Die miezerige 48 eurootjes? Merk ik niks van joh.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zonde van je geld man.
Oja jij hebt een dikke spaarrekening. Da's waar ook.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die miezerige 48 eurootjes? Merk ik niks van joh.
Oh echt? Wist ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja jij hebt een dikke spaarrekening. Da's waar ook.
Mooiste wedstrijd dit. Verder volg ik EL niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Jammer voor Kloppie dan wel maarja.
BVB
Dit is m'n eerste wedstrijd EL dit seizoenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste wedstrijd dit. Verder volg ik EL niet.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die miezerige 48 eurootjes? Merk ik niks van joh.
Ik wilde eerder al BVB-Tottenham kijken maar deze heb ik beide matches gemist.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is m'n eerste wedstrijd EL dit seizoen
Lastig, want ik sta al in de min qua begroting zeg maar.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof het niet bestaat.
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eerder al BVB-Tottenham kijken maar deze heb ik beide matches gemist.
Zeker als je de uren ziet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
FOK! abo is toch helemaal niet duur als je ziet hoeveel mensen per maand voor tv, telefoon enzo willen betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |