Vergeet niet om 'm in het reviewtopic te zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:20 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even op me laten wachten maar hier komt het (kleine) reviewtje van de VR BOX II (2).
1 minuut stilte voor onze chineze broeder die nu door Focalprice op straat is gezetquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang Focalprice er over gaat doen om het bedrag terug te storten na het annuleren van de Xiaomi controller.
Tja, zielige personen, maar die actie/prijsfout was wereldwijd bekend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:29 schreef l0lownkill het volgende:
1 minuut stilte voor onze chineze broeder die nu door Focalprice op straat is gezet
Ik had hem trouwens besteld met de misschien dat het alsnog verstuurd wordt instelling, alleen als je naar het broeinest van gierige hollanders kijkt (Pepper) zie je mensen die er gelijk 32 bestellen
Yup. Bol.com had vorige week een ¤100 kortingactie op de Huawei Watch en voor ¤250 kon ik hem niet laten liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:01 schreef shiznuts het volgende:
@ Dromer: nice.Ja, ik vond de Huawei nog wat prijzig, maar lijkt idd de meest nice choice op de markt op dit moment.
Beetje kinderachtig om Pepper hier af te kraken...zeker als je het hebt over vakantiedealS.... de afgelopen maanden is er nog geen handvol vakantiedeals voorbij gekomen.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:21 schreef Quattroporte47 het volgende:
Vooral die vakantiedeals op Pepper
Lekker een week in een all-inclusivekamp zitten met die tokkies 😂
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.
Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.
Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
Ik zou hier nog op terugkopen voor degene die overweegt een slijpsteen aan te schaffen. Ik heb geen fatsoenlijke (grote) slijpsteen in china kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zou eerst even oefenen met een waardeloos mes voordat je handmatig je koksmes gaat slijpen. Zoek eens op een angle guide holder want los uit de hand is een hele kunst om de hoek perfect te houden. Slijpstenen uit China zijn wel enorm klein vergeleken met de Japanse.
Chinese grit 400/600 is om een slecht mes te vormen, 800 is semi scherp, 1000 is scherp. Daarboven gaat het scheermes scherp worden. Japanse grit is totaal anders, geen ervaring mee want dat zijn dure stenen.
Een angle knife sharpener is een leuke optie als je veel wilt gaan slijpen.
De Film moet dan wel VR geschikt zijn. (gesplits in 2 schermen zeg maar en 360 graden gefilmd). Normale films krijg je niet door deze bril in VR/360 gradenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Musta het volgende:
Nette review! Ik twijfel nog steeds om het te halen, na paar keer gebruiken gaat die in een hoekje ben ik bang![]()
Is het mogelijk om een film ofzo ermee te kijken? Eentje afspelen op je tel en geeft dat een andere ervaring vraag ik me af?
Het is niet zo moeilijk om elke film die je op je telefoon hebt te kijken met zo'n bril op. Volgens mij kan dat al heel makkelijk met een app als VR Cinemaquote:Op woensdag 13 april 2016 12:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
De Film moet dan wel VR geschikt zijn. (gesplits in 2 schermen zeg maar en 360 graden gefilmd). Normale films krijg je niet door deze bril in VR/360 graden..
Dat is stiekem wel een beetje jammer, heb de autolader en travel/muurlader nog niet zo lang binnen!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Iemand91 het volgende:
Blitzwolf is de hele range van opladers aan het vernieuwen en de nieuwe generatie krijgt ondersteuning voor
Quick Charge 3.0.
Eerst kwamen ze al met een nieuwe autolader die de oude vervangt.
En nu hebben ze ook een nieuwe 230V lader met QC3.0.
Net zo duur als de oudste versie die geen QC ondersteunt, en 90 cent duurder dan de versie met QC2.0.
Heb zelf de autolader met QC2.0 en die laatste lader is nog steeds onderweg.
Die mag eens nodig binnenkomen want ik heb geen 230V laders over; juist nu ik het nodig heb.
Ach, mijn telefoon ondersteunt niet eens Quick Charge.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Skiet het volgende:
Dat is stiekem wel een beetje jammer, heb de autolader en travel/muurlader nog niet zo lang binnen!
Dus ik ga voor een refund en bestel daar niet meer, op naar Gearbest.quote:Hi dear friend,
This is the customer service from geekbuying.
Thanks for your order.
We are sorry to tell that the airmail can't ship the item you ordered from HK warehouse.
In this case, would you mind shipping it by registered airmail which usually takes 15-30 business days?
And you should pay $ 2 for the shipping fee , we will send you an email for paying.
We apologize for the inconvenience.
Looking forward your earlier reply.
Best regards,
sincerely
Gewoon even mailen dat je de fee niet wil betalen kans is dat ze het wel gratis doorzetten.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb een bestelling gisteren gedaan bij Geekbuying en....
[..]
Dus ik ga voor een refund en bestel daar niet meer, op naar Gearbest.
Klopt, kopt en kloptquote:Op donderdag 14 april 2016 12:04 schreef Markeerstift het volgende:
Alvast sorry voor mijn eventueel toch lompe vraag maar Ik zie de status guangzhou Terminal Leave (China post) niet bij de tracking statussen staan in de OP..
Mijn pakket is dan vertrokken uit China toch? Is er een peil te trekken hoe lang het vanaf die status duurt of niet? Ik ben vooral gewoon nieuwsgierig zit niet tegen een tijd aan te hikken oid.
Xiaomi USB lightquote:Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk.
Nice!quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:29 schreef Downstar het volgende:
Nieuw speelgoed, de AMKOV AMK100S 360 graden cam![]()
Een van de eerste die em heeft.
Maar DX is voor mij zo lief geweest om alvast een model te sturen zodat ik hem kan reviewen!
Als goed is over een week of 2 a 3 te bestellen in de grote webshops!
Hier alvast een sneak preview voor jullie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Review van dit dingetje kunnen jullie binnen 2 weken verwachten!
VR BOX 2 review ben ik nu aan het afronden, zal straks wel online komen verwacht ik!
Welke categorieën kunnen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Omdat in dit topic toch wel de echte harde kern aanwezig is: nog interesse voor korting op een specifiek product? I.v.m. een zekere feestdag binnenkort wil ik jullie van wat leuke aanbiedingen voorzien. Ik heb al het één en ander aan producten geroggeld, maar een beetje op de wensen inspelen is altijd leuk natuurlijk.
Alle categorieën kunnen, en dan ga ik heel hard m'n best doen om het te realiseren.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:04 schreef Erasmo het volgende:
Blitzwolf VR is binnen
[..]
Welke categorieën kunnen?
Ik zal je maandag ook aan een zootje kabels helpen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:55 schreef dodge_911 het volgende:
Welke shops verkopen nog Tronsmart kabels?
Geekbuying vindt me niet genoeg traffic hebben om me er te sturen ter review.
Enige andere die ik snel kan vinden is TVCMall, maar die shop ken ik van haar noch pluim.
Thx!quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zal je maandag ook aan een zootje kabels helpen.
Nadat ik wist hoe een ticket in te vullen (bedankt nog) heb ik dat gedaan. Vrij snel antwoord terug; men bleek een andere manier van transport te hebben gebruikt, waardoor Europese verzending langzamer was. Ik kreeg excuses en 5 euro tegoed op de volgende bestelling.quote:Op maandag 11 april 2016 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op 25 maart bestelling gedaan bij Mini-in-the-box en die zou binnen 3-5 werkdagen vanuit Europa verstuurd zijn, nog niks ontvangen. Volgens de site zelfs verstuurd op 25 maart. De trackingfunctie werkt niet en ik zie geen manier om dit bij hen te melden. Vanuit de optie 'klantenservice' word je weer terugverwezen naar de bestelpagina, waar ergens een optie zou moeten zijn om een ticket aan te maken. Die knop hebben ze waarschijnlijk weggetoverd.
Even gegoogled en wat ik daar vond, werd ik niet vrolijk van:
http://www.sitejabber.com/reviews/www.miniinthebox.com
Als mini-in-the-box zichzelf verstopt voor het stellen van vragen en plaatsen van klachten, denk ik dat ik mijn PayPal betaling maar terugdraai.
Een leuk kortinkje op de Xiaomi Roidmi FM transmitter zou me zeer goed uitkomenquote:Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Ik zoek nog een leuk beginners lockpicksetje, zal eens zoeken naar een sku.quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Alle categorieën kunnen, en dan ga ik heel hard m'n best doen om het te realiseren.
Ik heb een blitzwolf 2 poorts van banggood en die doet het goed. 2.0a qc2 poort en een 2.4a poort.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef hiddit het volgende:
Iemand en qi fast charger die aan te bevelen is?
Hier heb ik ze vandaanquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:58 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik zit indd ook te wachten op goede! Micro-USB kabels, Banggood!
Mocht hier geen actie voor komen, zouden deze kabels wat zijn denken jullie? http://www.ebay.co.uk/itm(...)3:g:l90AAOSwgApW-oiA
Seems legit..
Tja, wat zoek je. Camera voor binnen? Stream beschikbaar om via een server op te nemen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:05 schreef groggy het volgende:
ik wil een ip cam kopen, ik zit te denken aan de xiaomi xiaoyi ants? of kan ik beter een andere ip cam kopen voor ~30 tientjes?
Goed dat het opgelost isquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nadat ik wist hoe een ticket in te vullen (bedankt nog) heb ik dat gedaan. Vrij snel antwoord terug; men bleek een andere manier van transport te hebben gebruikt, waardoor Europese verzending langzamer was. Ik kreeg excuses en 5 euro tegoed op de volgende bestelling.
De dag erna lag alsnog het pakketje thuis op mij te wachten
Mijn aanvankelijke frustratie nu dus omgezet naar tevredenheid aangezien ik alsnog het item in keurige staat ontvangen heb en een snelle keurige reactie.
camera voor binnen, met nachtzicht, stream online kijken evt melding bij beweging. Pan en tilt is een préquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, wat zoek je. Camera voor binnen? Stream beschikbaar om via een server op te nemen?
Resolutie, etc, etc.
Dat duurde wel erg langquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef J.B. het volgende:
Vandaag twee "houten" oortjes van Awei binnen gekregen, 28 oktober besteld op BanggoodEerste keer dat me overkomt dat ik echt vergeten ben dat ik iets heb besteld
![]()
Misschien kunnen we de quadcopter hype terug lanceren ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Baofeng lijkt me stiekem wel leuke spielerijquote:Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Lekker origineel, de xiaomi powerbanks 10.000mah aubquote:Op vrijdag 15 april 2016 04:44 schreef Banggood het volgende:
Eerst 20.000 bestellingen annuleren en daarna 20.000 mailtjes beantwoorden waar het geld blijftquote:We are sorry that there is a system bug and the price of this item actually is $25.89, but it is mistakenly priced as $2.99. So we have no choice but to cancel the order and arrange the refund. There are more than 20 thousands of orders have to be refunded,so we have to ask paypal for assitance.Perhaps it will need more longer time than usual,about 3-14 business days.Would you kindly please check your account and confirm it 7-14 days later? Please accept our apologies for the inconvenience has given you.
Dat is ook een mooie grotequote:Op woensdag 13 april 2016 12:00 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hier nog op terugkopen voor degene die overweegt een slijpsteen aan te schaffen. Ik heb geen fatsoenlijke (grote) slijpsteen in china kunnen vinden.
Ook veel verhalen gelezen over hoe "moeilijk" het is. Ik heb de gok genomen en er een in Nederland besteld (voorbeeld: http://www.fonq.nl/produc(...)xe-wetsteen/100602/) . Ik zeg niet dat dit "de perfecte steen" is maar dit is degene die ik heb gekozen.
Dus 240 en 1000 grid voor 37,99 euro.
Dus voor iedereen die het niet aandurft: ik zeg DOEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |