Dank voor de link!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:17 schreef Fylax het volgende:
http://app.nos.nl/datavisualisatie/referendum-2016/
Klopt. SGP stemmers zijn ook meer geneigd te stemmen dan aanhangers van andere partijen. Wat zegt dat over de uitslag van andere verkiezingen? Die zijn ook gewoon geldig, iedereen heeft de mogelijkheid gehad te stemmen, ondanks de bias van mensen die wel of niet stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar mensen die tegen zijn zijn veel meer geneigd om te gaan stemmen.
Ik ben ook tegen, maar zo eerlijk moet je zijn.
Nee, ik vind dat het creatief is om iets te zeggen over "een meerderheid van Nederland".quote:Op woensdag 6 april 2016 21:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dus de uitkomst is nu minstens 59% tegen, en dat vind jij geen duidelijke uitslag omdat er mensen zijn die god weet waarom 'taktisch stemmen'? En vind je dan dat we die 71% als vóór moeten interpreteren? Het ja kamp wordt steeds creatiever
Geen punt.quote:
Verklaring: wonen veel Oekrainers.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Gutmensch het volgende:
Uiteraard is de meerderheid in Rozendaal voor.
Landverradersquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Gutmensch het volgende:
Het rijke plebs woont daarquote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Gutmensch het volgende:
Wel een man van het volk.quote:
Die zitten met 1 been in Panama.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Gutmensch het volgende:
Lekker goedkoop schildertje, of een mooie importbruid makkelijker importeren. (Y)quote:Op woensdag 6 april 2016 21:18 schreef Gutmensch het volgende:
Ja, de Staatsomroep is ook op de pik getrapt door 64% tegenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:22 schreef MakkieR het volgende:
jezus ik dacht dat NOS de hele avond zou gaan uitzenden, wat een belachelijke vertoning dit
Het is geen uithuwelijkingsverdrag!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker goedkoop schildertje, of een mooie importbruid makkelijker importeren. (Y)
idd viel me ook op. Ze doen er gewoon openlijk lacherig over. Faalinterview met Baudet, Jan Roos biina uitlachen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heftig dit. Het boeit niemand. Ook de NOS niet.
Het is een ware aanfluiting jaquote:Op woensdag 6 april 2016 21:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd viel me ook op. Ze doen er gewoon openlijk lacherig over. Faalinterview met Baudet, Jan Roos biina uitlachen.
Lijkt me ook wel iets belangrijker, met alle respect voor dit referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:24 schreef MakkieR het volgende:
En dan met de tweede kamer verkiezing de hele nacht doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |