Gast, dat weet ik, daar heb ik een jaarabbonement opquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Parijs heeft er ook eentje, in de Montmartre
Ja wel geld terugvragen natuurlijkquote:Mooi
De integratie HSL - HRN kan je ook wel op je buik schrijven als die naar een andere vervoerder gaat, met dito gezeik over tarievenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
200, 300 of 450, maakt niet uit. Het moet eens een keertje afgelopen zijn met het pappen en nathouden met het "Fyra-alternatief", die spagaat waarin men nu zit is voor niemand goed. Niet voor NS, niet voor de reizigers, niet voor de maatschappij.
Mooi ding he?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Parijs heeft er ook eentje, in de Montmartre
Ik gebruik hem altijd om die polsbandjes figuren te ontlopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooi ding he?
Laatste keer dat ik in Parijs was meerdere malen mee op en neer geweest. Hotel zat er namelijk vlakbij
Integratie HSL-HRN is een wassen neus, en wordt nu alleen maar gebruikt als een slap excuus waarom het bij NS zou moeten blijven. Als je echt zou willen kun je best een samenloopregeling maken waarbij beide treinen dezelfde infrastructuur delen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef b2py het volgende:
[..]
De integratie HSL - HRN kan je ook wel op je buik schrijven als die naar een andere vervoerder gaat, met dito gezeik over tarieven
Waarom zou ik dat in godsnaam willen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Integratie HSL-HRN is een wassen neus, en wordt nu alleen maar gebruikt als een slap excuus waarom het bij NS zou moeten blijven. Als je echt zou willen kun je best een samenloopregeling maken waarbij beide treinen dezelfde infrastructuur delen.
Tarieven hoeven ook geen probleem zijn, als de opdrachtgever (zijnde de overheid) nou eens echt de leiding neemt en gewoon zegt wat er wordt verwacht van de vervoerders. Zie Arnhem - Doetinchem, waarbij de vervoerders gewoon paaltjes delen omdat dat van ze geëist werd.
Beste voorbeeld: Engeland. Je kunt bij Hull Trains (een open access vervoerder) je maandabonnement kopen voor Brighton - Three Bridges, waar een TOC rijdt die niet eens in de buurt komt van Hull Trains. Dat kán daar gewoon, waarom zou dat hier niet kunnen?
Maar die staan toch altijd bij de uitgang van dat ding beneden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd om die polsbandjes figuren te ontlopen
| 1 | Metoespas!!! oe sje appellapolies!!! |
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die dat doet hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in godsnaam willen?
Geef het nog een kans joh!quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Sorry, lees ik hier nu goed dat de IC Brussel tot 2018 de huidige route blijft rijden, en dus niet via Breda zal gaan?
De trekschuit, waar het OV allemaal mee is begonnen!quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef het nog een kans joh!![]()
Misschien rijdt er per 2023 wel een trekschuit over het Hollands Diep of zoLekker goedkoop, onthaasten is de trend inmiddels, wat wil een mens nog meer?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef het nog een kans joh!![]()
Misschien rijdt er per 2023 wel een trekschuit over het Hollands Diep of zoLekker goedkoop, onthaasten is de trend inmiddels, wat wil een mens nog meer?
Doe eerst maar een Zeelandsprinter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
In mijn ideaalbeeld zou de Zeeland-trein tussen Rotterdam en Schiphol over de HSL moeten rijden. In Rotterdam mooi crossplatform met de IC Den Haag - Eindhoven
Deed de Ns het toch beter.quote:Op zondag 10 april 2016 13:42 schreef dennistd het volgende:
In Karlstad (Zweden) is een trein ontspoord en in een bovenleidingmast een meter voor een gebouw blijven hangen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22599477.ab
Het wordt een soort Rickrollquote:Op zondag 10 april 2016 14:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dit blijft toch wel een vette loc![]()
http://ow.ly/10uDg2
Goed YT kanaal ookquote:Op zondag 10 april 2016 14:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dit blijft toch wel een vette loc![]()
http://ow.ly/10uDg2
Genoeg markt om de IC te laten stoppen op stations die niet meer dan 1000 inwoners bedienen.quote:Op zondag 10 april 2016 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar genoeg markt voor is
Dat wil niet meteen zeggen dat er markt is voor een sprinter, zie bijvoorbeeld Heerhugowaard - Den Helder waar alleen in de spits nog een extra trein tot Schagen doorrijdt. Alle treinen boven Alkmaar zijn stoptreinen daarquote:Op zondag 10 april 2016 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg markt om de IC te laten stoppen op stations die niet meer dan 1000 inwoners bedienen.
Of een gehucht als Rilland-Bath.
Daartussenin heb je enkel Schagen, wat weer een factor tien groter is dan alle dorpen die in Zeeland een trein hebben.quote:Op zondag 10 april 2016 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil niet meteen zeggen dat er markt is voor een sprinter, zie bijvoorbeeld Heerhugowaard - Den Helder waar alleen in de spits nog een extra trein tot Schagen doorrijdt. Alle treinen boven Alkmaar zijn stoptreinen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |