Als die opkomstcijfers in de buurt komen van de Europeesparlement verkiezingen (waar ze wel àlle stemhokjes hadden en 34% opkomst..). Dan mag die burgermeester wel opstappenquote:
Veel meer dan 50% van alle stemgerechtigden hebben niet voor gestemd. Reden genoeg om uit de EU te stappen dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef Stranger het volgende:
Jammer van de opkomst.. maar rond de 35% is ook laag genoeg dat het verworpen kan worden gelukkig.
Dat argument is zo bagger.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef Voszje het volgende:
Weer over Poetin. GodsammeNatuurlijk vindt Oekraine dat we Poetin in de kaart spelen.
ik ben geen downie vriend! op wie ga jij stemmen? de kerstman?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Verstandig dat downies zoals jij niet zijn gaan stemmen
DEZE AANSLAG.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"SPEELT HET PUTIN IN DE KAART?"
Wij willen bij de Europese familie horen.... Uuuuh, dat was toch helemaal niet aan de orde?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"SPEELT HET PUTIN IN DE KAART?"
quote:
Echt zo'n slecht argument iddquote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef Voszje het volgende:
Weer over Poetin. GodsammeNatuurlijk vindt Oekraine dat we Poetin in de kaart spelen.
Op woensdag 6 april 2016 22:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor. Geen seconde twijfel.quote:
78% van de bevolking gaat niet stemmen bij de Europese verkiezingen. Laten we Europa ook maar opdoeken dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:40 schreef BarryOSeven het volgende:
90% van de bevolking heeft niet VOOR gestemd. Het lijkt me logisch dat het kabinet dit als bindend moet zien.
Morgen valt Azov batallion binnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:41 schreef cofox het volgende:
Ik ben bang dat de Pro Europese stormtroepen uit Oekraïne vergeldingsacties zullen gaan uitvoeren hier in Nederland
Goed plan!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
78% van de bevolking gaat niet stemmen bij de Europese verkiezingen. Laten we Europa ook maar opdoeken dan.
En die 45% van de tweede kamer. Zullen we die ook maar leeg laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |