Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Saai hè.
Doordeweeks in de sleur van het volwassen leven. In het weekend feestjes en van de zomer maar liefst één festival tot nu toe.
Wat jij?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
"Wel goed, met jou?"
"Ook goed, druk haha"
Zo ook weer gehad.
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kun jij geloven dat sommige mensen deze film nooit hebben gezien
Bospopquote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?
klinkt bekendquote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Saai hè.
Doordeweeks in de sleur van het volwassen leven. In het weekend feestjes en van de zomer maar liefst één festival tot nu toe.
Wat jij?
Ik was er direct klaar mee ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.Denk dat dat het moment was dat m'n ex op me is gaan afknappen.
Amsterdamse hipster in wording dit.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?
Dat ken ik niet eens. Ik ga naar Amsterdam Open Air en naar Solar. Maar waarsch ook nog wel Vunzige Deuntjes festival en wellicht Appelsap. En de rest die op m'n pad komt.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Bospop. Ga daarnaast ook nog weekendje met m'n vrienden en een met m'n voetbalteam.
Welke jij? Misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen.
johquote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij had het over je pimol he
Heb hem net weer gekeken ik weet ook niet waaromquote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.Denk dat dat het moment was dat m'n ex op me is gaan afknappen.
lijkt me lastig neukenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja alleen zijn pimol dan he, de rest is huge
Ik had hem vorige week ook gedownload. Nog niet gekeken, ga hem kijken op een moment dat ik zin heb om de ogen weer uit m'n hoofd te huilenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb hem net weer gekeken ik weet ook niet waarom
http://www.bospop.nl/programma/quote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens. Ik ga naar Amsterdam Open Air en naar Solar. Maar waarsch ook nog wel Vunzige Deuntjes festival en wellicht Appelsap. En de rest die op m'n pad komt.
ja dat is het probleemquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom is ie ook nog maagd he
dan ben je dus kleingeschapen tot integendeel bewezenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik hoef mijn sexy lichaam niet te bewijzen
Ja voornamelijk hiphop ja. Oh ja en ik ga in december naar de Chippendalesquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
http://www.bospop.nl/programma/
Appelsap is toch rap?
ik heb breedbeeld dus kan primaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee man, ik vind ze alleen tof als ze net zindelijk zijn en niet te brutaal.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, jij?
zo werkt dat helemaal niet gerryquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ben je dus kleingeschapen tot integendeel bewezen
slotje.
Plus dat hubble tijd kopen niet binnen jouw financiële mogelijkheden ligtquote:Op donderdag 7 april 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee man, ik vind ze alleen tof als ze net zindelijk zijn en niet te brutaal.
Daarvoor en daarna heb je er niets aan, vind ik op dit moment.
hubble wattesquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Plus dat hubble tijd kopen niet binnen jouw financiële mogelijkheden ligt
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu al moeten reserveren? Vergeet je extra slipje nietquote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja voornamelijk hiphop ja. Oh ja en ik ga in december naar de Chippendales
24, dus kan nog wel een paar jaar wachten. Jij ouder?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eens.
Hoe oud ben je, german?
Selah Sue is vet. Van genoten op lowlandsquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Holy shit! The Cranberries en Selah Sue, Seal, veel old school shit ook (K's Choice, Flogging Molly)
Vet man
Ja, daarom. En dat maar voor 100 euroquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Holy shit! The Cranberries en Selah Sue, Seal, veel old school shit ook (K's Choice, Flogging Molly)
Vet man
Ik ga ook naar open air en Solarquote:Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens. Ik ga naar Amsterdam Open Air en naar Solar. Maar waarsch ook nog wel Vunzige Deuntjes festival en wellicht Appelsap. En de rest die op m'n pad komt.
Kan zat idd. Ben 26quote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
24, dus kan nog wel een paar jaar wachten. Jij ouder?
Heb gewoon vast kaartje gekocht met een vriendin, weten we iig zeker dat we een goeie spot hebbenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu al moeten reserveren? Vergeet je extra slipje niet.
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Selah Sue is vet. Van genoten op lowlands
100 euro!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, daarom. En dat maar voor 100 euro.
15 euro extra als je campingkaart wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |