.quote:De teksten (323 pagina's) zijn ook in geprinte versie te verkijgen bij de sectie Burgerzaken op het Stadskantoor Edam-Volendam
En?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef malleable het volgende:
Ik kijk net op de site van mijn gemeente en wat zie ik daar:
[..]
.
Even kijken. Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Van mijn gemeente staat het op ed.nl, mogelijk dat jij een lokale krant hebt van Wegener die het bijhoudt per gemeente?
En het is niet wanhopig hoe voorstanders door strategisch thuisblijven nog hopen hun zin te krijgen?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Elke post van die kant druipt van de onzekerheid, ik vind het wel grappig
Waarmee het kabinet nog eens bevestigt waarom het:quote:Op woensdag 6 april 2016 19:43 schreef Infection het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 06-04-2016 om 19:42:30Liveblog: als de 30 procent niet wordt gehaald, trekt het kabinet een fles champagne open, zegt @fritswester https://t.co/OtiqRcQKpN reageer retweet
Precies, iedereen doet maar wat. Ik heb geen idee van de internationale situatie aangaande Oekraine en wat voor effect dit verdrag in de toekomst zou kunnen hebben. Vandaar dat ik niet stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat geldt uiteraard net zo goed voor de tegen- als voor de voorstanders.
Al claimen de voor-stemmers zo ongeveer het alleenrecht op rationele en inhoudelijke argumentatie.
quote:André Krouwel, politicoloog en directeur van Kieskompas.nl, denkt dat de opkomst toch wel eens richting de 42 procent kan gaan. In ieder geval is er bij de politicologen consensus dat de drempel van 30 procent wordt gehaald, zegt Krouwel in een gesprek met ANP.
bron
Dat zie je de tegenstemmers net zo goed doen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al claimen de voor-stemmers zo ongeveer het alleenrecht op rationele en inhoudelijke argumentatie.
Of straks juist de deksel op de neus krijgen als alsnog nét het benodigde opkomstpercentage wel wordt gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef Igen het volgende:
[..]
En het is niet wanhopig hoe voorstanders door strategisch thuisblijven nog hopen hun zin te krijgen?
Klopt, en de Notre Dame staat ook niet in Den Haag naar mijn weten.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt een Franse vlag hoor.
Dat waardeer ik, maar flikkerende messen zijn niet aan de orde.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben een beetje fan van dat plaatje, mooie compositie.
20.30quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef SeLang het volgende:
Wanneer begint de uitzending op TV eigenlijk?
Gerechtigheid!quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of straks juist de deksel op de neus krijgen als alsnog nét het benodigde opkomstpercentage wel wordt gehaald.
Dat is vast met een goede zoekopdracht in google te vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat er voor beide kanten wel goede argumenten te vinden zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alsof jij niet precies hetzelfde zou doen als je voorstander was en je zou zien dat het niet halen van de kiesdrempel de meest waarschijnlijke manier is om het gewenste resultaat te behalen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef Igen het volgende:
[..]
En het is niet wanhopig hoe voorstanders door strategisch thuisblijven nog hopen hun zin te krijgen?
Ow dat is al bijna. Hopelijk te zien op politiek24quote:
20:30 NPO EINSquote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef SeLang het volgende:
Niet, het punt is dat er ook gemeentes zijn die het wel goed hebben geregeld. Mijn advies: stem bij de volgende gemeenteraadsverkiezing wat slimmer met de lokale bevolking.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe is dit een antwoord op mijn vraag van voorbeelden om locaties waar het dichtstbijzijnde stemlokaal op kilometers afstand ligt zoals werd beweerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |