Ik luisterde vanochtend ook Eversgod. Dat weekoverzicht op het laatstquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:16 schreef roos85 het volgende:
Joh de Mol was vanochtend bij Evers aan de telefoon, dit programma heeft jaren gekost om het te maken.. en dan krijg je dit.
Evers doet zelf ook wat stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik luisterde vanochtend ook Eversgod. Dat weekoverzicht op het laatstgeef die man een medaille wie hij ook is.
De poppen waarschijnlijk.. Ze hadden beter goede schrijvers in kunnen huren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:16 schreef roos85 het volgende:
Joh de Mol was vanochtend bij Evers aan de telefoon, dit programma heeft jaren gekost om het te maken.. en dan krijg je dit.
Peter Heerschop bedoel je? Met Lieve Marianne.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik luisterde vanochtend ook Eversgod. Dat weekoverzicht op het laatstgeef die man een medaille wie hij ook is.
Dan mis je het beste gedeelte!quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
Ik kijk het later terug, dan kan ik de reclame skippen.
KLB / Net aankondiging Hart van Nederland........quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:
Ik kijk het later terug, dan kan ik de reclame skippen.
Evers doet deze stemquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Lijkt Dijkshoorn wel die de Vries inspreekt
Dat dacht ik al voor ik dit zagquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:16 schreef roos85 het volgende:
Evers doet ook Dijkshoorn dus daar kunnen ze ook een pop van maken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Lijkt Dijkshoorn wel die de Vries inspreekt
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:21 schreef Martinello het volgende:
[..]
Evers doet ook Dijkshoorn dus daar kunnen ze ook een pop van maken.
En Harry Mensquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:21 schreef Martinello het volgende:
[..]
Evers doet ook Dijkshoorn dus daar kunnen ze ook een pop van maken.
Jinek en Borsato ook welquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:22 schreef tong80 het volgende:
De Vries is geslaagd. Froger ook. De rest niet.
Vera Jinek. Lijkt idd meer op Helwegen.quote:
Borsato ook ja. Jinek vind ik niet echt lijken. De stem wel.quote:
Zowel de stem als het uiterlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Willem en Max zijn heel erg slecht.
Ze hadden beter Van de Pavert kunnen vragen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Willem en Max zijn heel erg slecht.
Robert Paulquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze hadden beter Van de Pavert kunnen vragen.
Idemquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |