Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Saai hè.
Doordeweeks in de sleur van het volwassen leven. In het weekend feestjes en van de zomer maar liefst één festival tot nu toe.
Wat jij?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
"Wel goed, met jou?"
"Ook goed, druk haha"
Zo ook weer gehad.
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kun jij geloven dat sommige mensen deze film nooit hebben gezien
Bospopquote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?
klinkt bekendquote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Saai hè.
Doordeweeks in de sleur van het volwassen leven. In het weekend feestjes en van de zomer maar liefst één festival tot nu toe.
Wat jij?
Ik was er direct klaar mee ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.Denk dat dat het moment was dat m'n ex op me is gaan afknappen.
Amsterdamse hipster in wording dit.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?
Dat ken ik niet eens. Ik ga naar Amsterdam Open Air en naar Solar. Maar waarsch ook nog wel Vunzige Deuntjes festival en wellicht Appelsap. En de rest die op m'n pad komt.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Bospop. Ga daarnaast ook nog weekendje met m'n vrienden en een met m'n voetbalteam.
Welke jij? Misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen.
johquote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij had het over je pimol he
Heb hem net weer gekeken ik weet ook niet waaromquote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.Denk dat dat het moment was dat m'n ex op me is gaan afknappen.
lijkt me lastig neukenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja alleen zijn pimol dan he, de rest is huge
Ik had hem vorige week ook gedownload. Nog niet gekeken, ga hem kijken op een moment dat ik zin heb om de ogen weer uit m'n hoofd te huilenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb hem net weer gekeken ik weet ook niet waarom
http://www.bospop.nl/programma/quote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens. Ik ga naar Amsterdam Open Air en naar Solar. Maar waarsch ook nog wel Vunzige Deuntjes festival en wellicht Appelsap. En de rest die op m'n pad komt.
ja dat is het probleemquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom is ie ook nog maagd he
dan ben je dus kleingeschapen tot integendeel bewezenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik hoef mijn sexy lichaam niet te bewijzen
Ja voornamelijk hiphop ja. Oh ja en ik ga in december naar de Chippendalesquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
http://www.bospop.nl/programma/
Appelsap is toch rap?
ik heb breedbeeld dus kan primaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee man, ik vind ze alleen tof als ze net zindelijk zijn en niet te brutaal.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, jij?
zo werkt dat helemaal niet gerryquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben je dus kleingeschapen tot integendeel bewezen
slotje.
Plus dat hubble tijd kopen niet binnen jouw financiële mogelijkheden ligtquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee man, ik vind ze alleen tof als ze net zindelijk zijn en niet te brutaal.
Daarvoor en daarna heb je er niets aan, vind ik op dit moment.
hubble wattesquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Plus dat hubble tijd kopen niet binnen jouw financiële mogelijkheden ligt
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu al moeten reserveren? Vergeet je extra slipje nietquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja voornamelijk hiphop ja. Oh ja en ik ga in december naar de Chippendales
24, dus kan nog wel een paar jaar wachten. Jij ouder?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens.
Hoe oud ben je, german?
Selah Sue is vet. Van genoten op lowlandsquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Holy shit! The Cranberries en Selah Sue, Seal, veel old school shit ook (K's Choice, Flogging Molly)
Vet man
Ja, daarom. En dat maar voor 100 euroquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Holy shit! The Cranberries en Selah Sue, Seal, veel old school shit ook (K's Choice, Flogging Molly)
Vet man
Ik ga ook naar open air en Solarquote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens. Ik ga naar Amsterdam Open Air en naar Solar. Maar waarsch ook nog wel Vunzige Deuntjes festival en wellicht Appelsap. En de rest die op m'n pad komt.
Kan zat idd. Ben 26quote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
24, dus kan nog wel een paar jaar wachten. Jij ouder?
Heb gewoon vast kaartje gekocht met een vriendin, weten we iig zeker dat we een goeie spot hebbenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu al moeten reserveren? Vergeet je extra slipje niet.
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Selah Sue is vet. Van genoten op lowlands
100 euro!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, daarom. En dat maar voor 100 euro.
15 euro extra als je campingkaart wilt.
je praat tegen een jurist he, hier is omkering van bewijslast van toepassing dus jij moet bewijzenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
innocent until proven guilty, jij moet bewijzen dat ik een kleintje heb
Aye goeie keuze lady!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar open air en Solar
Ik vraag mij serieus af wat elke vrouw zo geweldig vind aan hun.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb gewoon vast kaartje gekocht met een vriendin, weten we iig zeker dat we een goeie spot hebbenHahaha ik ga azen op een private lapdance.
srs? Wij houden ook wel eens illegale feestjesquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, ik ga morgen naar illegaal feestje hier onder de brug.
Ik heb gewoon nog nooit een stripshow gezien, nog nooit voet gezet in een stripclub. Wil het een keertje meemaken.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af wat elke vrouw zo geweldig vind aan hun.
Heb zelf wel vaker stripteases gezien, maar vind het nogal oubollig.
je ziet er ook oncomfortabel uitquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen we het aub niet over sociale bezigheden houden, daar word ik oncomfortabel van
Kun je niet echt vergelijken. Heeft ook voornamelijk met hypes te maken.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[..]
100 euro!Tyfus. Maar ja, aan de andere kant, betaal je ook 80 ofzo voor weekender AOA of Solar.
Vet zegquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs? Wij houden ook wel eens illegale feestjes
en jij praat tegen iemand die 2 phoenix wright spellen heeft uitgespeeld, bakkes dusquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
je praat tegen een jurist he, hier is omkering van bewijslast van toepassing dus jij moet bewijzen
In Hermanns mond passen minimaal 5 piemels. Dit betekent dat hij wel een lange moet hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
je praat tegen een jurist he, hier is omkering van bewijslast van toepassing dus jij moet bewijzen
webcam afgeplaktquote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ziet er ook oncomfortabel uit
Tuurlijk. Wij pakken uberhaupt amper die main stages op die festivals. Die kleine hoekjes zijn veel toffer (imo).quote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je niet echt vergelijken. Heeft ook voornamelijk met hypes te maken.
Solar 4 dagen, AOA 1 dagquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aye goeie keuze lady!Ga je beide festivals hele weekend?
30 april is het weer zo verquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar ik woon is niet eens een brugquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wel vet. Paar maanden geleden hadden we er eentje maar toen kwam aan het begin van de avond politie en gemeente langsquote:
Zie je backstage daar wel bby.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb gewoon vast kaartje gekocht met een vriendin, weten we iig zeker dat we een goeie spot hebbenHahaha ik ga azen op een private lapdance.
Las Vegas, baby.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een stripshow gezien, nog nooit voet gezet in een stripclub. Wil het een keertje meemaken.
WAE?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga wel naar WAE dit jaar. vorig jaar ook geweest, was wel vet
Mooie dingen zijn dat altijdquote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
30 april is het weer zo ver.
Van 3 uur 's middags totdat je naar huis gaat. Mag ook zondagavond zijn.
Ja, opkomende bandjes steken er meer moeite in. De groten komen vaak om de zakken te vullen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij pakken uberhaupt amper die main stages op die festivals. Die kleine hoekjes zijn veel toffer (imo).
Is een uit de hand gelopen verjaardagsfeest van een kameraad.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat altijdKan niet wachten op de zomer
alles aanwezig daarquote:Op donderdag 7 april 2016 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Is een uit de hand gelopen verjaardagsfeest van een kameraad.
Kunt iedereen aantikken voor een nakje, 4fa, xtc of wat dan ook.
De thema's zijn ook altijd mooi.
in zonnetjequote:Op donderdag 7 april 2016 20:35 schreef Germano het volgende:
Nu al zin in Bospop. Lekker in het gras liggen met een biertje en misschien een spliff.
Vorig jaar was Mexicaans. Dit jaar middeleeuwen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alles aanwezig daar![]()
Wat voor thema's?
White knightquote:Op donderdag 7 april 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Vorig jaar was Mexicaans. Dit jaar middeleeuwen.
Zit eraan te denken om zo'n cheap ass ridderkostuum te halen en als vage ridder te galopperen daar.
Heb je nog wel tijd voor al die festivals man, als fulltime werkende.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:35 schreef Germano het volgende:
Nu al zin in Bospop. Lekker in het gras liggen met een biertje en misschien een spliff.
k heb met rickokun jonko gerookt op lowlandsquote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, dat is het voornaamste. Blow alleen maar met goed weer, als je languit kunt gaan liggen.
quote:
jij niet dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor al die festivals man, als fulltime werkende.
vinger bedquote:Op donderdag 7 april 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
k heb met rickokun jonko gerookt op lowlands
Hey, wie zegt fulltime?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd voor al die festivals man, als fulltime werkende.
hehehequote:
All is welcome.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Las Vegas, baby.
"Dutch meat is hard as steel".
Oh, die gast zou ik nooit tegen willen komen. Totaal ontspoord.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed te doen hoorquote:Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, die gast zou ik nooit tegen willen komen. Totaal ontspoord.
Rickokunquote:Op donderdag 7 april 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |