf keer voorbij lopen, toen marar topje aangedaan en toen kwam mn broertje boos aan "JA ZE ZEGGEN DAT JIJ HIER NAAKT ZIT!!!!!!!!!!!!"
haha![]()
Wie zegt dat hij normaal isquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ieder normaal man zou doen denk ik, VOORAL blijven kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |