Ik durf niet te zeggen van mezelf dat ik gezond verstand hebquote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa tuurlijk ben ik al 24. ik ben een volwassen jongenman met gezond verstand.![]()
![]()
Nee... wist ik nietquote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dadels zijn eigenlijk de schilden van torren, wist je dat?
nou nou, dat is niet zo mooi FANN een gezonde dosis gezond verstand hebben is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen van mezelf dat ik gezond verstand hebmaar het kon erger
roosje in de knopquote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Griekse rozen.
Ik wist niet dat ze het daar zo noemde...
Ik vergeet tegenwoordig wel eens iets, maar dat is de leeftijdquote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou nou, dat is niet zo mooi FANN een gezonde dosis gezond verstand hebben is nooit verkeerd.
Hoofdletters op de goede momenten gebruiken ook niet...quote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou nou, dat is niet zo mooi FANN een gezonde dosis gezond verstand hebben is nooit verkeerd.
googelen gaat.....quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dadels zijn eigenlijk kakkerlakken met een sausje
hmmmmmm lekker.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dadels zijn eigenlijk kakkerlakken met een sausje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |