SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hafc, Drizzt en JRquote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
Toto, Ama, Moira, sof, Dromenvangertje en nog 1 andere FOK!ker.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt nog welna m'n meet met etsu ofzo.
Niet te vertrouwen die gozer.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt nog welna m'n meet met etsu ofzo.
Ik 0quote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Heb echt maar 1x in 't jaar last, 2-3 dagen.
Heb nog nooit iemand van fok ontmoet. Socially awkward much enzo. #autistquote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gaan meeten met boys van fok, helpt.
Hmmquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand van fok ontmoet. Socially awkward much enzo. #autist
Jij loopt alles op behalve hiv. Ook een kunst.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de mijne opgelopen door een dude met wintersport in Frankrijk
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij loopt alles op behalve hiv. Ook een kunst.
Dat was ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
Zag vanmiddag overigens ook een héle lange gozer lopen in Groningen. Eng.
Het komt nu wel heel erg dichtbij.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
Zag vanmiddag overigens ook een héle lange gozer lopen in Groningen. Eng.
Gelukkig.quote:
Ja poeee.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel erg dichtbij.
quote:
Uhh ja. Klein mannetje. Dan moet iets anders wel groot zijnquote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Uhh ja. Klein mannetje. Dan moet iets anders wel groot zijn
Ik nu in 1. Lekker rustig.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
ik zit in 3 SC's, erg veel wisselen van tabblad
Als ik iets haat, zijn het reclame's wel.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom heb jij een abonnement hier?
Ik heb er weinig last vanquote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik iets haat, zijn het reclame's wel.
Ik heb al jaren een abo hier. Ik weet niet eens meer waar ze komen ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van
Wat betaal je per maand aan deze onzin?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een abo hier. Ik weet niet eens meer waar ze komen ofzo.
Ik betaal voor 13mnd he, 48 euro ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat betaal je per maand aan deze onzin?
Jezus.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik betaal voor 13mnd he, 48 euro ofzo.
Die miezerige 48 eurootjes? Merk ik niks van joh.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zonde van je geld man.
Oja jij hebt een dikke spaarrekening. Da's waar ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die miezerige 48 eurootjes? Merk ik niks van joh.
Oh echt? Wist ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja jij hebt een dikke spaarrekening. Da's waar ook.
Mooiste wedstrijd dit. Verder volg ik EL niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Jammer voor Kloppie dan wel maarja.
BVB
Dit is m'n eerste wedstrijd EL dit seizoenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste wedstrijd dit. Verder volg ik EL niet.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die miezerige 48 eurootjes? Merk ik niks van joh.
Ik wilde eerder al BVB-Tottenham kijken maar deze heb ik beide matches gemist.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is m'n eerste wedstrijd EL dit seizoen
Lastig, want ik sta al in de min qua begroting zeg maar.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof het niet bestaat.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eerder al BVB-Tottenham kijken maar deze heb ik beide matches gemist.
Zeker als je de uren ziet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
FOK! abo is toch helemaal niet duur als je ziet hoeveel mensen per maand voor tv, telefoon enzo willen betalen?
Ownee dat had ik niet. Moest ze missen door afspraken.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]same here. Van tevoren denken 'die ga ik kijken!' en dan de volgende dag erachter komen wat de uitslag is.
'o ja'
Nou ja, ik heb een mooi een problem zonder cc hoor. Ongeacht mn inkomstenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet iedereen is evenrijk als wij, ins
ja jij bent een britquote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een mooi een problem zonder cc hoor. Ongeacht mn inkomsten
Oja dat is wel zaadje ja. Wel leuke afspraken dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ownee dat had ik niet. Moest ze missen door afspraken.
Ik vind op vakantie zonder creditcard wel erg vervelend.quote:
Noodzakelijke. Mwah.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja dat is wel zaadje ja. Wel leuke afspraken dan?
kan me niet voorstellen dat haags naar amerika gaat met een dochtertje van jonger dan 1 jaar en dus een cc nodig heeftquote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind op vakantie zonder creditcard wel erg vervelend.
Dat doe ik op vakantie ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Behalve als je alles contant mee neemt, dat is namelijk nog lekkerder.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat haags naar amerika gaat met een dochtertje van jonger dan 1 jaar en dus een cc nodig heeft
wow oldschool.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik op vakantie ja.
Ik moest contanten opmaken toen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
mezelf kennende is dat binnen 3 weken op en kan ik alsnog bijpinnen
Ik vind contant geld op zak hebben serieus fijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow oldschool.
wel lekker hoor.
dat deed ik ook naar de VS.
Bij mij gaat contant geld wel zo bizar snel.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind contant geld op zak hebben serieus fijn.
Ja, dat is een nadeel.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij gaat contant geld wel zo bizar snel.
Bij mij ookquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij gaat contant geld wel zo bizar snel.
Ga je paar uurtjes met zn 2en mensen kijken op terras.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef Etsu het volgende:
de papieren zitten nu in het vliegtuig, ik volg DAG EN NACHT die trackingswebsite
Niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
Ik twijfel alleen of ik mn huis moet onderverhuren of niet, want ik kan wel wat geld gebruiken opzich, maar ik weet niet of ik het aandurf om het huis met de meubels enzo aan vreemden te overlaten.
Wat zouden jullie doen?
Ik kende iemand die deed zn huis in onderhuur en toen had diegene het laminaat en bank kapot gemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
Ik twijfel alleen of ik mn huis moet onderverhuren of niet, want ik kan wel wat geld gebruiken opzich, maar ik weet niet of ik het aandurf om het huis met de meubels enzo aan vreemden te overlaten.
Wat zouden jullie doen?
Weet wie je in huis haalt.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar het scheelt mij ruim 1000 euro per maand, want zoveel mag ik vragen voor het huis.
Ja, klote is dat. Al heb ik ook wel goede verhalen gehoord.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kende iemand die deed zn huis in onderhuur en toen had diegene het laminaat en bank kapot gemaakt.
Einde verhaal
Wanneer ga je eigenlijk naar USA?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klote is dat. Al heb ik ook wel goede verhalen gehoord.
Blijft lastig.
augustus 2016 t/m mei 2017quote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk naar USA?
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
laten we een crowdfundingactie voor mij opstarten
Lijkt me echt heerlijk, 10 maanden lang weg van de 'echte wereld' en Nederland. De wijde wereld in, van alles doen die je nu nog kan doen, wat je later niet meer kan, rondneuken, rondzuipen en tegelijk mijn/Amerikaanse cultuur snuiven, feesten, leven op een campus, Amerikaans leven, Amerikaanse spelletjes spelen, Amerikaanse staten bezoeken tijdens de vakanties, Obama ergens in de verte ontmoeten tijdens de verkiezingen in Amerika in november ergens, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld overmaken naar een dove homo is vast tax-deductible.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld overmaken naar een dove homo is vast tax-deductible.
Niet omdat het moet.....quote:Op donderdag 7 april 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk, 10 maanden lang weg van de 'echte wereld' en Nederland. De wijde wereld in, van alles doen die je nu nog kan doen, wat je later niet meer kan, rondneuken, rondzuipen en tegelijk mijn/Amerikaanse cultuur snuiven, feesten, leven op een campus, Amerikaans leven, Amerikaanse spelletjes spelen, Amerikaanse staten bezoeken tijdens de vakanties, Obama ergens in de verte ontmoeten tijdens de verkiezingen in Amerika in november ergens, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja, met drank met nauwelijks alcohol en light beer.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch, je hebt van die rode bekertjes en pingpongballetjes.
Bier pong.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch, je hebt van die rode bekertjes en pingpongballetjes.
ergeren*quote:Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wat kan ik me irriteren aan drugs gebruikers en links zeg, man man man
dat loopt vanzelf wel losquote:Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, met drank met nauwelijks alcohol en light beer.
Jij komt terug met HIV man. Kunnen denk ik kwartetten. Mag ik van jou, gonorroe?quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien iedereen net als ik een strenge selectie doormoet qua medische kant.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt terug met HIV man. Kunnen denk ik kwartetten. Mag ik van jou, gonorroe?
Beterquote:Op donderdag 7 april 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien iedereen net als ik een strenge selectie doormoet qua medische kant.
xoxoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga weg uit deze SC. Ik groet u allen.
iehlquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hir zat ik echt op te wachtenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tweetalige mensen hebben twee keer meer kans om te herstellen van een beroerte, dan mensen die maar één taal spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ren ik weg.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:39 schreef Divje het volgende:
Oke.. voor Etsu ook wat dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ren ik weg.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:39 schreef Divje het volgende:
Oke.. voor Etsu ook wat dan..Nog geklikt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ren ik weg.
Daar gaat me goede mood![]()
Sorryquote:Op donderdag 7 april 2016 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog geklikt ook.
Daar gaat me goede mood
fucker.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry man, dat niet iedereen is zoals jij
oh kannetjequote:
lekker hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 21:48 schreef JanCees het volgende:
Had wel veel energie koekoek denk omdat ik dinsdag overgeslagen had
Feyenoord en goede smaak?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent feyenoord fan en je hebt goede smaak
i like you
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent feyenoord fan en je hebt goede smaak
i like you
I KNOW RIGHT!quote:
jezus ben je bejaard ofzoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:53 schreef Typisch het volgende:
een van jullie verstand van kruimeldieven?
denk dat ik er eentje ga kopen
paxcon heeft een kruimeldiefquote:Op donderdag 7 april 2016 21:53 schreef Typisch het volgende:
Verstand niet echt. Maar ben al jaren een tevreden gebruiker van een Black&Decker Black&Decker Black&Decker Swivel ding.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:53 schreef Typisch het volgende:
kostda?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Verstand niet echt. Maar ben al jaren een tevreden gebruiker van een Black&Decker Black&Decker Black&Decker Swivel ding.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
kostda?
zag er eentje van ~10 euro
dat kan nooit wat zijn denk ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is al een oudjekostte toen 99,-
Wel handig om bovenop en onder kasten te zuigen enzulks
De nieuwere modellen zullen wel beter zijn, vanaf ~80,- dacht ik.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]ah ja dat vind ik toch wel wat te prijzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is al een oudjekostte toen 99,-
Wel handig om bovenop en onder kasten te zuigen enzulks
De nieuwere modellen zullen wel beter zijn, vanaf ~80,- dacht ik.![]()
Dat kanquote:Op donderdag 7 april 2016 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah ja dat vind ik toch wel wat te prijzig
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die heeft veel maids gehad in dr leven
Echt lekker lijkt me dat manquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker makkelijkzou 't ook wel willen..
ik lig in onderbroekie op de bankquote:Op donderdag 7 april 2016 22:15 schreef JanCees het volgende:
Straks broekie uit en nieuwe clip van nicki minaj kijken
Lekker man niets mis meequote:Op donderdag 7 april 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik lig in onderbroekie op de bank
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef JanCees het volgende:
Pff werd ik maar wakker in een libertarische wereld
Ik las vandaag dat er bij feyenoord in het hele seizoen 2 spelers op doping waren gecontroleerd.quote:
kramer en immersquote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie zouden er bij feyenoord zijn gecontroleerd
maar die 2 zijn nog slap ookquote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
je gaat er niet van beter voetballen natuurlijk
Hij is wel snel ripped geworden hequote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
denk roya gebruikt zekers doping daar in woestijn
Sowieso, briljante carriere die manquote:
vind het toch wel jammerquote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso, briljante carriere die man
Overal maximaal geld gepakt zonder iets te doen
In de voetbal hebben ze er over het algemeen toch meer moeite mee om talent uit spelers te persen dan in sommige andere sporten waar wel meer van dat soort types lopen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind het toch wel jammer
had sportief wel veel meer kunnen bereiken na Real
verdient gewoon meer dan die spelers bij ajax enzoquote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso, briljante carriere die man
Overal maximaal geld gepakt zonder iets te doen
In het voetbal ben je ook ontzettend afhankelijk van anderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de voetbal hebben ze er over het algemeen toch meer moeite mee om talent uit spelers te persen dan in sommige andere sporten waar wel meer van dat soort types lopen.
nepsupporterquote:Op donderdag 7 april 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Of ik even 500 km heen en 500 km terug mee ga naar uitwedstrijd legia zatedag.
ben gekke henkie niet.
Mooie fanatieke aanhang die club.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Of ik even 500 km heen en 500 km terug mee ga naar uitwedstrijd legia zatedag.
ben gekke henkie niet.
kansloos volkquote:Op donderdag 7 april 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooie fanatieke aanhang die club.
Die groep die regelmatig een wedstrijd van Ado komt bezoeken sporen echt allemaal niet. Wat een mongolenquote:
Dan passen ze prima bij dat clubje daar ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die groep die regelmatig een wedstrijd van Ado komt bezoeken sporen echt allemaal niet. Wat een mongolen
De ado aanhang is tegenwoordig zo slecht niet meer.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan passen ze prima bij dat clubje daar ja.
quote:Op donderdag 7 april 2016 23:49 schreef JanCees het volgende:
Toch ga ik als dit topic vol is naar bed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |