Dat korte termijn geheugen kan best een dingetje blijven. Hopelijk is het vanavond weer een stukje beter met d'r.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
We gaan vanavond weer ben benieuwd hoe het met haar is.
Valt helaas niks over te zeggen. En bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heftig TP. Nogmaals heel veel sterkte!
Kunnen ze al wat zeggen over eventuele restverschijnselen?
Ja heb dat ook vaker gehoord. We zullen het beleven denk ik. Hopelijk komt ze snel uit die delier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat korte termijn geheugen kan best een dingetje blijven. Hopelijk is het vanavond weer een stukje beter met d'r.
Zo heb ik mijn Nespresso gemoldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Ik heb vandaag mijn tostiapparaat vermoord![]()
Het draadje is tussen de platen geraakt en toen deed ie ineens *flits* *poef*
Gelukkig was mijn tosti intussen net goed
quote:
Dames, dames, spelen met vuur is gevaarlijk!quote:
Gelukkig heb je zelf niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Ik heb vandaag mijn tostiapparaat vermoord![]()
Het draadje is tussen de platen geraakt en toen deed ie ineens *flits* *poef*
Gelukkig was mijn tosti intussen net goed
Ik deed niksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef Strega het volgende:
Dames, dames, spelen met vuur is gevaarlijk!(zij ik, nadat een buurman vandaag onze hogedrukspuit liet doorbranden)
Je hebt hem niet even gereanimeerd nee?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik deed niksIk zat gewoon op de bank te wachten op mijn tosti
Hij was hartstikke doodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:54 schreef Candaasje het volgende:
Je hebt hem niet even gereanimeerd nee?
Dat wordt weer tosti's bakken in de koekenpan!quote:
Niet lang want ik had nog genoeg cadeaubonnen voor een nieuwe, dus die komt binnenkortquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:58 schreef Candaasje het volgende:
Dat wordt weer tosti's bakken in de koekenpan!
(En die zijn stiekum toch veel lekkerder![]()
)
En Tink, nog even een virtuele knuffel! Fijn dat ze je weer herkende in elk geval!
Nou ja zeg... hoe kun je ons nu zomaar kwijtraken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Jullie waren uit MyAtHoe dan
Ik schrik ervan Think, hoe is het nu?
Hier is vandaag een groot deel van het riool vervangen (maandag volgt de rest). Wat een houtje-touwtje oplossingen hadden de vorige eigenaren toch ookNu zit het straks helemaal goed
Zaten we zomaar in de friendzonequote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier is vandaag een groot deel van het riool vervangen (maandag volgt de rest). Wat een houtje-touwtje oplossingen hadden de vorige eigenaren toch ookNu zit het straks helemaal goed
Draadloos?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet lang want ik had nog genoeg cadeaubonnen voor een nieuwe, dus die komt binnenkort
quote:
Ik denk dat ik op de mobiel ergens langs geveegd heb of zo. En ik hang veeeel minder op Fok! rond, dus ik heb het minder snel doorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou ja zeg... hoe kun je ons nu zomaar kwijtraken?
Lekker idee dat jullie nu de boel goed kunnen opknappen en er helemaal je eigen huis van maken
Eentje met platen om te grillen, wafels en tosti's te maken. Net zo'n achenebbesding als ik al hadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik op de mobiel ergens langs geveegd heb of zo. En ik hang veeeel minder op Fok! rond, dus ik heb het minder snel door
Welke heb je besteld? Ik heb zo'n Tefalding met opvangbak eronder, echt ideaal. Niet zozeer voor tosti's, maar voor vlees en groente en zo.
Aww maar heb je nu een nieuwe toaster?quote:
Gebruik je die verschillende platen ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eentje met platen om te grillen, wafels en tosti's te maken. Net zo'n achenebbesding als ik al hadDie heeft het volgens mij bijna 20 jaar volgehouden - zo jammer van dat snoertje
Hij deed het nog prima.
Wat zeggen de medici daarover? Van de IC af is in elk geval een goed teken.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook een gril waar vlees enzo op kan.
Mam is sinds vrijdag van de ic af maar nog goed verward hoor.
En ik kan nu ook niet op bezoek want ben ziek..
Vooral de tosti- en de wafelplaten. Grillen doe ik er eigenlijk nooit mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Gebruik je die verschillende platen ook?
Ik heb twee wafelijzers (een hartjesijzer en een voor dikke wafels) en zou er nu eigenlijk ook nog wel eentje willen voor ijshoorntjes/stroopwafels
Fijn dat ze van de ic af is. Beterschap voor jouquote:Op maandag 23 mei 2016 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Enige wat ik hoor is dat het alle kanten op kanquote:Op maandag 23 mei 2016 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gebruik je die verschillende platen ook?
Ik heb twee wafelijzers (een hartjesijzer en een voor dikke wafels) en zou er nu eigenlijk ook nog wel eentje willen voor ijshoorntjes/stroopwafels![]()
[..]
Wat zeggen de medici daarover? Van de IC af is in elk geval een goed teken.
Snel uitzieken, jij
Oh ja, zie, die functie gebruik ik regelmatig (heb een set platen, maar wel drie standen, tosti's gaan op een andere stand dan vlees). Lekker een stukje kip grillen of wat cevapi of wat champignonsquote:Op maandag 23 mei 2016 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vooral de tosti- en de wafelplaten. Grillen doe ik er eigenlijk nooit mee.
Alleen jij niet of niemand van de familie?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Enige wat ik hoor is dat het alle kanten op kan
Heb al dik een week geen arts meer gesproken alleen verplegend personeel.
Ja, bah. Hoop dat het snel wat beter gaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Laatste keer had ons pap de arts gezien geloof ik.
Maar toen kwam er ook niet meer dan afwachten uit geloof ik.
Goed frustrerend
Onzekerheid is killenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Laatste keer had ons pap de arts gezien geloof ik.
Maar toen kwam er ook niet meer dan afwachten uit geloof ik.
Goed frustrerend
Niet meer doen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn dat ze van de ic af is maar wat rot dat jullie verder nog moeten afwachten , sterkte en beterschapquote:Op maandag 23 mei 2016 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nu heb ik zin in tostiesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eentje met platen om te grillen, wafels en tosti's te maken. Net zo'n achenebbesding als ik al hadDie heeft het volgens mij bijna 20 jaar volgehouden - zo jammer van dat snoertje
Hij deed het nog prima.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Adnap het volgende:
Wij hadden hier goede uitslagen. Geen uitzaaiingen en behandelbaar. Totaal tegenovergesteld aan wat er verwacht was. We zijn in shock maar ook bewust van de heftige behandelingbdie er aan komt voor hem.
Wat fijn dat de uitslagen goed waren! heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Adnap het volgende:
Wij hadden hier goede uitslagen. Geen uitzaaiingen en behandelbaar. Totaal tegenovergesteld aan wat er verwacht was. We zijn in shock maar ook bewust van de heftige behandelingbdie er aan komt voor hem.
Wat een super nieuws, sterkte alvast met de behandeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Adnap het volgende:
Wat een mooi nieuwsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Adnap het volgende:
Ja dank je wel en hopelijk voel je je je vandaag wat beter en veel plezier op het feestquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd met meneer Indaha trouwens!
Ik heb codeļnetabletten gekregen van de huisarts. Hopelijk slaap ik erop door vannacht *kringen onder ogen heeft*
Morgen gaan we naar het Sauerland, met een groot deel van de familie het 60-jarig huwelijksfeest van qltels ouders vieren
Nee, die codeļne gaat regelrecht de kliko inquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:32 schreef indaha het volgende:
Ja dank je wel en hopelijk voel je je je vandaag wat beter en veel plezier op het feest
Miss D bedankt voor je kaartje
Heftig allemaal hoor. Heel jullie leven ineens op zijn kopquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat balen dat dat niet werkte zeg![]()
Hopelijk hebben ze nog iets anders voor je.
Ons pap moet vandaag gaan praten over naar wat de vervolgstappen voor ons mam zijn. Welke revalidatie kliniek enzo.
Ja ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Ik kan op zich een prima gesprek met ons mam hebben nu. Alleen is ze het twee minuten later weer vergetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heftig allemaal hoor. Heel jullie leven ineens op zijn kop
Kortetermijngeheugen heeft een klap gehad dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Ik kan op zich een prima gesprek met ons mam hebben nu. Alleen is ze het twee minuten later weer vergeten
Leypark wat aan het Elisabeth vast zit is iig prima weet ik uit ervaring en verhalenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ons pap moet vandaag gaan praten over naar wat de vervolgstappen voor ons mam zijn. Welke revalidatie kliniek enzo.
Nee soms beseft ze wel van Ik ben even de draad kwijt maar meestal niet idd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kortetermijngeheugen heeft een klap gehad dusHet is vooral naar voor jullie, zelf zal ze dat niet zo in de gaten hebben denk ik?
Hm kan dus ook nog. Ik hoorde iets over Breda. Gezien mijn ouders in de buurt van Roosendaal wonen is dat wat dichterbij voor mijn vader.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leypark wat aan het Elisabeth vast zit is iig prima weet ik uit ervaring en verhalen
Snap ik. En daar zal de zorg ook vast wel goed zijn, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Ik denk wel dat het vooral belangrijk is dat je vader er makkelijk kan komen. Dat is wel een belangrijk punt zowel voor hem als voor jullie mamquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm kan dus ook nog. Ik hoorde iets over Breda. Gezien mijn ouders in de buurt van Roosendaal wonen is dat wat dichterbij voor mijn vader.
Ik zal het vanmiddag allemaal wel horen denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik. En daar zal de zorg ook vast wel goed zijn, maar daar kan ik zelf niet over oordelen. Ik denk wel dat het vooral belangrijk is dat je vader er makkelijk kan komen. Dat is wel een belangrijk punt zowel voor hem als voor jullie mam
Das heftig zeg... gaat er nig iemand met hem mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee ons pap is zelf geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:19 schreef Adnap het volgende:
[..]
Das heftig zeg... gaat er nig iemand met hem mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |