quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:39 schreef Etsu het volgende:
Wat een lol op n zaterdagochtend in de AH (ze liepen daarna naar buiten, even snel foto gemaakt)
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 9 april 2016 09:39 schreef Etsu het volgende:
Wat een lol op n zaterdagochtend in de AH (ze liepen daarna naar buiten, even snel foto gemaakt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Goedemorgen Inso, er waren wat zorgen over jou vanuit Etsu. Is alles in orde met je?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedemorgen Inso, er waren wat zorgen over jou vanuit Etsu. Is alles in orde met je?
Ik kan dat echt niet, altijd hij gaat in die randjequote:
Ze kijkt zelden. Ze zit überhaupt bijna nooit op internet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
wow dan zou ik me toch wat meer gaan gedragen
net zat ze nog in OUDquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kijkt zelden. Ze zit überhaupt bijna nooit op internet.
had ik ook altijd maar gister opeens allemaal spares lolquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, altijd hij gaat in die randje
poolen is tof. Ook om naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe meer die echte kroegsporten zoals poolen en darts.
Nice. Bij mij is het heel wisselvallig. Ene keer gooi je aardig en de keer daarna is het compleet ruk.quote:
Dit had ik met VBLquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bijdrage in OUD eindigde toen in ee nban
Je hebt er ook vrij weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bijdrage in OUD eindigde toen in ee nban
Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En 1 keer moest ik op mn zusje passen een week in de zomer.
En toen vroeg ik wat in de baby topic en werd mn post verwijdert
Stijn is nog erg jong, loopt vanzelf wel losquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij en Stijn worden nooit vriendjes.
poolen vind ik ook leuk en barjartenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe meer die echte kroegsporten zoals poolen en darts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |