Mooie opkomst,quote:
90% heeft niet voor gestemd. Hoezo nietszeggend?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:28 schreef Friek_ het volgende:
Slechts 30% mensen - vergeet dat niet. Met ongeveer iets meer dan de helft die tegen is.
Dat is een compleet nietszeggende uitslag. Goed als het kabinet dit naast zich neerlegt en gewoon de Wet goedkeuring associatieverdrag gewoon doorvoert en het verdrag ratificeert.
Een 16e van NL woont in Amsterdam..quote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk niet dat de grote steden het gemiddelde zo hard naar beneden gaan trekken dat het onder die 30% komt.
Het wordt in ieder geval toch nog wel heel spannend.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk niet dat de grote steden het gemiddelde zo hard naar beneden gaan trekken dat het onder die 30% komt.
Yup, nipt.quote:
En dan komen er nog heel wat kleintjes en gaan we weer naar 32%quote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_32_procent__.htmlquote:Den Haag en Utrecht meldden rond 20.00 uur opkomstpercentages van respectievelijk 27,2 en 27,1 procent.
Ah verkeerd begrepenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:37 schreef freako het volgende:
[..]
Ik ontken niks, ik bevestig je stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |