je praat tegen een jurist he, hier is omkering van bewijslast van toepassing dus jij moet bewijzenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
innocent until proven guilty, jij moet bewijzen dat ik een kleintje heb
Aye goeie keuze lady!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar open air en Solar
Ik vraag mij serieus af wat elke vrouw zo geweldig vind aan hun.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb gewoon vast kaartje gekocht met een vriendin, weten we iig zeker dat we een goeie spot hebbenHahaha ik ga azen op een private lapdance.
srs? Wij houden ook wel eens illegale feestjesquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, ik ga morgen naar illegaal feestje hier onder de brug.
Ik heb gewoon nog nooit een stripshow gezien, nog nooit voet gezet in een stripclub. Wil het een keertje meemaken.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af wat elke vrouw zo geweldig vind aan hun.
Heb zelf wel vaker stripteases gezien, maar vind het nogal oubollig.
je ziet er ook oncomfortabel uitquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen we het aub niet over sociale bezigheden houden, daar word ik oncomfortabel van
Kun je niet echt vergelijken. Heeft ook voornamelijk met hypes te maken.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
[..]
100 euro!Tyfus. Maar ja, aan de andere kant, betaal je ook 80 ofzo voor weekender AOA of Solar.
Vet zegquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
srs? Wij houden ook wel eens illegale feestjes
en jij praat tegen iemand die 2 phoenix wright spellen heeft uitgespeeld, bakkes dusquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
je praat tegen een jurist he, hier is omkering van bewijslast van toepassing dus jij moet bewijzen
In Hermanns mond passen minimaal 5 piemels. Dit betekent dat hij wel een lange moet hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
je praat tegen een jurist he, hier is omkering van bewijslast van toepassing dus jij moet bewijzen
webcam afgeplaktquote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ziet er ook oncomfortabel uit
Tuurlijk. Wij pakken uberhaupt amper die main stages op die festivals. Die kleine hoekjes zijn veel toffer (imo).quote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je niet echt vergelijken. Heeft ook voornamelijk met hypes te maken.
Solar 4 dagen, AOA 1 dagquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aye goeie keuze lady!Ga je beide festivals hele weekend?
30 april is het weer zo verquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar ik woon is niet eens een brugquote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wel vet. Paar maanden geleden hadden we er eentje maar toen kwam aan het begin van de avond politie en gemeente langsquote:
Zie je backstage daar wel bby.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb gewoon vast kaartje gekocht met een vriendin, weten we iig zeker dat we een goeie spot hebbenHahaha ik ga azen op een private lapdance.
Las Vegas, baby.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een stripshow gezien, nog nooit voet gezet in een stripclub. Wil het een keertje meemaken.
WAE?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga wel naar WAE dit jaar. vorig jaar ook geweest, was wel vet
Mooie dingen zijn dat altijdquote:Op donderdag 7 april 2016 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
30 april is het weer zo ver.
Van 3 uur 's middags totdat je naar huis gaat. Mag ook zondagavond zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |