abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161262752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:17 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Misschien heeft het volk dan toch nog wat te zeggen. Er is weer hoop. Allereerst hoop ik dat we een halt toe gaan roepen aan de grootste bedreiging van onze vrijheid: de islamitische invasie.

Is daar al een petitie voor? :D
Ik denk het niet. Begin er één zou ik zeggen. Alhoewel ik denk dat je daarover geen referendum kunt houden. Ik weet niet 100% hoe het allemaal werkt.
pi_161262783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Niet op grote schaal. Ik hoop het ook. Het zal zeker niet zo scherp benoemd worden, maar wellicht dat Thierry Baudet noemde wel immigratie als mogelijk onderwerp. Een immigratie-stop uit niet-westerse landen kan netjes verwoord worden maar komt neer op een stop van de islamitische/Afrikaanse invasie. Een prachtig vooruitzicht.
Een immigratie-stop lijkt mij inderdaad een makkelijker onderwerp. Dan kunnen ze het ook niet op 'discriminatie' gooien.
pi_161262791
quote:

[..]

Niet op grote schaal. Ik hoop het ook. Het zal zeker niet zo scherp benoemd worden, maar wellicht dat Thierry Baudet noemde wel immigratie als mogelijk onderwerp. Een immigratie-stop uit niet-westerse landen kan netjes verwoord worden maar komt neer op een stop van de islamitische/Afrikaanse invasie. Een prachtig vooruitzicht.
Een wet tot aanscherping van het toelaten van intolerantie, geweld, vrouwen- en homohaat, seksisme en pedofilie.

Of een wet tot het FUCKING WEIGEREN VAN MENSEN DIE HIER NOG NIET EENS OFFICIEEL MOGEN VERBLIJVEN EN AL ZOVEEL SHIT VERNEUKEN MET ONDER ANDERE GEWELD EN VERKRACHTINGEN
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161262825
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Begin er één zou ik zeggen. Alhoewel ik denk dat je daarover geen referendum kunt houden. Ik weet niet 100% hoe het allemaal werkt.
Naja wellicht dat we het aan iemand moeten overlaten die zich wat beter kan verwoorden
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161262868
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Naja wellicht dat we het aan iemand moeten overlaten die zich wat beter kan verwoorden
Lijkt mij ook wel zo verstandig inderdaad. Misschien dat Geenstijl nog wel met een leuk initiatief komt. Maar dat zal nog wel even duren aangezien ze nog aan het bijkomen van het laatste referendum zijn.
pi_161262920
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel zo verstandig inderdaad. Misschien dat Geenstijl nog wel met een leuk initiatief komt. Maar dat zal nog wel even duren aangezien ze nog aan het bijkomen van het laatste referendum zijn.
Zolang we nu maar niet een bepaalde bevolkingsgroep op ideeën brengen voor referenda die slecht zouden zijn voor ons landje
pi_161262947
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:04 schreef Infection het volgende:

[..]

De petitie is nog niet deel van het referendum. Is volgensmij alleen om te zien of er genoeg animo voor is. Daarna begint het echte werk pas.
Ah, dan begrijp ik dat. :)
pi_161262989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Zolang we nu maar niet een bepaalde bevolkingsgroep op ideeën brengen voor referenda die slecht zouden zijn voor ons landje
Het is maar goed dat wij ook kunnen stemmen in zo'n referendum. Dus zal niet zoveel uitmaken. Vooral als je ziet dat gisteren ook het tegen-kamp gewonnen heeft.
pi_161263011
quote:

[..]

Het lastige is dat we alleen referenda kunnen aanvragen over wetten en verdragen die zijn aangenomen. Ik denk dat de aristocraten nu alles uit de kast gaan halen om de referendum-hype de kop in te drukken.
pi_161263017
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Infection het volgende:

[..]

Het is maar goed dat wij ook kunnen stemmen in zo'n referendum. Dus zal niet zoveel uitmaken. Vooral als je ziet dat gisteren ook het tegen-kamp gewonnen heeft.
Dit geeft me een warm gevoel in m'n hart. Ik hoop dat het goed gaat komen met Nederland.
pi_161263037
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het lastige is dat we alleen referenda kunnen aanvragen over wetten en verdragen die zijn aangenomen. Ik denk dat de aristocraten nu alles uit de kast gaan halen om de referendum-hype de kop in te drukken.
Oftewel het schengen-verdrag.
pi_161263200
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:27 schreef Infection het volgende:

[..]

Oftewel het schengen-verdrag.
Na invoering van de referendumwet. :'( . Dan moeten we dus wachten tot de wetgever weer een bestaand verdrag moet ratificeren na wijziging.
pi_161263235
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:32 schreef Confetti het volgende:

[..]

Na invoering van de referendumwet. :'( . Dan moeten we dus wachten tot de wetgever weer een bestaand verdrag moet ratificeren na wijziging.
Oh, dat is dan wel weer minder. Misschien moet ik me toch maar eens wat beter in gaan lezen over die hele referendumwet.
pi_161263264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:24 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk gebeuren. Zolang de import zich vermenigvuldigt als konijnen en de Nederlandse overheid dit door middel van de uiterst royale kinderbijslag stimuleert, is het een kwestie van tijd voordat het referendum tegen ons gebruikt gaat worden.
pi_161263271
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:33 schreef Infection het volgende:

[..]

Oh, dat is dan wel weer minder. Misschien moet ik me toch maar eens wat beter in gaan lezen over die hele referendumwet.
Je kunt hier kijken waar je een referendum over kunt organiseren:
https://www.referendumovereenwet.nl/
pi_161263288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk gebeuren. Zolang de import zich vermenigvuldigt als konijnen en de Nederlandse overheid dit door middel van de uiterst royale kinderbijslag stimuleert, is het een kwestie van tijd voordat het referendum tegen ons gebruikt gaat worden.
zeker als je kijkt hoeveel zij aan stemmen ronselen doen :'(
pi_161263326
quote:

[..]

Wat denk je dat er gaat gebeuren mocht de PVV ooit aan de macht komen?
pi_161263352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je kunt hier kijken waar je een referendum over kunt organiseren:
https://www.referendumovereenwet.nl/
Dankje. Hoe werkt dat overigens met TTIP? Dat is volgensmij ook nog voor de invoering van de referendumwet tot stand gekomen. Vraag me af hoe ze daar een referendum over willen gaan organiseren dan.
pi_161263515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Infection het volgende:

[..]

Dankje. Hoe werkt dat overigens met TTIP? Dat is volgensmij ook nog voor de invoering van de referendumwet tot stand gekomen. Vraag me af hoe ze daar een referendum over willen gaan organiseren dan.
Gaat om het moment van goedkeuring.

Wel kan het parlement de boel saboteren door expliciet het TTIP verdrag goed te keuren. Alleen stilzwijgend goedgekeurde verdragen kunnen bij een referendum gebruikt worden.

Edit: ik zat fout. Expliciete toestemming houdt een goedkeuringswet in, die op zichzelf gebruikt kan worden voor een referendum. Net als dit associatieverdrag.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2016 20:44:11 ]
pi_161263520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:35 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

zeker als je kijkt hoeveel zij aan stemmen ronselen doen :'(
Met 5 man in een stemhokje zonder dat wordt ingegrepen. Maar dat is niet zo vreemd, want die praktijken gebeuren in hun thuisland ook.
pi_161263528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan kunnen we eindelijk aan de grote schoonmaak van dit land beginnen.
  donderdag 7 april 2016 @ 20:50:39 #202
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161263793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dan gaan we alle PVV'ers oppakken want die zijn dan heel herkenbaar? O-)
pi_161263884
quote:

[..]

Een soeverein islamvrij land _O_ *O*
pi_161263954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Grote schoonmaak van wat?
  donderdag 7 april 2016 @ 21:23:17 #205
374442 R-K
Jawohl!
pi_161264951
quote:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren, en als de dreiging zo sterk is hebben we onze volksheld nog die onlangs is vrijgelaten
  donderdag 7 april 2016 @ 21:27:23 #206
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_161265110
quote:

[..]

Graag bronnen posten waarbij duidelijk wordt dat de huidige islamitische bevolking zich als konijnen voortplant.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 7 april 2016 @ 21:28:23 #207
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_161265139
quote:

[..]

uiterst royale kinderbijslag? jij hebt zeker geen kinderen?
pi_161267263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Grote schoonmaak van wat?
De islam en de multiculturele samenleving.

quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Graag bronnen posten waarbij duidelijk wordt dat de huidige islamitische bevolking zich als konijnen voortplant.
Check de geboortecijfers van een willekeurig islamitisch of Afrikaans land.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef malleable het volgende:

[..]

uiterst royale kinderbijslag? jij hebt zeker geen kinderen?
Met 5 kinderen heb je een flink inkomen; uitkering + toeslagen + kinderbijslag voor een gezin van 7 is een meer dan twee keer modaal inkomen.
pi_161267619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef R-K het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren, en als de dreiging zo sterk is hebben we onze volksheld nog die onlangs is vrijgelaten
Je hebt geen volksheld nodig, je kunt gewoon het ene referendum na het andere houden als je maar zo'n 350.00 fanatieke tegenstanders hebt. Elk wetsvoorstel een eigen referendum.
pi_161267694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De islam en de multiculturele samenleving.

[..]

Check de geboortecijfers van een willekeurig islamitisch of Afrikaans land.

[..]

Met 5 kinderen heb je een flink inkomen; uitkering + toeslagen + kinderbijslag voor een gezin van 7 is een meer dan twee keer modaal inkomen.
En hoe bedoel je met schoonmaak van de multiculturele samenleving? Allochtonen discrimineren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')