waartegenquote:Op donderdag 7 april 2016 07:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, dat kan, en mag ze vinden, maar desondanks heeft toch 61,1 % van de opgekomen kiezers tegen gestemd.
Het verminderen of opheffen van import- en exporttarievenquote:
Haloiquote:
Ik denk dat veel tegenstemmers tegen hebben gestemd omdat ze het gevoel hebben dat de overheid nauwelijks naar ze luistert.quote:
Mijne is ook iets verschoven, dwz iets eerder slapen en iets vroeger op, maar dat ritme veranderd om de haverklap.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... mn ritme gaat weer de late kant op
Haar favoriete politicus, want zo weet je wel gelijk hoe je moet stemmenquote:Op donderdag 7 april 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://twitter.com/Bernd_de_Boer/status/717674546405515264
kan geen kwaadquote:Op donderdag 7 april 2016 11:59 schreef chufi het volgende:
Ik liep tegen een nieuwe serie aan .. Misschien iets om Sas met dr mannen wat meer te begrijpen..
The A Word (TV Series 2016– ) - IMDb
dat is dan een beetje domquote:Op donderdag 7 april 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel tegenstemmers tegen hebben gestemd omdat ze het gevoel hebben dat de overheid nauwelijks naar ze luistert.
Het zal indd weinig met de Oekraïne te maken hebben, en meer een stem zijn tegen het beleid van onze regering.
En men is natuurlijk bang dat er weer bakken met belastinggeld in een zoveelste bodemloze put verdwijnen.
Da's de realiteit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mo_Muffin op 07-04-2016 13:14:24 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zit al 3 minuten tegen je snileys aan te kijken, volgens mij ben je nu bekafquote:
Dat mag je vinden, maar de donderdag is geen weekenddagquote:
Kijk geduld is een goede zaak.. En zeiken helpt somsquote:Op donderdag 7 april 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit al 3 minuten tegen je snileys aan te kijken, volgens mij ben je nu bekaf![]()
Mijn Solarlampen doen het weer trouwens![]()
als ik mijn hand erboven houd dan branden
ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |