Dan kunnen we eindelijk aan de grote schoonmaak van dit land beginnen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gaat gebeuren mocht de PVV ooit aan de macht komen?
Dan gaan we alle PVV'ers oppakken want die zijn dan heel herkenbaar?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan kunnen we eindelijk aan de grote schoonmaak van dit land beginnen.
Een soeverein islamvrij landquote:Op donderdag 7 april 2016 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Grote schoonmaak van wat?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan kunnen we eindelijk aan de grote schoonmaak van dit land beginnen.
Dat gaat nooit gebeuren, en als de dreiging zo sterk is hebben we onze volksheld nog die onlangs is vrijgelatenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Graag bronnen posten waarbij duidelijk wordt dat de huidige islamitische bevolking zich als konijnen voortplant.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk gebeuren. Zolang de import zich vermenigvuldigt als konijnen en de Nederlandse overheid dit door middel van de uiterst royale kinderbijslag stimuleert, is het een kwestie van tijd voordat het referendum tegen ons gebruikt gaat worden.
uiterst royale kinderbijslag? jij hebt zeker geen kinderen?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk gebeuren. Zolang de import zich vermenigvuldigt als konijnen en de Nederlandse overheid dit door middel van de uiterst royale kinderbijslag stimuleert, is het een kwestie van tijd voordat het referendum tegen ons gebruikt gaat worden.
De islam en de multiculturele samenleving.quote:
Check de geboortecijfers van een willekeurig islamitisch of Afrikaans land.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Graag bronnen posten waarbij duidelijk wordt dat de huidige islamitische bevolking zich als konijnen voortplant.
Met 5 kinderen heb je een flink inkomen; uitkering + toeslagen + kinderbijslag voor een gezin van 7 is een meer dan twee keer modaal inkomen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef malleable het volgende:
[..]
uiterst royale kinderbijslag? jij hebt zeker geen kinderen?
Je hebt geen volksheld nodig, je kunt gewoon het ene referendum na het andere houden als je maar zo'n 350.00 fanatieke tegenstanders hebt. Elk wetsvoorstel een eigen referendum.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef R-K het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, en als de dreiging zo sterk is hebben we onze volksheld nog die onlangs is vrijgelaten
En hoe bedoel je met schoonmaak van de multiculturele samenleving? Allochtonen discrimineren?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De islam en de multiculturele samenleving.
[..]
Check de geboortecijfers van een willekeurig islamitisch of Afrikaans land.
[..]
Met 5 kinderen heb je een flink inkomen; uitkering + toeslagen + kinderbijslag voor een gezin van 7 is een meer dan twee keer modaal inkomen.
Dat mag je in een ander topic vragen, anders gaan we offtopic. Ik heb in andere topics hier al heel veel over geschreven. Maar verwacht geen spannende verhalen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En hoe bedoel je met schoonmaak van de multiculturele samenleving? Allochtonen discrimineren?
Heb geen zin om in andere topic te gaan. Kan je niet even kort maar krachtig zeggen wat je daarmee bedoelt?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat mag je in een ander topic vragen, anders gaan we offtopic. Ik heb in andere topics hier al heel veel over geschreven. Maar verwacht geen spannende verhalen.
Nee, hier hebben we het over het referendum en alles wat daarmee samenhangt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb geen zin om in andere topic te gaan. Kan je niet even kort maar krachtig zeggen wat je daarmee bedoelt?
TTIP is nog helemaal niet behandeld in het parlement, volgens mij wordt er momenteel nog gewerkt aan het opstellen van de wet. Pas als de wet er ligt kun je er een referendum over aanvragen. Maar zit mobiel en kan het nu niet nazoeken, dus als iemand details weet...quote:Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dankje. Hoe werkt dat overigens met TTIP? Dat is volgensmij ook nog voor de invoering van de referendumwet tot stand gekomen. Vraag me af hoe ze daar een referendum over willen gaan organiseren dan.
Klopt. Er is nog niet eens een verdrag, er wordt nog over onderhandeld. Pas daarna komen behandeling in het parlement en eventueel een referendum aan de orde.quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
TTIP is nog helemaal niet behandeld in het parlement, volgens mij wordt er momenteel nog gewerkt aan het opstellen van de wet. Pas als de wet er ligt kun je er een referendum over aanvragen. Maar zit mobiel en kan het nu niet nazoeken, dus als iemand details weet...
Ik vind die petitie dan vrij verwarrend opgezet. Want volgens mij is het niet meer dan een animocheck voor mocht het zover komen. Echter zullen veel mensen die dit ondertekenen denken dat ze hiermee al hun handtekening onder een referendumaanvraag hebben gezet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:09 schreef freako het volgende:
[..]
Klopt. Er is nog niet eens een verdrag, er wordt nog over onderhandeld. Pas daarna komen behandeling in het parlement en eventueel een referendum aan de orde.
Jan wil ons land graag land 'zuiveren' van elementen die hem niet zinnen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb geen zin om in andere topic te gaan. Kan je niet even kort maar krachtig zeggen wat je daarmee bedoelt?
We kunnen niet wachten tot je er een topic over opent!quote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we het over het referendum en alles wat daarmee samenhangt.
De aanpak van de multikul bespreek ik graag in een ander topic.
Incl. de vergelijkende cijfers van het voortplantingsgedrag van konijnen. Dan kan er pas een mooie discussie starten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Graag bronnen posten waarbij duidelijk wordt dat de huidige islamitische bevolking zich als konijnen voortplant.
Dat is misschien nog wel beter ook dan een echt referendum.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind die petitie dan vrij verwarrend opgezet. Want volgens mij is het niet meer dan een animocheck voor mocht het zover komen. Echter zullen veel mensen die dit ondertekenen denken dat ze hiermee al hun handtekening onder een referendumaanvraag hebben gezet.
Alleen een petitie? Dat is veel te fraudegevoelig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter ook dan een echt referendum.
Neem ik geen genoegen mee, graag de geboortecijfers van de islamitische bevolking (in Nederland) plaatsen, waaruit blijkt dat ze zich als konijnen gedragen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Check de geboortecijfers van een willekeurig islamitisch of Afrikaans land.
je moet een user die voor etnisch zuiveren is niet al te serieus nemenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Neem ik geen genoegen mee, graag de geboortecijfers van de islamitische bevolking (in Nederland) plaatsen, waaruit blijkt dat ze zich als konijnen gedragen.
En toch reageer ik er op, deze raaskallende kerel moet en zal ontmaskerd blijven worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:05 schreef Re het volgende:
[..]
je moet een user die voor etnisch zuiveren is niet al te serieus nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |