I know. Ik ben ook hartstikke blij voor jullie.quote:
Dit kun je nooit weten.quote:
Namelijk?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:20 schreef BoneThugss het volgende:
Ik vind dat je van bepaalde groepen het stemrecht zou moeten intrekken.
Iets over een perspectief wat eerder al op verzoek van Nederland uit het verdrag was geschrapt. Als dat de geste wordt, dan is het wel heel erg een sigaar uit eigen doosquote:Op donderdag 7 april 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know. Ik ben ook hartstikke blij voor jullie.
Alleen wel jammer dat niemand de tegenstanders heeft verteld dat de Nederlandse regering in de praktijk nauwelijks iets aan het verdrag kan veranderen. Maar ik begrijp dat de belofte wordt uitgesproken dat Oekraïne voorlopig geen lid wordt van de EU.
De winst zit hem dus in iets wat al niet aan de orde was.
Zoals dat van mensen die tegen stemrecht zijn?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:20 schreef BoneThugss het volgende:
GGZ patienten bv.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zoals dat van mensen die tegen stemrecht zijn?
Nee mensen die niet goed bij hun hoofd zijn en dus geen rationele beslissing kunnen nemen.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Concreter graag. Hou het ontopic en betrek het op het referendum van gister.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee mensen die niet goed bij hun hoofd zijn en dus geen rationele beslissing kunnen nemen.
Nee ik bedoel meer de echte 'mongolen', niet mensen die uitbehandeld zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik heb bij de GGZ gelopen.
Dus ik heb dan geen stemrecht meer?
Kom praten.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:20 schreef BoneThugss het volgende:
Kijk, ik hoor de hele tijd dat 68 procent niet gestemd heeft. Dan vergeten we even voor het gemak dat daar ook echte mongolen tussen zitten. Waarom die mensen stemrecht geven?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Concreter graag. Hou het ontopic en betrek het op het referendum van gister.
En wat is de grens van uitbehandeld zijn? Ik kom er niet meer, maar ik ben niet uitbehandeld.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer de echte 'mongolen', niet mensen die uitbehandeld zijn.
Oh wat verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2016 13:33 schreef Onnoman het volgende:
die Samson die zijn zoon het briefje in de stembus laat stoppen..
wat een kansloos figuur is die Samson toch.. blehhhh
Aaaah... dit mocht ik vroeger ook altijd van mijn papa en mama...quote:Op donderdag 7 april 2016 13:33 schreef Onnoman het volgende:
Ongeldige stem!quote:Op donderdag 7 april 2016 13:33 schreef Onnoman het volgende:
Inderdaad, of het vakje rood kleuren.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aaaah... dit mocht ik vroeger ook altijd van mijn papa en mama...
zou zomaar kunnen!!!!quote:
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef Molurus het volgende:
Heerlijk hoe de eurofielen nu over elkaar heen vallen om te roepen dat 'het volk te dom is om beslissingen zoals deze te nemen'.
Mensen die tegen dit soort referenda zijn als anti-democratisch bestempelenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
sinds wanneer vertegenwoordigen je ouders de staat?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aaaah... dit mocht ik vroeger ook altijd van mijn papa en mama...
Wat een kansloze figuren zijn mijn ouders![]()
Ja, dat is wel een naar maniertje van veel van die anti-Europafiguren hier.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die tegen dit soort referenda zijn als anti-democratisch bestempelen
Sinds wanneer vertegenwoordigt de fractievoorzitter van de PvdA de staat?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
sinds wanneer vertegenwoordigen je ouders de staat?
en terecht..quote:Op donderdag 7 april 2016 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een naar maniertje van veel van die anti-Europafiguren hier.
sinds afgelopen verkiezingenquote:Op donderdag 7 april 2016 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vertegenwoordigt de fractievoorzitter van de PvdA de staat?
Of gewoon onder elke westerse democratie, in een hele lange traditie van democratische staatsinrichting.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef Molurus het volgende:
Heerlijk hoe de eurofielen nu over elkaar heen vallen om te roepen dat 'het volk te dom is om beslissingen zoals deze te nemen'.
Echt grappig hoe ongegeneerd deze mensen in feite pleiten tegen democratie. Wellicht zouden ze zich beter op hun gemak voelen onder een totalitair bewind.
Jammer dat men dan een statement (tegen de EU) meent te moeten maken over de rug van de Oekraïners.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:35 schreef Molurus het volgende:
Echt grappig hoe ongegeneerd deze mensen in feite pleiten tegen democratie. Wellicht zouden ze zich beter op hun gemak voelen onder een totalitair bewind.
Hoewel het er natuurlijk niet echt iets mee te maken heeft is dit referendum het wrange resultaat van het doorvoeren van de politieke eenwording van Europa zonder electoraal mandaat daarvoor. Men heeft vermoed ik niks tegen handelsverdragen, maar het politieke circus dat Europa is geworden wil men niets van weten. Dus kun je bij zo'n referendum niets anders verwachten dan 'nee, nee en nog eens nee'.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jammer dat men dan een statement (tegen de EU) meent te moeten maken over de rug van de Oekraïners.
Het niveau is al een stuk hoger dan gisteravond, blijf gezellig!quote:Op donderdag 7 april 2016 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Niveautje hier. De glans is er wel vanaf, ik ontvolg hier!
U bent zelf wel hard aan het werken op Fok!?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
En de eurofielen werken nog steeds niet, man zou me niks verbazen als het allemaal vermomde PPV-stemmers zijn.
Als je een beetje wist waar het over ging, begreep je dat wat je nu zegt complete onzin isquote:Op donderdag 7 april 2016 13:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jammer dat men dan een statement (tegen de EU) meent te moeten maken over de rug van de Oekraïners.
nee, ik zou moeten leren voor examens.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bent zelf wel hard aan het werken op Fok!?
quote:De partijen werken samen om te waarborgen dat hun binnenlands beleid gebaseerd wordt op de gemeenschappelijke beginselen van de partijen, met name stabiliteit en doeltreffendheid van de democratische instellingen en de rechtsstaat, en het respect voor de mensenrechten en de fundamentele vrijheden.
quote:De partijen intensiveren de praktische samenwerking op het vlak van conflictpreventie en crisisbeheer, in het bijzonder met het oog op versterkte deelname van Oekraïne aan civiele en militaire operaties inzake crisisbeheer onder leiding van de EU en aan oefeningen en opleidingen, ook die in het kader van het gemeenschappelijk veiligheids- en defensiebeleid (GVDB).
quote:De partijen zijn van oordeel dat de verspreiding van massavernietigingswapens, daarmee samenhangende materialen en overbrengingsmiddelen daarvoor, onder zowel staten als niet-statelijke actoren, een van de ernstigste bedreigingen voor de internationale stabiliteit en veiligheid vormt.
quote:De partijen ontwikkelen hun samenwerking op het vlak van ontwapening, ook inzake de vermindering van hun voorraad overtollige handvuurwapens en lichte wapen en inzake de gevolgen voor de bevolking en voor het milieu van niet ontploft achtergelaten materieel.
quote:De partijen komen overeen samen te werken op bilateraal, regionaal en internationaal niveau om terrorisme te voorkomen en te bestrijden.
quote:De partijen voeren regelmatig een politieke dialoog op topbijeenkomsten.
Die opmerking gaat op voor een aanzienlijk deel van de nee-stemmers hoor. Zeker niet iedereen, maar dat zegt ie ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje wist waar het over ging, begreep je dat wat je nu zegt complete onzin is
Interview in NRC gelezen?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een beetje wist waar het over ging, begreep je dat wat je nu zegt complete onzin is
Is dit alles? Want dit zijn prima intentiesquote:Op donderdag 7 april 2016 13:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb net Artikel II eens gelezen. Het enige artikel wat gisteren in het referendum is afgeschoten.
Dit zijn de punten waar we blijkbaar op tegen zijn:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |