quote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld overmaken naar een dove homo is vast tax-deductible.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld overmaken naar een dove homo is vast tax-deductible.
Niet omdat het moet.....quote:Op donderdag 7 april 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk, 10 maanden lang weg van de 'echte wereld' en Nederland. De wijde wereld in, van alles doen die je nu nog kan doen, wat je later niet meer kan, rondneuken, rondzuipen en tegelijk mijn/Amerikaanse cultuur snuiven, feesten, leven op een campus, Amerikaans leven, Amerikaanse spelletjes spelen, Amerikaanse staten bezoeken tijdens de vakanties, Obama ergens in de verte ontmoeten tijdens de verkiezingen in Amerika in november ergens, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja, met drank met nauwelijks alcohol en light beer.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch, je hebt van die rode bekertjes en pingpongballetjes.
Bier pong.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch, je hebt van die rode bekertjes en pingpongballetjes.
ergeren*quote:Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wat kan ik me irriteren aan drugs gebruikers en links zeg, man man man
dat loopt vanzelf wel losquote:Op donderdag 7 april 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, met drank met nauwelijks alcohol en light beer.
Jij komt terug met HIV man. Kunnen denk ik kwartetten. Mag ik van jou, gonorroe?quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien iedereen net als ik een strenge selectie doormoet qua medische kant.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij komt terug met HIV man. Kunnen denk ik kwartetten. Mag ik van jou, gonorroe?
Beterquote:Op donderdag 7 april 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, aangezien iedereen net als ik een strenge selectie doormoet qua medische kant.
xoxoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga weg uit deze SC. Ik groet u allen.
iehlquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |