Goed lezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:19 schreef TheArt het volgende:
Apart topic nog wel
Overigens staan er overal 3 tickets op het spel bij de mannen en 2 bij de vrouwen, dus Fontijn moet de finale halen.
Maandag de eerste duels voor de Nederlanders lijkt het.
Zelfs het Afrikaanse OKT had uitgebreide livestreams en live scores, echt slecht dat er nu gewoon niks is.quote:Op zondag 10 april 2016 11:53 schreef BrandX het volgende:
ik weet het niet zo met Mullenberg. Zo bokst hij een wereldpartij, zo laat hij zich vrij eenvoudig aftroeven. Nummer 1 zou ik hem ook niet gekwalificeerd hebben. Maar hij zou zich moeten kunnen kwalificeren, dat wel.
Voor de andere drie valt of staat denk ik de vorm van de dag en geluk met welke tegenstanders ze krijgen.
qua livestreams is het dit keer niets idd. BIj het wk deden de NBB en AIBA nog e.e.a. uitzenden, nu kan ik (nog) niets vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Tyrone Spong gaat ze allemaal slopen.quote:Op zondag 10 april 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Heavy weight division wordt wel erg veel genot.
Ja dusquote:Op maandag 11 april 2016 14:19 schreef DeeBee het volgende:
Fontijn er gelijk uit op het OKT boksen?!
Niet zo'n klein beetje ook zeg. 3-0!!!quote:Op maandag 11 april 2016 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Kutzooi, Fontijn verliest met 3-0 van de Ierse tiener Christine Desmond.
Beetje overdreven. Dat is ze nog steeds, daar doet dit resultaat niets aan af. En 3-0 verliezen zegt niets. Lacruz verloor ook met 3-0, maar dat scheen gigantisch onterecht te zijn geweest.quote:Op maandag 11 april 2016 14:56 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Niet zo'n klein beetje ook zeg. 3-0!!!
Ik dacht dat Fontijn echt de beste van Europa was, maar dat is dus niet zo.
Nou ja, het is meestal 3-0 in het boksenquote:Op maandag 11 april 2016 14:56 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Goud op het EK 2014, vervolgens brons op het WK en goud op de ES in 2015. Weldegelijk een van de besten van Europa dus.quote:Op maandag 11 april 2016 14:56 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Bijna elke beslissing in het amateurboksen is discutabel volgens mij, ik lees het echt zo vaakquote:Op maandag 11 april 2016 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goud op het EK 2014, vervolgens brons op het WK en goud op de ES in 2015. Weldegelijk een van de besten van Europa dus.
Oh en ze verloor (discutabel als ik boksen.nl mag geloven) met 2-1
Fontijn had een volslagen off day als ik het zo lees. Echt giga kut, had van haar zeker verwacht dat zij ver zou komen!
Nu moet ze het dan maar doen op het WK. Als ze daar in de top 4 komt mag ze alsnog naar de OS.
Van Alicia had ik ergens wel verwacht dat die zou verliezen. Zware tegenstander en Alicia is er gewoon nog geen wereldtop.
quote:Op maandag 11 april 2016 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna elke beslissing in het amateurboksen is discutabel volgens mij, ik lees het echt zo vaak
quote:The most crazy thing just happend: Nouchka lost her first match at the Olympic qualification tournament in Samsun, Turkey. The decision of the jury to let the blue corner win was a very big surprise for everybody. Even the Irish winner and her coaches couldn't believe it. Nouchka was stronger and the entire match it looked like she was winning.. we are still in shock and just can't believe that this is already the end of the tournament for Nouchka.. Thanks for all the support!
https://www.facebook.com/(...)sts/1704589436478677
Nope. Dat van profboksers werd dit jaar nog eens geopperd door de baas van de AIBA, maar gaat niet gebeuren. In Rio in ieder geval nog geen profs.quote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef tjoptjop het volgende:
Mogen dit toernooi nou ook pro boxers meedoen? Staat me iets van bij dat er wat regels veranderd waren maar lees her en der toch nog flink wat discussie. Dus vraag me af of het nou door is of niet.
Verder erg jammer van Nouchka, pot zelf niet gezien maar las dat het ietwat discutabel was. Sommige dingen veranderen ook nooit
Thnx. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon amateurs blijft, pro is toch een andere tak van sport.quote:Op maandag 11 april 2016 18:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope. Dat van profboksers werd dit jaar nog eens geopperd door de baas van de AIBA, maar gaat niet gebeuren. In Rio in ieder geval nog geen profs.
Ik hoop dat profs ook toegelaten worden, maar dat er dan wel ruimschoots de tijd is om dat "in te werken". Dat nu voor komende zomer beslissen zou belachelijk zijn, maar voor 2024 kun je dat nu prima doen. Amateurs zijn gewoon van vervlogen tijden..quote:Op maandag 11 april 2016 18:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Thnx. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon amateurs blijft, pro is toch een andere tak van sport.
Dat niet, maar een flinke bezem er doorheen kan geen kwaad. Geldt ook voor het pro circuit, dat is ook een aanfluiting qua organisatie.quote:Op maandag 11 april 2016 19:25 schreef DeeBee het volgende:
Deze sport moeten ze echt opdoeken als ik de posts hierboven lees, wat een aanfluiting zeg.
Hoeveel kickboksers hebben op latere leeftijd succesvol de overstap naar boksen kunnen maken? Vitali komt me zo even binnen, maar die was begin twintig volgens mij bij de overstap. Spong is al tegen de 30.quote:
Gaat niet gebeuren als het op de Spelen blijft, dus hopelijk wordt het eens een keer van de Spelen getrapt. Niet voorgoed natuurlijk, maar wel om de boel eens op orde krijgen, want het is nu bij letterlijk elk toernooi drie keer kut.quote:Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat niet, maar een flinke bezem er doorheen kan geen kwaad.
quote:Op maandag 11 april 2016 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna elke beslissing in het amateurboksen is discutabel volgens mij, ik lees het echt zo vaak
Je hebt gelukkig meerdere titels in het boksen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoeveel kickboksers hebben op latere leeftijd succesvol de overstap naar boksen kunnen maken? Vitali komt me zo even binnen, maar die was begin twintig volgens mij bij de overstap. Spong is al tegen de 30.
Nice. Jammer dat dit nergens terug te zien is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef TheArt het volgende:
Ah hij is weer terug. Mullenberg wint met 3-0
Wat was de einduitslag? Echt bagger dat dat niet terug te vinden is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Mammadov begint niet al te best (in de helft van Müllenberg) en verliest de eerste ronde van de Georgische Rus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |