flikker jij maar op gehandicapte rijstlikkerquote:Op donderdag 7 april 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh sorry hoor... flikker maar weer op, akelige speklap
Hehehe. How's life?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet zo negatief, madame. Heb soms weer tijd.
dat zou je voor je houdenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
flikker jij maar op gehandicapte rijstlikker
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
flikker jij maar op gehandicapte rijstlikker
Saai hèquote:
jij bent dan ook saaiquote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kon hier niet mee lachen anders
HAHA OKquote:Op donderdag 7 april 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weer? nog steeds zul je bedoelen hahaha
EIKEL
Ja, ik heb hem ook niet vrijwillig gekeken, maar soms moet ik mij aanpassen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kun jij geloven dat sommige mensen deze film nooit hebben gezien
Kom op MSN. Dan gaan we webcammen en elkaar irritante buzzers sturen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
"Wel goed, met jou?"
"Ook goed, druk haha"
Zo ook weer gehad.
Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Saai hè.
Doordeweeks in de sleur van het volwassen leven. In het weekend feestjes en van de zomer maar liefst één festival tot nu toe.
Wat jij?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
"Wel goed, met jou?"
"Ook goed, druk haha"
Zo ook weer gehad.
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kun jij geloven dat sommige mensen deze film nooit hebben gezien
Bospopquote:Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha grown up life. Ik ben verhuisd naar Amsterdam en living the good life hier. Doordeweeks ook wel werksleur, weekend all out gaan idd en dit weekend tot nu toe 2 festivals op de planning. Maar worden er wel meer. Welke ga jij sws pakken?
klinkt bekendquote:Op donderdag 7 april 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Saai hè.
Doordeweeks in de sleur van het volwassen leven. In het weekend feestjes en van de zomer maar liefst één festival tot nu toe.
Wat jij?
Ik was er direct klaar mee ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb nooit in m'n leven zo hard gejankt als bij die film.Denk dat dat het moment was dat m'n ex op me is gaan afknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |