Zijn hoofd Geloof ik. T was ook tof en ach die bierdouche overleef je ook wel weerquote:Op zondag 24 april 2016 12:40 schreef indaha het volgende:
[..]
O zo begrijpelijkik heb dat nu nog af en toe met Binky en die is al weer een jaar dood
[..]
Lijkt me tof (behalve die bierdouche dan)
Die 10 cm Roy Donders hoef ik verder niets van te weten![]()
Candaaasje gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Miss Dynastie gefeliciteerd met je man![]()
PB
Hoe is het hardlopen gegaan ?quote:Op maandag 2 mei 2016 09:11 schreef ferrari_rood het volgende:
rustig hier. Ik ga zo de auto naar de garage brengen en terug hardlopen. Benieuwd hoe mijn lies dat gaat vinden.
Hopelijk niets ernstigsquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:31 schreef Adnap het volgende:
Heb even andere zaken aan mijn hoofd dan fok. Kom er later op terug
Ja hier precies het zelfde , alleen ben ik al aangekleedquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:46 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Hier een beetje druk met vanalles en nog wat, maar 't gaat verder prima.![]()
Nu vooral even zin maken om te gaan aankleden en de zooi hier in huis op te gaan ruimen. Dus wat dat betreft niks nieuws onder de zon
Ja eigenlijk weining nieuws hier , hoe gaat het met jullie.quote:
Sterktequote:Op donderdag 5 mei 2016 07:39 schreef Adnap het volgende:
Helaas is het ernstig. Kan nog even niet in detail spreken omdat er nog mensen op de hoogte moeten worden gebracht
Helaas is het ernstig. Kan nog even niet in detail spreken omdat er nog mensen op de hoogte moeten worden gebracht
sterktequote:Op donderdag 5 mei 2016 07:39 schreef Adnap het volgende:
Ach Tashi de lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2016 02:49 schreef Strega het volgende:
Adnap, ik hoop niets ernstigs.![]()
Hier gaan de zaken wel. Ik gedij beter bij dit mooi weer, wat gewrichten en zo betreft.
We missen Ravi vreselijk. Tashi probeert in zijn eentje twee honden te zijn, de lieverd.
Maar....we zijn in blijde verwachting.
Wathet ook is, sterktequote:Op donderdag 5 mei 2016 07:39 schreef Adnap het volgende:
Wat fijn voor jullie , Ravi vervangen kan de pup niet maar mooi dat jullie weer een pup krijgen die ook nog familie van hem isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:58 schreef Strega het volgende:
Ja, Indaha. De fokster van Ravi krijgt pups van Ravi's zusje. 29 mei is ze uitgerekend, precies op onze trouwdag 29 mei. We zijn dan 25 jaar getrouwd, De vader is hun blauwe Sharpei en Snoezie is zwart, net als Ravi. Een pup is voor ons. Persoonlijk hoop ik op blauw.
Heftig T-P , sterkte en beterschap voor je moederquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn moeder is gisteren opgenomen met een hersenbloeding. Waarmee ze al geluk heeft omdat een groot deel van de mensen het ziekenhuis schijnbaar al niet levend haalt.
Ze heeft een aneurysma en vandaag zouden ze gaan kijken via haar lies ofzo hoe groot hij is enzo.
Wat knap dat ze dat kunnen helemaal vanuit de lies naar boven
Nee geen honingzalf, hij heeft een soort foam met zilver erin op de wond ,dat beschermd tegen bacterienquote:Op woensdag 11 mei 2016 02:31 schreef Strega het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 7 mei 2016 10:28 schreef indaha het volgende:
Hier gaat het langzaam de goede kant uit, de 2e laag van de wond is bijna dicht en nu moet alleen nog de opperhuid er over heen groeien.
Het lopen gaat nog moeizaam maar we blijven oefenen
[/quo
Gelukkig. Heeft hij honingzalf voorgeschreven gekregen? Dit helpt zo goed bij wonden.
Jeetje joh, wat een schrik! Het klinkt best engquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze hebben twee plekjes gevonden. Te klein om via de lies te behandelen doormiddel van coiling dus ze wordt nu geopereerd vanaf buitenaf dan maken ze de schedel open enzo.
Ben compleet van slag.
Dat kan ik me goed voorstellen, dat klinkt ook erg heftig. Heel veel sterkte aankomende tijd en inderdaad hoop ik ook dat jullie snel goed nieuws krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze hebben twee plekjes gevonden. Te klein om via de lies te behandelen doormiddel van coiling dus ze wordt nu geopereerd vanaf buitenaf dan maken ze de schedel open enzo.
Ben compleet van slag.
Veel kracht toegewenstquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben compleet van slag.
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja zijn nu op weg naar het ziekenhuis is wel fijn dat er een bekende is als ze uit jaar narcose komt.
Och T_P wat een vreselijk nieuws. Sterkte,quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn moeder is gisteren opgenomen met een hersenbloeding. Waarmee ze al geluk heeft omdat een groot deel van de mensen het ziekenhuis schijnbaar al niet levend haalt.
Ze heeft een aneurysma en vandaag zouden ze gaan kijken via haar lies ofzo hoe groot hij is enzo.
Wat knap dat ze dat kunnen helemaal vanuit de lies naar boven
Dat is geen wonder lieverd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben compleet van slag.
Dat is alvast goed nieuwsquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Operatie is zonder complicaties verlopen. Nu hopen dat de komende dagen ook zonder complicaties verlopen.
Ze ligt idd in het Elisabeth.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is niet gek na zo'n operatie. Mijn sv had dat ook. Ze maken je ook heel koud bij hersenoperaties en daarvan herstellen heeft ook tijd nodig. Wel fijn dat ze al weer praat.
Sterkte tp en als ik een keer kan helpen moet je het laten weten he. Ze ligt in het Elisabeth gok ik?
Het lijkt een beetje of ze een "delier" www.psychischegezondheid.nl/delier heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ons pap was vanochtend in Tilburg in het ziekenhuis bij ons mam. En die zei dat ze erg verward was. Vragen waar haar parasol is(Ze ligt in een verduisterde kamer)
Toen ons pap zei van (naam van mijn broertje) komt vanmiddag langs zei ze "oh maat ik weet niet of ik vanmiddag thuis ben"
Weet niet wat dat vandaan komt. Misschien nog van de narcose, pijnstillers? Of misschien toch door de hersenbloeding. Gisteren ochtend wist ze alles nog wel gewoon te vertellen.
Dit gaat gelukkig ook weer over, normaal gesproken. Sterktequote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje of ze een "delier" www.psychischegezondheid.nl/delier heeft.
Ja daar sprak de arts idd ook al over.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje of ze een "delier" www.psychischegezondheid.nl/delier heeft.
Fijn dat de operatie geslaagd is en hopelijk knapt je moeder snel op zonder restverschijnselen , sterktequote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar sprak de arts idd ook al over.
Hopelijk is dat het en niet iets anders vanwege die hersenbloeding ofZo.
Naja toen we daar waren dacht ze dat ze op een feestje was.. Naja je kan natuurlijk beter op een feestje zitten dan in het ziekenhuis liggen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Narcose doet ook rare dingen met je hoorEn zo'n operatie is niet niks. Ik hoop dat ze snel opknapt!
Morgen naar Stockholm met zoon
Dank je welquote:
Dat lijkt mij ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb gehoord dat Stockholm echt een toffe stad is voor een citytrip
Nog nieuws Pinkk?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gelukkig dat Cas weer eet. En leuk spel hé carcassonne
Weet ik niet precies. Hij had een extra bloedtoevoer in zijn hersenen. En dat was volgens mij gaan bloeden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze ligt idd in het Elisabeth.
Wat heeft jouw schoonvader voor hersenoperatie gehad?
En dankjewel voor het aanbod is lief
Pfff naar zegquote:Op maandag 16 mei 2016 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Hij had een extra bloedtoevoer in zijn hersenen. En dat was volgens mij gaan bloeden.
Ze ligt nog steeds op de ic.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:50 schreef Strega het volgende:
Rewimo, veel plezier!
[..]
Nog nieuws Pinkk?
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij kan nog een redelijk normaal leven lijden. Hopelijk is dat voor jouw moeder ook zo.
Heftig TP. Nogmaals heel veel sterkte!quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze ligt nog steeds op de ic.
Gisteren langs geweest en ze weet nu iig onze namen weer (van mij en mijn broertje) ook zijn de bloeddruk verhogers eraf.
Maar haar korte termijn geheugen is nog steeds weg. En ze is nog steeds verward.
Dat korte termijn geheugen kan best een dingetje blijven. Hopelijk is het vanavond weer een stukje beter met d'r.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
We gaan vanavond weer ben benieuwd hoe het met haar is.
Valt helaas niks over te zeggen. En bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heftig TP. Nogmaals heel veel sterkte!
Kunnen ze al wat zeggen over eventuele restverschijnselen?
Ja heb dat ook vaker gehoord. We zullen het beleven denk ik. Hopelijk komt ze snel uit die delier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat korte termijn geheugen kan best een dingetje blijven. Hopelijk is het vanavond weer een stukje beter met d'r.
Zo heb ik mijn Nespresso gemoldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Ik heb vandaag mijn tostiapparaat vermoord![]()
Het draadje is tussen de platen geraakt en toen deed ie ineens *flits* *poef*
Gelukkig was mijn tosti intussen net goed
quote:
Dames, dames, spelen met vuur is gevaarlijk!quote:
Gelukkig heb je zelf niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Ik heb vandaag mijn tostiapparaat vermoord![]()
Het draadje is tussen de platen geraakt en toen deed ie ineens *flits* *poef*
Gelukkig was mijn tosti intussen net goed
Ik deed niksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef Strega het volgende:
Dames, dames, spelen met vuur is gevaarlijk!(zij ik, nadat een buurman vandaag onze hogedrukspuit liet doorbranden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |