Ik heb gekeken om een oordeel te vellen. Ik schreeuw niet van tevoren van de daken dat het niks is. Om achteraf het gelijk te komen halen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE POPPEN VAN DE POPPENKAST!!!!
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
WAAR WAS JIJ TOEN DE SBS-POPPEN NEDERLAND VOORGOED VERANDERDEN???
Bij je moeder onder het dekbedquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
WAAR WAS JIJ TOEN DE SBS-POPPEN NEDERLAND VOORGOED VERANDERDEN???
Mijn koffie wat doe jequote:Op vrijdag 8 april 2016 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
KIJK MORGEN NAAR DE POPPEN VAN DE KINDEREN VAN DE POPPEN VAN BEKENDE NEDERLANDERS DANSEN OP HET IJS!!!
Je hoefde dit niet te kijken om te kunnen weten dat dit écht heel slecht is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb gekeken om een oordeel te vellen. Ik schreeuw niet van tevoren van de daken dat het niks is. Om achteraf het gelijk te komen halen.
Dit was één keer en nooit meer.
Maar dat is mijn klacht niet.
Dit is de volgende uitgave van Christopher Tolkien. J.R.R. Tolkien had dit natuurlijk al lang zien aankomen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
HEEL NEDERLAND IS IN DE BAN VAN DE POPPEN VAN DE POPPENKAST!!!!
Zeg dat tegen een Feyenoordsupporter.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hoefde dit niet te kijken om te kunnen weten dat dit écht heel slecht is.
Nu heb je de poppetjes aan het dansen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
KIJK MORGEN NAAR DE POPPEN VAN DE KINDEREN VAN DE POPPEN VAN BEKENDE NEDERLANDERS DANSEN OP HET IJS!!!
Waar vraag je dan om ?quote:
Transgendersquote:Op zaterdag 9 april 2016 12:49 schreef spiritusbus het volgende:
Bestaan er ook mannelijke studentes?
Afwisselend kijkt ie ook nog tv om inspratie op te doen voor nieuwe kuttopics. Hij heeft zo'n rijk leven deze kerel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef peterkailey het volgende:
Wordt FOK! nooit eens een sleur voor je tong?
Is dat zo ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:03 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Afwisselend kijkt ie ook nog tv om inspratie op te doen voor nieuwe kuttopics. Hij heeft zo'n rijk leven deze kerel.
Ben even weg. Hou jij FOK! in de gaten ?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:03 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Afwisselend kijkt ie ook nog tv om inspratie op te doen voor nieuwe kuttopics. Hij heeft zo'n rijk leven deze kerel.
Om als een debieltje toegesproken te wordenquote:
Helaas voor jou heb ik wel een leven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben even weg. Hou jij FOK! in de gaten ?
Alsof mij dat interesseert.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Helaas voor jou heb ik wel een leven.
Nu krenk je m'n tere zieltje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:31 schreef Bugno het volgende:
[..]
Om als een debieltje toegesproken te worden
Tuurlijk niet. Jij geeft alleen maar om postcount. Iedereen die weinig posts heeft is automatisch minderwaardig in jouw ogen. En aangezien jij er de meeste hebt ben jij fok koning keizer en admiraal. En trots dat je bent.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:19 schreef tong80 het volgende:
.....'Drie opgeluchte vrouwelijke studentes.
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Jij geeft alleen maar om postcount. Iedereen die weinig posts heeft is automatisch minderwaardig in jouw ogen. En aangezien jij er de meeste hebt ben jij fok koning keizer en admiraal. En trots dat je bent.
Smerige niet-sexy broekjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |