quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
O bah Strega, dat klinkt niet best. Ik hoop dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef Strega het volgende:
Hier weer uit de ziekenboeg. Ben twee weken even erg ziek geweest. 's avonds ineens ondertemp van 34 gr. daarna hoge koorts. Een heel vervelende wondroos. 2 zware AB kuren en even de vrees in het ziekenhuis te moeten voor antibiotica infuus. Dit was het zwaarste waarin de huisarts kon voorzien. Nu gelukkig weer wat opgeknapt. Maar ik sta gelijk weer op achterstand.![]()
Indaha, hoe is het daar met de bacterie van Cattyman?
Je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier staat het leven ook nog aardig op zijn kop. Kan nog steeds niet echt wennen![]()
Beterschap!
Fijne vakantie gehad hopelijk?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:16 schreef roos85 het volgende:
Tijdens "de drukte" was ik op vakantie (en in twee weken, heb ik twee uur internet gehad![]()
)
Inmiddels was het alweer te ver weggezakt in MyAT
Wat naar zeg! Beterschap!quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:18 schreef Strega het volgende:
Hier weer uit de ziekenboeg. Ben twee weken even erg ziek geweest. 's avonds ineens ondertemp van 34 gr. daarna hoge koorts. Een heel vervelende wondroos. 2 zware AB kuren en even de vrees in het ziekenhuis te moeten voor antibiotica infuus. Dit was het zwaarste waarin de huisarts kon voorzien. Nu gelukkig weer wat opgeknapt. Maar ik sta gelijk weer op achterstand.![]()
Indaha, hoe is het daar met de bacterie van Cattyman?
quote:
Nee, ik vroeg het me ook al af.quote:
Ik heb haar op fb maar daar is het ook stil...quote:
Fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 12 april 2016 07:42 schreef indaha het volgende:
O hoi ik ben er weer , ik hoorde dat jullie me missen![]()
Het ging idd even niet zo lekker hier en ik ben afgelopen week echt een beetje ingestort door alles qua werk en verzorging zelf te willen doen. Maar na een heel weekend bijslapen en wat werk delegeren voel ik met nu weer een stuk beter. Dus hopelijk heb ik ook weer wat meer puf om hier bij te lezen![]()
Met mijn man gaat het ook iets beter , de pijn in zijn hak was van een aderontsteking en die is vrijwel genezen , de bacterie is als goed is de kop ingedrukt door antbiotica en alleen de wond geneest niet echt snel dus daar hebben we nog wat geduld voor nodig.
Nu even bijlezen
Hé lieverd, ik maakte me al zorgen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:42 schreef indaha het volgende:
Het ging idd even niet zo lekker hier en ik ben afgelopen week echt een beetje ingestort door alles qua werk en verzorging zelf te willen doen. Maar na een heel weekend bijslapen en wat werk delegeren voel ik met nu weer een stuk beter. Dus hopelijk heb ik ook weer wat meer puf om hier bij te lezen![]()
Met mijn man gaat het ook iets beter , de pijn in zijn hak was van een aderontsteking en die is vrijwel genezen , de bacterie is als goed is de kop ingedrukt door antbiotica en alleen de wond geneest niet echt snel dus daar hebben we nog wat geduld voor nodig.
Nu even bijlezen
Doen we! Veel voorpret alvast!quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Indaha goed dat je er weer bent!
Ben bezig met een locatie voor ons trouwfeest. Die is zo leuk. Hij was nu alleen niet op de zaak en hoor donderdag pas of ze nog plek hebben.
Duimen dus
quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:42 schreef indaha het volgende:
Nu even bijlezen
Hier liggen zelfgesnipperde houtsnippersquote:Op woensdag 13 april 2016 21:28 schreef roos85 het volgende:
Iemand hier ervaring met cacaodoppen en/of houtsnippers in de tuin tegen onkruid?
Of het onkruid tegenhoudtquote:Op donderdag 14 april 2016 06:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier liggen zelfgesnipperde houtsnippersWat wil je weten?
De duimen draaien en het kaarsje brandtquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop hetzo, ik heb het 000 x liever zelf.
Hoe is het afgelopen, heb je de locatie kunnen boeken ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Indaha goed dat je er weer bent!
Ben bezig met een locatie voor ons trouwfeest. Die is zo leuk. Hij was nu alleen niet op de zaak en hoor donderdag pas of ze nog plek hebben.
Duimen dus
Ach jeetje, arme Raviquote:Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Kunnen de duimen even draaien? Ravi hier begon met maandag overgeven. Volgende dag niet beter, misselijk, kotsen. Gelijk DA, ja idd. geen koorts. Bij onderzoek, alles goed, kerngezonde hond. Prik voor misselijkheid en ABkuurtje. Woensdag geen verbetering, druppels van de Da. Vanochtend geen verbetering, dus DA voor echo. Ondertussen 4 kg afgevallen. Zijn milt was vergroot, alle organen verder goed. Vanmiddag geopereerd, operatie goed gegaan, waarschijnlijk morgen ochtend ophalen. Maar duimen jullie dat hij morgen naar huis mag? Ik hoop hetzo, ik heb het 000 x liever zelf.
Wij hebben er antiworteldoek onder liggen en dan werkt dat vrij goed jaquote:Op donderdag 14 april 2016 10:53 schreef roos85 het volgende:
Of het onkruid tegenhoudt![]()
En wil de voortuin er wat fraaier laten uitzien.
Och arm beessie. Hopelijk mag hij snel weer mee naar huis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Zijn bezig met een afspraak inplannen. neem aan dat ze dat niet doen als de datum niet vrij zou zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 07:32 schreef indaha het volgende:
[..]
De duimen draaien en het kaarsje brandt, arme Ravi
hopelijk is hij snel thuis
[..]
Hoe is het afgelopen, heb je de locatie kunnen boeken ?
Ean bijna 5quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik duim voor ravi. Wat een schrik zeg.
TP fijn dat de locatie doorgaat
Indaha weer bovenwater en met goed nieuwsnu rust nemen.
Ik ben 3 we flink beroerd geweest en ben er nog niet helemaal bovenop. Heb gewoon doorgewerkt dus dan duurt het wat langer. Verder heb ik vandaag de uitnodigingen voor het kinderfeestje van aan geschreven. Dat hele kleine mini meisje wordt al bijna 5![]()
Ros leeft ook nog steeds. Ik ruik momenteel geen ontsteking en dus zijn oren zitten er nog op.
Strega hoe is het nu met Ravi ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:05 schreef Strega het volgende:
Dat lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zijn bezig met een afspraak inplannen. neem aan dat ze dat niet doen als de datum niet vrij zou zijn
T blijft bizar die soepquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met Ravi, Strega?
Hier alles rustig voor de verandering. Geen nieuws over stiefvader, voorzover we weten nog altijd in Spanje
Agossie, wat was er mis met zijn milt? Waarom was die vergroot? Logisch dat hij zich nog niet lekker voelt na die operatie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:54 schreef Strega het volgende:
Ravi is thuis, maar is er nog niet. De milt is weggehaald, Hij is nog steeds misselijk en wil niet eten. Hij krijgt nutrigel. Hij is wel weer wat meer bij de les. Hij heeft wel flink ingeleverd.
Arm dingquote:Op zondag 17 april 2016 18:00 schreef Strega het volgende:
Waardoor het komt is niet duidelijk. De milt was verdraaid, en drukte tegen de maag. Om het probleem te voorkomen is de milt weggehaald. Dan kan het niet meer gebeuren. En volwassen hond kan net als een volwassen mens prima zonder milt gelukkig. Zijn suffigheid nu kan ook van het antibraakmidel komen. Buiten de milt is hij gelukkig kerngezond. Hij heeft wel veel ingeleverd nu. 5 kilo eraf.
Hoe gaat het nu met hem, hopelijk knapt hij snel opquote:Op zondag 17 april 2016 18:00 schreef Strega het volgende:
Waardoor het komt is niet duidelijk. De milt was verdraaid, en drukte tegen de maag. Om het probleem te voorkomen is de milt weggehaald. Dan kan het niet meer gebeuren. En volwassen hond kan net als een volwassen mens prima zonder milt gelukkig. Zijn suffigheid nu kan ook van het antibraakmidel komen. Buiten de milt is hij gelukkig kerngezond. Hij heeft wel veel ingeleverd nu. 5 kilo eraf.
Goed dat ze nu de oorzaak weten, dan kun je tenminste ook zelf iets ondernemen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met hem, hopelijk knapt hij snel op
Rewimo wat een gedoe met je stiefvader en wat stom van die kinderen dat ze niets regelen , je zou toch denken dat ze ook zo snel mogeljk een eind aan deze situatie zouden willen maken al was het maar om er vanaf te zijn.
Hier heeft mijn man eindelijk duidelijkheid, de kleppen die het bloed vanuit het been weer omhoog moeten stuwen richting hart zijn grotendeels stuk waardoor er te weinig doorstroming is en daardoor wordt de huid niet genoeg gevoed en kunnen er gemakkelijk wonden ontstaan. Aangezien de diepe ader voor 90% van de doorstroming zorgen kunnen die niet weggehaald worden dus is de enige optie om elastische kousen te dragen en zoveel mogelijk te bewegen om de doorstroming zo goed mogelijk te houden. De wond geneest nu gelukkig goed maar wel heel langzaam aangezien hij diep was en verschillende huidlagen zich moeten vormen.
We moeten dus maar gaan wandelen en fietsen en misschien een hometrainer aanschaffen voor in de winter (en voor als het regent)
Heb je Loebes afgericht op het zoeken van caches?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Geocachen is wel tof al hebben wij het al in geen tijden meer gedaan.
Ook leuk voor kinderen en om met je hond te lopen trouwens
Hij heeft er weleens gevonden Jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je Loebes afgericht op het zoeken van caches?
Oh nee...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:44 schreef Strega het volgende:
Ravi is afgelopen nacht om precies 01.oo uur overleden.
Sterkte!quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:44 schreef Strega het volgende:
Ravi is afgelopen nacht om precies 01.oo uur overleden.
't Is onvoorstelbaar dit jaarquote:
Ja echt. .. 2016 is geen gied jaar voor de muzikantenquote:
Ik zie het nu pas.. Sterkte jij en Pagan!quote:Op woensdag 20 april 2016 02:10 schreef Strega het volgende:
Dank jullie we. Ik zet het verhaal morgen op het "in memoriam" topic.Op het moment zijn we wat lamgeslagen.
Indaha, hopelijk gaat het nu bij jullie de goede kant op![]()
Rewimo, wat een afschuwelijk iets, die hele toestand.
O zo begrijpelijkquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:11 schreef Strega het volgende:
Indaha, bedankt voor jullie lieve kaart.
Ik mis hem zo. Ik denk bij alles....oh nee, hij is er niet meer.
Lijkt me tof (behalve die bierdouche danquote:Op zondag 24 april 2016 10:05 schreef Adnap het volgende:
Och strega wat verdrietig![]()
Mijn eerste vakantiedag bestond uit de was doen en en helpen bij de ehbo van het Mega Primaten Festijn hier in de plaats. Wat was het tof!!
Veel dronken mensen gezien maar ook heel schattig 2 mentormeiden die heel schattig komen melden dat ze 10 cm roy donders hebben geziende collega's waren allemaal van buiten de regio en vonden het erg bijzonder dat ze zich zo netjes gedroegen naar mij toe maar okk dat veel leerlingen zich aan het eind kwamen afmelden * ik ga me rouw fijne vakantie *
De bierdouche tijdens wolter kroes was iets minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |