Done.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet juichen.
Mijn DM staat open voor suggesties.
Hart had ik niet verwachtquote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart, Sagna, Otamendi, Mangala, Clichy, Fernando, Fernandinho, Navas, Silva, De Bruyne, Aguero
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij maakt het geen zak uit wie er wint.
Hoeveel heeft hij wel niet aan z'n kop verbouwd?quote:
Waterreus zit er gewoon puur voor het geld. Wist je overigens dat hij een managementstudie volgt?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Ronald Waterreus zo ontzettend kut
Loopt sinds februari al rond met blessuresquote:Op woensdag 6 april 2016 20:20 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er ook alweer met Verratti? Vrij defensief middenveld van PSG.
Straks ga je nog roepen dat hij een hoge functie ambieert bij PSVquote:Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waterreus zit er gewoon puur voor het geld. Wist je overigens dat hij een managementstudie volgt?
Jeetje.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waterreus zit er gewoon puur voor het geld. Wist je overigens dat hij een managementstudie volgt?
1.55quote:
Zal nog steeds in de plus staan voor deze maand zelfs als het faalt.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hmmm, zou ik zelf niet gedaan hebben dan.
Als je vorig weekend op Real had gezet (ik gaf toen nog een tip het te doen), kreeg je rond 5.5quote:Op woensdag 6 april 2016 20:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zal nog steeds in de plus staan voor deze maand zelfs als het faalt.
Normaal wed ik niet zo opportuun.
Ik ga meestal voor zekerheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je vorig weekend op Real had gezet (ik gaf toen nog een tip het te doen), kreeg je rond 5.5
en Daleyquote:Op woensdag 6 april 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
David Luiz en Ellaquim Mangala zijn dus de duurste verdedigers op de aardbol.
Nou dit is ook geen zekerheidje hoor broquote:Op woensdag 6 april 2016 20:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor zekerheid.
Hij zit in POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendumquote:
Eerlijk gezegd had ik hier al een beetje rekening mee gehouden dus laat ik de fanfare zelf maar achterwegequote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe groot het feest hier is.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Mijn goede vriend Ties02 adviseerde me om dit te gaan kijken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef Paxcon het volgende:
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb net een muis uit zijn lijden moeten verlossen.
Wij hebben diervriendelijke muizenvallenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb net een muis uit zijn lijden moeten verlossen.
Laat dit een waarschuwing zijn voor de nabestaanden om weg te blijven.quote:
Ja dit ging wat ongelukkig, zat op het aanrecht, wilde hem naar buiten wippen, toen was ie opeens KO en gewond.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij hebben diervriendelijke muizenvallen
#ripquote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dit ging wat ongelukkig, zat op het aanrecht, wilde hem naar buiten wippen, toen was ie opeens KO en gewond.
GGMM is een gerenommeerde vriendquote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Wel jammer dat jullie nooit zo schrijven over GGMM als hij er wel is
Okay ik zag het niet goed, ik ben ook bezig m'n avondmaaltijd te bereiden.quote:
PSG - MC op mute en NOS Kiest geluid aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef Paxcon het volgende:
KingRoland, hoe combineer jij deze match met de Verkiezingsavond?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic mist een gezellig iemand, zoals ik.
Dus bij deze, present!
Eindelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus bij deze, present!
Laten we anders hier neerzetten wat we hebben gestemdquote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef Paxcon het volgende:
KingRoland, hoe combineer jij deze match met de Verkiezingsavond?
Slim welquote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSG - MC op mute en NOS Kiest geluid aan.
Yes!!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus bij deze, present!
Mag ik jouw glazen bol lenen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:55 schreef Ties02 het volgende:
Die drempel wordt toch nooit gehaald
#rip #pray
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus bij deze, present!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow wat spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sneeuwt hier.quote:
In tilburg is het droog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Waarom? Het gaat toch enkel om scores vernaggelen? Totaalmongoolquote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemd dat je laatste tijd zo raar doet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch enkel om scores vernaggelen? Totaalmongool
Jezus. Meteen zo boos op Davy.
Haha serieus, toch wel triest.. En wij maar haten op de corrupte oost blokkers met verkiezingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:02 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja. vanaf half 9 gemetenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Ties02 het volgende:
KingFlopland kan dat percentage nog veranderen?
heaumeauquote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef Ties02 het volgende:
KingFlopland kan dat percentage nog veranderen?
Dit forum houdt mij jong.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die 'nohomo' of '/geenhomo' achter hun post zetten zijn onzekere pubertjes.
Oneensquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: mensen die nog een stelling in dit topic droppen zijn gek.
Beter acid droppenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dit lans ook nog wel eens doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die 'nohomo' of '/geenhomo' achter hun post zetten zijn onzekere pubertjes.
Stelling: mensen die een meta-stelling droppen doen het voor de qoutes.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Stellingen zijn net zo vervelend als zwakzinnigen die aan het begin van een nieuw livetopic ''FIPO'' roepenquote:
Dus jij vindt KingRoland nogal zwakzinnig?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stellingen zijn net zo vervelend als zwakzinnigen die aan het begin van een nieuw livetopic ''FIPO'' roepen
Dat ligt een beetje aan de stellingquote:Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stellingen zijn net zo vervelend als zwakzinnigen die aan het begin van een nieuw livetopic ''FIPO'' roepen
Hoe kan je verliezen wat je nooit had?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Stijn verliest aan autoriteit.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Ties negeer ik nu voor een maand.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt KingRoland nogal zwakzinnig?
Bedoel je niet 'solidair'?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik ben coulant met KingRoland en zal Ties ook een maand negeren.
JAAAAAAAAAAAAAA GGMM IS ERquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik wil mijn goede band met jou natuurlijk niet op het spel zettenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat kom je ook op de lijst.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zal niet komen vanavond kan ik je vertellenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA GGMM IS ER
Nu Johannesgod nog
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
HhahahaahhahaahhaahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
coulantquote:Op woensdag 6 april 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Vorige wedstrijd scoorde hij nog.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij faalt altijd in de cl als het moet Waarom die verbazing?
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]En Ajax won van PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Met 0-2)
Net als tegen Chelsea zekerquote:Op woensdag 6 april 2016 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij faalt altijd in de cl als het moet Waarom die verbazing?
Ja, leuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want je mag geen fan zijn van Wolfsburg?
Jezus wat ben jij dom.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt een ban, yes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel jaquote:Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Loopt 1 op 5 in CL knok out fase. Wereldspits!
nog 5.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we net zo lang deleten tot post 400?
Als GGMM, Onlogisch en de karavaan eens normaal gaan doen, zou het niet hoevenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we net zo lang deleten tot post 400?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |