quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef Etsu het volgende:
de papieren zitten nu in het vliegtuig, ik volg DAG EN NACHT die trackingswebsite
Niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
Ik twijfel alleen of ik mn huis moet onderverhuren of niet, want ik kan wel wat geld gebruiken opzich, maar ik weet niet of ik het aandurf om het huis met de meubels enzo aan vreemden te overlaten.
Wat zouden jullie doen?
Ik kende iemand die deed zn huis in onderhuur en toen had diegene het laminaat en bank kapot gemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Etsu het volgende:
Ik twijfel alleen of ik mn huis moet onderverhuren of niet, want ik kan wel wat geld gebruiken opzich, maar ik weet niet of ik het aandurf om het huis met de meubels enzo aan vreemden te overlaten.
Wat zouden jullie doen?
Weet wie je in huis haalt.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar het scheelt mij ruim 1000 euro per maand, want zoveel mag ik vragen voor het huis.
Ja, klote is dat. Al heb ik ook wel goede verhalen gehoord.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kende iemand die deed zn huis in onderhuur en toen had diegene het laminaat en bank kapot gemaakt.
Einde verhaal
Wanneer ga je eigenlijk naar USA?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klote is dat. Al heb ik ook wel goede verhalen gehoord.
Blijft lastig.
augustus 2016 t/m mei 2017quote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk naar USA?
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
laten we een crowdfundingactie voor mij opstarten
Lijkt me echt heerlijk, 10 maanden lang weg van de 'echte wereld' en Nederland. De wijde wereld in, van alles doen die je nu nog kan doen, wat je later niet meer kan, rondneuken, rondzuipen en tegelijk mijn/Amerikaanse cultuur snuiven, feesten, leven op een campus, Amerikaans leven, Amerikaanse spelletjes spelen, Amerikaanse staten bezoeken tijdens de vakanties, Obama ergens in de verte ontmoeten tijdens de verkiezingen in Amerika in november ergens, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |