Ik heb gekeken om een oordeel te vellen. Ik schreeuw niet van tevoren van de daken dat het niks is. Om achteraf het gelijk te komen halen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE POPPEN VAN DE POPPENKAST!!!!
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
WAAR WAS JIJ TOEN DE SBS-POPPEN NEDERLAND VOORGOED VERANDERDEN???
Bij je moeder onder het dekbedquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
WAAR WAS JIJ TOEN DE SBS-POPPEN NEDERLAND VOORGOED VERANDERDEN???
Mijn koffie wat doe jequote:Op vrijdag 8 april 2016 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
KIJK MORGEN NAAR DE POPPEN VAN DE KINDEREN VAN DE POPPEN VAN BEKENDE NEDERLANDERS DANSEN OP HET IJS!!!
Je hoefde dit niet te kijken om te kunnen weten dat dit écht heel slecht is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken om een oordeel te vellen. Ik schreeuw niet van tevoren van de daken dat het niks is. Om achteraf het gelijk te komen halen.
Dit was één keer en nooit meer.
Maar dat is mijn klacht niet.
Dit is de volgende uitgave van Christopher Tolkien. J.R.R. Tolkien had dit natuurlijk al lang zien aankomen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE POPPEN VAN DE POPPENKAST!!!!
Zeg dat tegen een Feyenoordsupporter.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hoefde dit niet te kijken om te kunnen weten dat dit écht heel slecht is.
Nu heb je de poppetjes aan het dansen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
KIJK MORGEN NAAR DE POPPEN VAN DE KINDEREN VAN DE POPPEN VAN BEKENDE NEDERLANDERS DANSEN OP HET IJS!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |