abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161269735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Daarom zijn referenda ook zo onpraktisch. Alleen met een "Ja" heb je een antwoord waar je concreet gehoor aan kunt geven.
Want een "Nee" kan in principe alles betekenen van:
"Als je op blz 127 in de laatste alinea die puntkomma door een dubbele punt vervangt, kan ik me volledig in het verdrag vinden, maar zoals het nu is kan het echt niet"
tot
"Ik ben tegen elk verdrag met de Oekraïne, in welke vorm dan ook"
Wilt u dat Nederland deelneemt aan een quotumsysteem voor de verdeling van asielzoekers?

Simpel genoeg. Dit was gewoon een kutonderwerp. De volgende keer zal het al een stuk interessanter worden.
pi_161269741
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:31 schreef agter het volgende:

[..]

Ach. Je wil niet weten wat ik als niet-stemmer van een aantal posters van vanavond naar mijn hoofd gekregen heb.
Ja, maar dat ligt anders, want...

Nou ja, dat ligt gewoon anders.
  donderdag 7 april 2016 @ 23:33:10 #278
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161269761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Alsof er hier niet bij de vleet wordt gegrapt en getrolled?
Dezelfde mensen die hier graag in de slachtofferrol kruipen doen dat ook op andere gebieden. Zie het referendum
pi_161269808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Met als bijkomend nadeel dat wat je ook wel of niet stemt dat toch direct door allerlei engnekken wordt misbruikt om er "duiding" aan te geven.
Er zit een redelijk grote groep in het panel om vragen van de overheid/regering te beantwoorden.
Ik krijg bijna iedere maand een lijstje met vragen om te beantwoorden.
Make my day!
pi_161269828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan stem ik de volgende keer puur en alleen op basis van het weer. Als het regent stem ik SGP, als de zon schijnt stem ik GroenLinks. Ik ben benieuwd!
Doe je dan toch lekker, niemand die er om maalt.
pi_161269844
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dezelfde mensen die hier graag in de slachtofferrol kruipen doen dat ook op andere gebieden. Zie het referendum
Op naar het volgende referendum!
pi_161269853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ja, maar dat ligt anders, want...

Nou ja, dat ligt gewoon anders.
Waarom? Waarom word je dan persoonlijk aangevallen?
Make my day!
  donderdag 7 april 2016 @ 23:37:05 #283
262211 hhh38
pi_161269874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Op naar het volgende referendum!
Mocht dat TTIP zijn, dan verwacht ik een zeer overtuigend 'Nee', dat ga ik zelf ook stemmen.
pi_161269906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Mocht dat TTIP zijn, dan verwacht ik een zeer overtuigend 'Nee', dat ga ik zelf ook stemmen.
Ik ben overigens ook niet zo voor dit referendum hoor, beetje verspilling ervan, ondanks dat ik zeker nee heb gestemd.

Een onderwerp als TTIP mag zeker een referendum over worden gevoerd en hoop dat het ook gaat komen.
pi_161269908
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Daar moet ik me nog over inlezen. Maar m'n gevoel zegt nu niets positiefs.
Make my day!
pi_161269928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben overigens ook niet zo voor dit referendum hoor, beetje verspilling ervan, ondanks dat ik zeker nee heb gestemd.

Een onderwerp als TTIP mag zeker een referendum over worden gevoerd en hoop dat het ook gaat komen.
TTIP is, in mijn ogen, belangrijker dan wat we nu hadden qua referendum.
Make my day!
  donderdag 7 april 2016 @ 23:39:48 #287
262211 hhh38
pi_161269938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Helaas moet volgens de huidige referendumwet dan eerst worden afgewacht tot de regering ermee instemt, al heeft dat als voordeel dat ze het misschien zelf al afwijzen, dan hoeft het volk zich niet meer uit te spreken.
  donderdag 7 april 2016 @ 23:41:02 #288
262211 hhh38
pi_161269952
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:39 schreef agter het volgende:

[..]

TTIP is, in mijn ogen, belangrijker dan wat we nu hadden qua referendum.
Dit verdrag was helemaal niet belangrijk. Het had ook zomaar over het verdrag met Moldavië of Georgië kunnen gaan, dan was Jan Roos net zo goed op de barricades geklommen.
pi_161270071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit verdrag was helemaal niet belangrijk. Het had ook zomaar over het verdrag met Moldavië of Georgië kunnen gaan, dan was Jan Roos net zo goed op de barricades geklommen.
Wie weet is dit juist belangrijk trouwens voor de mensen in Oekraine. We worden iig wel even met de neus hier allemaal op de feiten gedrukt wat voor pleurisland het is betreffende de corrupte regering en de mensenrechten.
pi_161270144
Krijg iedere maand zo'n vragenlijst van de overheid hoe ik over zaken denk. Met ruimte voor verdieping.
En ze vragen ook over mijn omgeving. Hoe die denken.
ben benieuwd of dit referendum er binnenkort ook bij zit. :)
Make my day!
pi_161270195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:48 schreef agter het volgende:
Krijg iedere maand zo'n vragenlijst van de overheid hoe ik over zaken denk. Met ruimte voor verdieping.
Wat voor panel is dat?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 7 april 2016 @ 23:50:32 #292
262211 hhh38
pi_161270230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wie weet is dit juist belangrijk trouwens voor de mensen in Oekraine. We worden iig wel even met de neus hier allemaal op de feiten gedrukt wat voor pleurisland het is betreffende de corrupte regering en de mensenrechten.
Ze zijn ongetwijfeld heel teleurgesteld in ons daar. Kan ik me ook voorstellen, als ik zou horen dat 30% van 1 van de 28 landen in de Unie waarmee je een verdrag wilde sluiten heeft besloten dat het niet doorgaat, alleen omdat ze een statement wilde maken tegen diezelfde Unie, zou ik ook boos zijn.

Uiteindelijk zal het verdrag er toch wel komen, zij het in iets andere vorm.
  donderdag 7 april 2016 @ 23:50:51 #293
262211 hhh38
pi_161270240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:48 schreef agter het volgende:
Hoe meld je je aan voor die lijst?
pi_161270251
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat voor panel is dat?
TNS NIPO doet die onderzoeken. Maar als de open vragen niet duidelijk zijn, bellen ze je ook. Moet je wel willen natuurlijk.
Make my day!
pi_161270276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoe meld je je aan voor die lijst?
Geen idee. Ze vonden mij. Ik niet hun.
Vroeger kreeg je er een cadeaubon voor. Maar dat is al een tijdje weg.

Al was ik wel een tijdje actief op hun forum (van de overheid). Dat is overigens nu dicht.
Make my day!
pi_161270318
"Wat nu" is vrij simpel. De Oekrainers zullen zichzelf binnen een maand belachelijk hebben gemaakt. Poroshenko gaf vanmorgen al de voorzet, zodra de rest voor de camera is geweest kan niemand met goed fatsoen meer 'voor' zijn.
pi_161270345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:54 schreef Nintex het volgende:
"Wat nu" is vrij simpel. De Oekrainers zullen zichzelf binnen een maand belachelijk hebben gemaakt. Poroshenko gaf vanmorgen al de voorzet, zodra de rest voor de camera is geweest kan niemand met goed fatsoen meer 'voor' zijn.
Leg eens uit.. Hoe heeft hij zich vanmorgen belachelijk gemaakt dan?
Make my day!
pi_161270395
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:56 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.. Hoe heeft hij zich vanmorgen belachelijk gemaakt dan?
Met dit soort uitspraken:

quote:
In een videoboodschap noemt hij het organiseren van het referendum "een aanval op de eenheid van Europa".
Wat weet deze chocoladeboer die net komt kijken bij de EU nu van de 'eenheid van Europa'. Wat een onzin.
pi_161270403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze zijn ongetwijfeld heel teleurgesteld in ons daar. Kan ik me ook voorstellen, als ik zou horen dat 30% van 1 van de 28 landen in de Unie waarmee je een verdrag wilde sluiten heeft besloten dat het niet doorgaat, alleen omdat ze een statement wilde maken tegen diezelfde Unie, zou ik ook boos zijn.

Uiteindelijk zal het verdrag er toch wel komen, zij het in iets andere vorm.
Die mensen wordt anders ook niet de waarheid voorgehouden.
Het grootste deel denkt dat ze binnen enkele jaren volledig lid van de EU zijn.
pi_161270439
Nog een mooie, een van Poroshenko's eigen 'partijleden'

quote:
“This result is a personal verdict to Petro Poroshenko rather than to the country, the war, or people of the Netherlands,” wrote Mustafa Nayyem, an MP with Poroshenko’s own political bloc. “This is a verdict to the president of the country, who, despite the will of people and his own declarations, has chosen the ‘elite’ and oligarchs as partners.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')