Dit hele referendum is een verlies. Maar gelukkig gaat het weinig effect hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
Klopt ik ben ook links. Ik vind het geen verlies.
Ik heb mijn kennis hier ter beschikking gesteld, sommigen maken daar gebruik van, anderen maken je uit voor arrogant. Dat hou je toch. Wij discussiëren op een forum, in 1904 in Parijs deden ze dat in een koffiehuis en sloegen ze elkaar letterlijk voor de kop. Er zijn hier discussies geweest over vanalles, tot kiesrecht en Monnet, mensen die dat willen pikken echt wel wat op. Dat is winst. Het is een legitieme vraag om te stellen of de EU haar invloedssfeer wel zo moet uitbreiden zoals ze de laatste jaren heeft gedaan. Juncker (en alles wat hij voorstaat) is een ordinaire machtspoliticus. Als je iets van de oorsprong van de EU weet, dan weet je dat Monnet nu als een tornado ligt te draaien in zijn graf. Ik ben pro-EU, maar niet deze EU...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef hhh38 het volgende: [..] Op een aantal dingen eens, maar als je hier een aantal domme schapen ziet die zo achter Wilders, Roemer en Jan Roos aanlopen kan je moeilijk spreken van een serieuze discussie over de EU. Die discussie valt mij juist altijd vies tegen op FOK. Ik vind dit soort referenda niet bij voorbaat een slecht idee, maar zoals dit is uitgepakt kan je moeilijk positief noemen. Die opkomstdrempel heeft de democratie alleen maar tegengewerkt en de campagne was doorspekt van anti-EU retoriek, waar Oekraïne nu misschien de dupe van wordt.
Precies. En die 16 pagina's kunnen ze alleen theoretisch nog iets aan veranderen maar in de praktijk niet veel. Dat gaan we straks zien, dat we geen reet meer te vertellen hebben in eigen land. En dit gaat over oorlog en vrede he...quote:Op donderdag 7 april 2016 00:01 schreef agter het volgende:
[..]
16 pagina's toch? Daarvoor is ratificatie van NL nodig. Voor het handelsdeel niet.
Een echte democraat hoor ik welquote:Op donderdag 7 april 2016 00:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit hele referendum is een verlies. Maar gelukkig gaat het weinig effect hebben.
Mooi toch, deel van mijn familie is ook afkomstig van die keuterboertjes daar. Die dom werden gehouden, maar tijdens de tweede wereldoorlog wel opkwamen tegen de nazi's. Hun botten kun je nog vinden in Oost-Dld.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
Tynaarlo op de valreep nog even een totale nee van Drenthe verpesten
Jaman broodje bieradelquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een echte democraat hoor ik wel
Dat is nog hoger nu dus? 32,2%...quote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef DKUp het volgende:
Eindstand:
38.1% Voor
61.1% Tegen
32.2% Opkomst
quote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef DKUp het volgende:
Eindstand:
38.1% Voor
61.1% Tegen
0.8% Blanco
32.2% Opkomst
| Forum Opties | |
|---|---|