quote:Op woensdag 6 april 2016 09:59 schreef Aether het volgende:
Titels die binnenkort worden verwijderd
• Decoding Deepak - 2016-04-07
• Hannah Montana: The Movie - 2016-04-11
• Inside Man - 2016-04-07
• Jingle All the Way - 2016-04-07
• National Lampoon's Animal House - 2016-04-07
• Orgasm Inc. - 2016-04-07
• Out Of The Ashes - 2016-04-07
• Pray the Devil Back to Hell - 2016-04-07
• Transporter, The - 2016-04-07
• World Before Her, The - 2016-04-07
Lastig te zeggen. Kijkt er ook iemand anders naar de normale TV op dat moment? Dan zou het kunnen dat de internetverbinding wordt beperkt en de TV voorrang krijgt.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk Netflix via de KPN app op mijn TV decoder, maar zijn er hier ook kijkers die af en toe last hebben dat tijdens het kijken zo'n buffer cirkeltje verschijnt, meest tijdens het wisselen van de scenes? Waar ligt dit aan?
Nee, kijkt niemand op dezelfde verbinding. Er download niets op de achtergrond, dus zou het niet weten vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Kijkt er ook iemand anders naar de normale TV op dat moment? Dan zou het kunnen dat de internetverbinding wordt beperkt en de TV voorrang krijgt.
Zie ook: https://help.netflix.com/nl/node/230
Ik heb het inderdaad ook wel eens...ik gok zelf dat het ligt aan het soort verbinding (ik heb geen glasvezel dus de snelheden zijn langzamer). Het is in ieder geval niet echt hinderlijk hier.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef freaky40 het volgende:
Ik kijk Netflix via de KPN app op mijn TV decoder, maar zijn er hier ook kijkers die af en toe last hebben dat tijdens het kijken zo'n buffer cirkeltje verschijnt, meest tijdens het wisselen van de scenes? Waar ligt dit aan?
Hier ook glasvezel, die snelheden zijn toch gewoon sneller. Op de Netflix app van KPN op de decoder zit zo'n internetsnelheidsmeter. En daar behaal ik voor TV gewoon rond de 39,40,41 komma nog wat mbps. Moet voldoende zijn toch.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad ook wel eens...ik gok zelf dat het ligt aan het soort verbinding (ik heb geen glasvezel dus de snelheden zijn langzamer). Het is in ieder geval niet echt hinderlijk hier.
ik heb het ook geprobeerd maar ervaar hetgeen jij beschrijft zelf ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:26 schreef freaky40 het volgende:
waarom geen chromecast dan? die kost maar 3tientjes ofzo, gebruik hem zelf ook speciaal voor NFquote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Het enige wat eventjes helpt is de KPN decoder resetten, de app is dan ook gereset blijkbaar. Geen Apple TV 4 hier nog, gaat er wel komen maar kan alleen via Wifi gebruikt worden hier. Is de app daar wel beter op in combi met WiFi,?
Dat is toch overal de policy? Er moet ook tijd zijn om een script te schrijven en de serie te filmen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef freaky40 het volgende:
House of Cards helemaal gekeken van seizoen 1 tot 4. Boeiende serie, soms wat lastig te snappen en het was moeilijk in komen in het eerste seizoen. Maar een bijzonder slot van seizoen 4. En open einde. Jammer dat de policy van Netflix is dat er een jaar gewacht moet worden op een nieuw seizoen van een serie, zou dat liever na een half jaar teruggebracht zien worden. Je bent er na een jaar weer helemaal uit.
Nee, bij series bij mainstream TV zenders is een nieuw seizoen er binnen een half jaar al weer. HoC 5 wordt nu al gedraaid maar blijft dus nog maanden op de plank liggen. Waarom?!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is toch overal de policy? Er moet ook tijd zijn om een script te schrijven en de serie te filmen natuurlijk.
Ik prefereer toch Apple....quote:Op woensdag 6 april 2016 18:15 schreef boik het volgende:
[..]
waarom geen chromecast dan? die kost maar 3tientjes ofzo, gebruik hem zelf ook speciaal voor NF
Ik weet niet of HoC nu al gedraaid wordt (lijkt me erg snel), maar ook bij 'mainstream' TV zenders begint elk nieuw seizoen een jaar na het vorige seizoen, alleen spreiden zij de afleveringen uit over een langere periode.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, bij series bij mainstream TV zenders is een nieuw seizoen er binnen een half jaar al weer. HoC 5 wordt nu al gedraaid maar blijft dus nog maanden op de plank liggen. Waarom?!
zoiets zou handig zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, bij series bij mainstream TV zenders is een nieuw seizoen er binnen een half jaar al weer. HoC 5 wordt nu al gedraaid maar blijft dus nog maanden op de plank liggen. Waarom?!
Gisteren gekeken, dit heeft alles. Van een Nintendo powerglove tot raptors met lasers.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik zag dat Kung Fury ook op netflix beschikbaar is! wat een bazenfilm is dat.
Waarom denk je dat ze vroeger eens per week op tv kwamenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef freaky40 het volgende:
House of Cards helemaal gekeken van seizoen 1 tot 4. Boeiende serie, soms wat lastig te snappen en het was moeilijk in komen in het eerste seizoen. Maar een bijzonder slot van seizoen 4. En open einde. Jammer dat de policy van Netflix is dat er een jaar gewacht moet worden op een nieuw seizoen van een serie, zou dat liever na een half jaar teruggebracht zien worden. Je bent er na een jaar weer helemaal uit.
Haha en Kung Führer natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2016 06:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, dit heeft alles. Van een Nintendo powerglove tot raptors met lasers.
Half uur toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 06:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, dit heeft alles. Van een Nintendo powerglove tot raptors met lasers.
Weet ik niet?quote:Op donderdag 7 april 2016 08:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze vroeger eens per week op tv kwamen
zodat de tusseposes tussen seizoenen korter isquote:
Lijkt me niet. Een seizoen wordt in zijn geheel opgenomen. Bij Netflix komt een seizoen in zijn geheel beschikbaar, bij mainstream TV elke week een aflevering.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat de tusseposes tussen seizoenen korter is
Hangt van de serie af. Normaal kost het een week om een aflevering af te ronden. Bij veel series lopen ze een vier afleveringen voor op het uitzenden. Daarnaast zijn niet altijd alle acteurs beschikbaar zodat dit gepland moet worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Een seizoen wordt in zijn geheel opgenomen. Bij Netflix komt een seizoen in zijn geheel beschikbaar, bij mainstream TV elke week een aflevering.
Dat is niet waar, want er zijn genoeg series die halverwege het seizoen kappen omdat de uitgever de stekker er uit heeft getrokken.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Een serie wordt eerste helemaal gedraaid voordat het op de buis komt.
Dat is een soap, dus dat argument gaat mank....quote:Op donderdag 7 april 2016 11:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want er zijn genoeg series die halverwege het seizoen kappen omdat de uitgever de stekker er uit heeft getrokken.
Of een ander voorbeeld, GTST nemen ze ook een jaar van te voren op?
een soap is geen televisieserie?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een soap, dus dat argument gaat mank....
Wordt op een hele andere manier gemaakt en gedraaid. Dat is een dagelijkse soap.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een soap is geen televisieserie?
hee we zijn eruit. En dat zou bij een serie zoals House of Cards of Big Bang Theory niet kunnen?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt op een hele andere manier gemaakt en gedraaid. Dat is een dagelijkse soap.
De hoeveelheid afleveringen die ze voorlopen wisselt. Opnames beginnen vaak in juli voor uitzendingen in september of later, en als de uitzendingen zijn begonnen gaat dat de opnames 'inhalen', zodat er na een aflevering of tien, vijftien (en vaker ook eerder) een pauze ingelast moet worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van de serie af. Normaal kost het een week om een aflevering af te ronden. Bij veel series lopen ze een vier afleveringen voor op het uitzenden. Daarnaast zijn niet altijd alle acteurs beschikbaar zodat dit gepland moet worden.
Kwaliteit krijg je niet met een GTST-tempo.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hee we zijn eruit. En dat zou bij een serie zoals House of Cards of Big Bang Theory niet kunnen?
Kwaliteit is ook in de eye of the beholderquote:Op donderdag 7 april 2016 11:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kwaliteit krijg je niet met een GTST-tempo.
Neen, want HoC is geen soap. Heb wel eens begrepen van Kevin dat het als een film wordt gedraaid en dan in delen wordt gehakt als afleveringen.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hee we zijn eruit. En dat zou bij een serie zoals House of Cards of Big Bang Theory niet kunnen?
En die andere series van Netflix dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen, want HoC is geen soap. Heb wel eens begrepen van Kevin dat het als een film wordt gedraaid en dan in delen wordt gehakt als afleveringen.
Dat zou ik niet weten, heb het nu over HoC in deze.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En die andere series van Netflix dan?
quote:Op donderdag 7 april 2016 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, heb het nu over HoC in deze.
Ow oke, ik en de rest dachten dat jij het over series in het algemeen had.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Een seizoen wordt in zijn geheel opgenomen. Bij Netflix komt een seizoen in zijn geheel beschikbaar, bij mainstream TV elke week een aflevering.
goede samenvatting van een vrij vermoeiende discussiequote:Op donderdag 7 april 2016 11:41 schreef Mike het volgende:
Bottom line is: er kan geen kwaliteitsserie gemaakt worden met 2 seizoenen per jaar. Als je denkt dat dat wel kan, dan heb je echt geen flauw idee hoeveel werk er bij komt kijken van script tot editing.
Goede serie hoor, zeker geen tegenvaller! Voor mijn smaak soms iets te langzaam maar in dit topic voornamelijk enthousiaste reacties gelezen.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hier ervaring met 'Better Call Saul' ?
Ben aan het twijfelen om er aan te beginnen. In Breaking Bad was hij echt geniaal. Kan alleen maar tegenvallen.
serie is goed te doen. Valt niet tegen, maar tempo ligt wel vrij laag. En een en ander aan verwijzingen naar BBquote:Op donderdag 7 april 2016 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ben aan het twijfelen om er aan te beginnen. In Breaking Bad was hij echt geniaal. Kan alleen maar tegenvallen.
Gebeurt best vaak zelfsquote:Op donderdag 7 april 2016 11:38 schreef freaky40 het volgende:
n film wordt gedraaid en dan in delen wordt gehakt als afleveringen.
Als in een langzaam verloop van de serie, geen verhaallijnen die in 1 aflevering worden afgehandeld zeg maar.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Langzaam in de zin van ..... te weinig actie?
Da's maar deels waar, natuurlijk. Er is een schrijver en een regisseur per aflevering, dus er is wel een duidelijk idee van waar ze op welk moment mee bezig zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen, want HoC is geen soap. Heb wel eens begrepen van Kevin dat het als een film wordt gedraaid en dan in delen wordt gehakt als afleveringen.
Je moet BB dan wel een beetje loslaten, ik vind het heel leuk! En Mike heeft een leuke rolquote:Op donderdag 7 april 2016 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik kijk, erger ik me aan de traagheid. Maar na het kijken vind ik die traagheid en zorgvuldigheid juist behoorlijk geniaal.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goede serie hoor, zeker geen tegenvaller! Voor mijn smaak soms iets te langzaam maar in dit topic voornamelijk enthousiaste reacties gelezen.
Langzaam in de zin van langzame opbouw van karakters en verhalen.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Langzaam in de zin van ..... te weinig actie?
Yup, ideaal eigenlijk. Moet ook niet langer duren trouwens, zo is het prima.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hush – 2016 16 1:21 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Horror, Thriller
Een dove schrijfster die alleen in het bos leeft, moet in stilte voor haar leven vechten wanneer een gemaskerde moordenaar voor haar raam verschijnt.
Rebellion (seizoen 1) – 2016 12
Genre: Drama, Duister
Tijdens de Eerste Wereldoorlog moeten 3 vrouwen en hun gezinnen partij kiezen tijdens de bloedige Paasopstand tegen de Britse heerschappij.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of Champions – 2011 AL 1:09 uur
Genre: Documantaire, Sociocultureel
In deze levendige documentaire laten atleten tijdens de National Senior Games zien dat leeftijd geenszins van invloed is op de prestatiedrang.
All About Eve – 1950 AL 2:18 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Drama, Gebaseerd op boek
Bette Davis speelt een oudere Broadway-diva en neemt een fan aan als haar assistent maar komt er dan achter dat de fan niet te vertrouwen is.
Pound Puppies (seizoen 2) – 2012 6
♫ o.a. Nederlands / CC Engels
Genre: Animatie
In deze serie gaat het hondenteam, genaamd De Pound Puppies, op zoek naar een thuis voor dakloze puppy's. Hun motto is: 'Een pup voor elk mens en een mens voor elke pup'.
Wall Street: Money Never Sleeps – 2010 6 2:12 uur
Genre: Drama, Intellectueel, Misdaad
Jake probeert de slechte relatie tussen zijn verloofde, Winnie, en haar vader, Gordon Gekko, te herstellen terwijl hij het lot van zijn mentor, Lou, wreekt.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond hem inderdaad tegenvallen...quote:Op donderdag 7 april 2016 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z Nation (seizoen 1) – 2014 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Thriller
Een team begint aan een gevaarlijk missie: het vervoeren van een man die een dodelijk zombievirus heeft overleefd in de hoop dat hij kan helpen een vaccin te ontwikkelen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Aether op 09-04-2016 12:28:40 ]When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Need a meaty, complex time travel series? Start watching Outlander
Battlestar Galactica's Ron Moore packed his new show with intrigue and great characters
At first glance, Starz' series Outlander looks like breezy historical romance. Its protagonist, Claire Beauchamp, stands in a dramatic landscape wearing 18th century clothing, her hair blowing in a Scottish wind. The series’ leading man, Jamie Fraser, sports long curling red hair and a kilt that somehow manages to suggest both pragmatic durability and convenient access.
Those first impressions are not wrong, precisely. Most of Outlander is set in 18th-century Scotland (and France in the upcoming second season). Claire is increasingly interested in taking advantage of Jamie Fraser’s accommodating kilt. But Outlander isn't just a great, detailed, and persuasive historical romance. It's also the first hit series from Ron Moore since Battlestar Galactica.
Though it may seem like a departure, Moore has woven sci-fi into the fabric of the series, a time travel story whose setting in the 18th century Scottish highlands offers an intriguing alternate history twist. That initial impression of a historical romance is actually just one facet of a series that is, like the Diana Gabaldon series of books it’s based on, a crazy and appealing genre mashup. Outlander somehow brings together time travel and alternate history with romance, psychological suspense, and political drama.
[...]
Ik ben ook benieuwd! Heb de serie twee keer gelezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Oeh nice, die heb ik (grotendeels) gelezen. Benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.
Waarschijnlijk laatste kwartaal van dit jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:00 schreef Serinde het volgende:
Ik zit in het laatste seizoen van Suits op Netflix maar S05 is al wel uitgezonden toch? Hoop dat die gauw toegevoegd wordt, of zou dat nog even duren?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:08 schreef Aether het volgende:
Is dit iets of is het een slap aftreksel van the walking dead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z Nation (seizoen 1) – 2014 16
Genre: Actie, Thriller
Een team begint aan een gevaarlijk missie: het vervoeren van een man die een dodelijk zombievirus heeft overleefd in de hoop dat hij kan helpen een vaccin te ontwikkelen.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Die tijd kan ik wel overbruggenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laatste kwartaal van dit jaar.
Meer een slap aftreksel van World War Z. Waar de film weer een slap aftreksel was van het boekquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Is dit iets of is het een slap aftreksel van the walking dead?
Het is vooral alles behalve serieus. Perfect voor Asylum-fans.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Het verhaal is raar en niet te begrijpen in de eerste aflevering. In de 2de aflevering begrijp je het en is het best een leuke seriequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Weet niet waarvan je dit copy-paste, maar dit zijn toch dezelfde?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Aether het volgende:
Laatste verwachtingen
• A Demi-Human / seizoen 1 / midden 2016
▶ Ajin / seizoen 1 / 12 april 2016
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 10:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet niet waarvan je dit copy-paste, maar dit zijn toch dezelfde?
Het neemt zichzelf absoluut niet serieus en is pure comedy. Topshow.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Is dit watquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef Aether het volgende:
Rebellion (seizoen 1) – 2016 12
Genre: Drama, Duister
Tijdens de Eerste Wereldoorlog moeten 3 vrouwen en hun gezinnen partij kiezen tijdens de bloedige Paasopstand tegen de Britse heerschappij.
1 juliquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Aether het volgende:
Laatste verwachtingen
• Marco Polo / seizoen 2 / 2016
ok dan ga ik hem denk ik wel kijken.quote:Op maandag 11 april 2016 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het neemt zichzelf absoluut niet serieus en is pure comedy. Topshow.
quote:
Dat vond ik ook wel grappig. Vooral als ze dan in een boze bui iets in het Nederlands zei waar niemand iets van begreep. Sowieso die hele serie was erg leuk, vooral Jack "JP" Whitehall. Ze hebben wel hun best gedaan om Jelka echt zo onaantrekkelijk mogelijk te maken in die serie. In Jeuk (met Thomas Acda) ziet ze er best leuk uit.quote:Op zondag 10 april 2016 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de (bij)rol van Jelka van Houten in Fresh Meat wel erg vermakelijk. Heerlijk Nederlandse tongval, lekker narrig.
Ik durf er nog niet aan te beginnenquote:
Ik vind alles van JP goedquote:Op maandag 11 april 2016 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig. Vooral als ze dan in een boze bui iets in het Nederlands zei waar niemand iets van begreep. Sowieso die hele serie was erg leuk, vooral Jack "JP" Whitehall. Ze hebben wel hun best gedaan om Jelka echt zo onaantrekkelijk mogelijk te maken in die serie. In Jeuk (met Thomas Acda) ziet ze er best leuk uit.
Nou, zal ik je eens wat vertellen, het begint traag, maar dan zit je in het verhaal en dan blijkt het een pareltje te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Outlander (seizoen 1) – 2015 16
Genre: Actie, Drama, Romantisch
Dit spannende verhaal, gebaseerd op de fantasieromans van Diana Gabaldon, gaat over het drama van twee door de tijd gescheiden geliefden.
Hele seizoen waarschijnlijk nog niet gezien?quote:Op maandag 11 april 2016 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, zal ik je eens wat vertellen, het begint traag, maar dan zit je in het verhaal en dan blijkt het een pareltje te zijn.
Ben bij 4quote:Op maandag 11 april 2016 17:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Hele seizoen waarschijnlijk nog niet gezien?
Ik heb één aflevering gezien en ben nog niet overtuigd
Wat gebruikerrecensies op IMDb waren alleen niet zo te spreken over sommige scènes uit latere afleveringen.
OK, dan kijk ik er nog een paar.quote:
Ok, ben benieuwd! Vond de eerste aflevering ook behoorlijk traag maar wilde er al lang aan beginnen vanwege de enthousiaste verhalen.quote:Op maandag 11 april 2016 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, zal ik je eens wat vertellen, het begint traag, maar dan zit je in het verhaal en dan blijkt het een pareltje te zijn.
Ow ik vind hem soms lijken op Joran van der Slootquote:Op maandag 11 april 2016 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind alles van JP goed
Maar hij lijkt dan ook op mn zoon
Seizoen 1 gezien en seizoen 2 voor de helft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:07 schreef Nielsch het volgende:
Netflix moet echt de uitzendrechten van Banshee gaan kopen, daar gaan een hoop mensen van genieten
er zijn wel meer HBO producties die na verloop van tijd op Netflix komen, zoals Black Sails en Cobain: Montage of Heck... dus het zou prima kunnen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:35 schreef marcek het volgende:
[..]
Seizoen 1 gezien en seizoen 2 voor de helft.
Nog steeds benieuwd hoe het verder gaat.
Goede serie idd, maar Helaas HBO dus ik gok geen netflix.
Is een kwestie van make up. In seizoen 3 is ze een keertje aardig tegen Josie en ze ziet er dan ook beter uit.quote:Op maandag 11 april 2016 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig. Vooral als ze dan in een boze bui iets in het Nederlands zei waar niemand iets van begreep. Sowieso die hele serie was erg leuk, vooral Jack "JP" Whitehall. Ze hebben wel hun best gedaan om Jelka echt zo onaantrekkelijk mogelijk te maken in die serie. In Jeuk (met Thomas Acda) ziet ze er best leuk uit.
Black Sails is van Starz en Banshee van Cinemax, dus in ieder geval geen originele HBO producties. De echte HBO-series komen natuurlijk niet naar Netflix.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
er zijn wel meer HBO producties die na verloop van tijd op Netflix komen, zoals Black Sails en Cobain: Montage of Heck... dus het zou prima kunnen!
Black Sails is van dezelfde makers als Spartacus, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Black Sails is van Starz en Banshee van Cinemax, dus in ieder geval geen originele HBO producties. De echte HBO-series komen natuurlijk niet naar Netflix.
dezelfde zender, niet dezelfde makers. Wel een beetje hetzelfde concept, actie en tieten in een historische setting. Al heeft Black Sails wel meer verhaal van wat ik ervan gezien heb (S1 en begin S2)quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Black Sails is van dezelfde makers als Spartacus, dacht ik.
Dan moet ik dus zeker niet aan Spartacus beginnen. Nog minder verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:34 schreef planethugo het volgende:
dezelfde zender, niet dezelfde makers. Wel een beetje hetzelfde concept, actie en tieten in een historische setting. Al heeft Black Sails wel meer verhaal van wat ik ervan gezien heb (S1 en begin S2)
Ik vind het verhaal van Spartacus ook goed, natuurlijk wel overgeromantiseerd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
dezelfde zender, niet dezelfde makers. Wel een beetje hetzelfde concept, actie en tieten in een historische setting. Al heeft Black Sails wel meer verhaal van wat ik ervan gezien heb (S1 en begin S2)
Nice!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:51 schreef JayHovah het volgende:
Vanaf 27 mei seizoen 2 van Bloodline
Bloodline Trailer (Official Season 2 Trailer) - IMDb
HBO is in het bezit van Cinemax, dus in principe valt Banshee onder de HBO noemer. Kans dat Banshee en andere Cinemax producties op Netflix verschijnen is dus nihil.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Black Sails is van Starz en Banshee van Cinemax, dus in ieder geval geen originele HBO producties. De echte HBO-series komen natuurlijk niet naar Netflix.
Volgens mij andersom sorry ik las verkeerd. En HBO is dan weer van Universal Pictures Time Warner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJIN - Demi-Human (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Anime, Duister
Een tiener ontdekt dat hij een Ajin is en vlucht voordat hij een proefkonijn van de staat wordt. Andere Aijn bieden weerstand en hij moet partij kiezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 12-04-2016 15:34:32 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Wat voor problemen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:27 schreef Rijst het volgende:
Aangezien er geen HBO topic is vraag ik het wel hier.
Hebben jullie ook problemen met HBO go?
Ziet er veelbelovend uit!quote:
Eensquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef w00h00 het volgende:
Peaky Blinders: Wow, wat een vette serie!
Het is altijd de laatste plek waar je zoekt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef mschol het volgende:
voor de windows 10 gebruikers: waar kan ik in de netflix app de "my list" vinden?
nevermind, helemaal onderaan, na alle andere categorieen
welke idioot verzint dan ook dat je zo'n lijst helemaal onderaan zetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is altijd de laatste plek waar je zoekt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andromeda Strain, The – 1971 12 2:11 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Sci-Fi, Thriller
Als een satelliet in New Mexico crasht, komt een dodelijk buitenaards virus vrij dat op twee na alle inwoners van een klein stadje doodt.
Jane the Virgin (seizoen 1) – 2015 12
Genre: Comedy, Drama
Jane Villanueva heeft gezworen kuis te blijven tot haar huwelijk, maar als ze ontdekt dat ze zwanger is door een medische fout, moet ze haar toekomstplannen heroverwegen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 13-04-2016 14:45:40 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Dat was ook een medische fout?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze kan toch gewoon maagd blijven? Dat was Maria ook enzo
quote:Netflix gaat gevecht aan met Clarkson via Top Gear
Top Gear lijkt het middelpunt van de concurrentiestrijd tussen Netflix en Amazon te worden. Bij Amazon is later dit jaar een nieuw autoprogramma van Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May te zien. Netflix heeft hier inmiddels een antwoord op: zij gaan de nieuwe seizoenen van BBC’s Top Gear wereldwijd aanbieden. Dat meldt BuzzFeed.
In Nederland is de streamingdienst van Amazon niet actief en daardoor minder bekend. In Amerika is het echter een grote concurrent van Netflix en in die concurrentiestrijd deelde Amazon vorig jaar een gevoelige tik uit. Waar Clarkson, Hammond en May nadrukkelijk gelinkt werden aan een autoprogramma voor Netflix ging Amazon er met het populaire trio vandoor. Deze week wilde Reed Hastings niet bevestigen dat ze inderdaad geprobeerd hebben het trio vast te leggen. “Ze hebben zich bij meerdere partijen aangeboden. Het is een natuurlijk proces en uiteindelijk heeft Amazon de hoogste prijs betaald”, aldus de Netflix-baas in Parijs.
Netflix strijdt met Amazon
Of Netflix het voormalig Top Gear-trio nu wilde aantrekken of niet, feit blijft dat Amazon een machtig wapen in huis heeft gehaald. In het najaar wordt het resultaat van het nieuwe autoprogramma op Amazon verwacht. Inmiddels is Top Gear compleet vernieuwd, met een compleet nieuw presentatieteam. Christ Evans, Matt LeBlanc, Rory Reid, Chris Harris, Sabine Schmitz en Eddie Jordan zullen aan de slag gaan met het vernieuwde programma.
Vanaf eind mei zal het nieuwe seizoen van Top Gear te zien bij BBC 2 en in de herfst zal Netflix dit seizoen beschikbaar stellen. Daarmee plaatst Netflix Top Gear lijnrecht tegenover het Amazon-programma van Clarkson en zijn kornuiten. Of Top Gear seizoen 23 dan ook gelijk in Nederland beschikbaar is op Netflix is nog afwachten. Ted Sarandos, chief content officier van Netflix, liet weten dat er per regio verschillende licenties gelden. In Nederland heeft bijvoorbeeld Veronica de rechten om Top Gear uit te mogen zenden. Daarentegen zijn de laatste vijf seizoenen van Top Gear wel te zien bij Netflix.
Ja, vreemd.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:34 schreef Mryc het volgende:
Was benieuwd naar Rebellion die vanaf 08-04 op Netflix NL stond, maar kan 'm niet meer vinden
Nog geen week na plaatsen... Bizar...quote:Op woensdag 13 april 2016 16:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vreemd.
Direct via de link nog wel te bereiken maar niet af te spelen(?)
https://www.netflix.com/title/80094273
Of te vroeg geplaatstquote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:56 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is geen gevecht. Top Gear wordt een dikke flop.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Lebowski, The – 1998 12 1:57 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Nietsnut Jeff 'De Dude' Lebowski belandt in een gigantische puinhoop van gebeurtenissen als hij wordt verward met een andere man, Lebowski.
Trainspotting – 1996 16 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek
Renton en z'n vrienden moeten omgaan met de grimmige realiteit van heroïneverslaving. Als Renton clean wordt, raakt hij niet af van de nare gewoonten van die vrienden.
What Dreams May Come – 1998 12 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Overleden arts Chris Nielson riskeert eeuwige verdoemenis door de hemel te verlaten om zijn radeloze vrouw te redden die na haar zelfmoord in de hel is beland.When the student is ready, the teacher will appear.
de legendarische beschermer? klinkt niet echt heel stoer.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit spannende verhaal, gebaseerd op de fantasieromans van Diana Gabaldon, gaat over het drama van twee door de tijd gescheiden geliefden.
Outlanderquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb uit nieuwsgierigheid naar de eerste aflevering gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.quote:Jane the Virgin (seizoen 1) – 2015 12
Genre: Comedy, Drama
Jane Villanueva heeft gezworen kuis te blijven tot haar huwelijk, maar als ze ontdekt dat ze zwanger is door een medische fout, moet ze haar toekomstplannen heroverwegen.
Als de serie nog in ‘Mijn lijst’ staat kun je direct verder kijken.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Is het zo dat als er een nieuw seizoen van een serie beschikbaar is op Netflix, dat het dan gelijk bij je 'verderkijken met' komt te staan? Of moet je de serie in kwestie weer op zoeken?
Daar lijkt me dan vooral de onhandigheid in te zitten.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Niet handig dus. Het zou juist gelijk dan weer in je 'verderkijken met' moeten komen want 'mijn lijst' haal ik een serie uit als ik hem aan het kijken ben.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar lijkt me dan vooral de onhandigheid in te zitten.
Jij haalt de serie uit je mijnlijst. Dat moet je dus niet doen als er nog meer seizoenen op stapel staan die je ook wil zien.quote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij haalt de serie uit je mijnlijst. Dat moet je dus niet doen als er nog meer seizoenen op stapel staan die je ook wil zien.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Aether het volgende:
Eerste 7 afleveringen gezien, toffe serie en fijn geanimeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJIN - Demi-Human (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Anime, Duister
Een tiener ontdekt dat hij een Ajin is en vlucht voordat hij een proefkonijn van de staat wordt. Andere Aijn bieden weerstand en hij moet partij kiezen.
Is er geen samenvatting te zien van alleen de tietenscenes? Dan kan ik de bullshit overslaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet ik dus zeker niet aan Spartacus beginnen. Nog minder verhaal.
Doe mij Kirk maar als Spartacus.
En volgens mij heb ik Banshee wel eens langs zien komen op een buitenlandse Netflix.
98% tieten- en vechtscenesquote:Op donderdag 14 april 2016 15:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is er geen samenvatting te zien van alleen de tietenscenes? Dan kan ik de bullshit overslaan.
Spektakel, intriges, drama, romantiek, geweldig taalgebruikquote:Op donderdag 14 april 2016 17:00 schreef anonymoussie het volgende:
Wel behoorlijk geromantiseerde scenes.
Maar die Romeinse setting.
#genietenquote:Op donderdag 14 april 2016 17:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Spektakel, intriges, drama, romantiek, geweldig taalgebruik
Leuke en spannende thriller met een handicapquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef Aether het volgende:
Hush – 2016 16 1:21 uur
Genre: Horror, Thriller
Een dove schrijfster die alleen in het bos leeft, moet in stilte voor haar leven vechten wanneer een gemaskerde moordenaar voor haar raam verschijnt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Band of Robbers – 2015 12 1:35 uur
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Misdaad
Tom Sawyer en Huck Finn zijn ondertussen volwassen, moderne mannen. Ze schakelen hun foute trawanten in om alsnog de verborgen schat te vinden.
Cuckoo (seizoen 3) – 2016 6
Genre: Britse TV, Comedy
Rachel schokt haar nette Britse ouders als ze trouwt met een Amerikaanse hippie. Dit is slechts de eerste van een reeks verrassingen die de familie te verwerken krijgt.
Kong: King of the Apes (seizoen 1) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In 2050 wil een kwaadaardige wetenschapper een leger van robotdinosaurussen vrijlaten. Kong en zijn vrienden moeten de boel redden.
Mees Kees op kamp – 2013 AL 1:18 uur
♫ Nederlands / CC ×
Genre: Avontuur, Comedy
Het strenge schoolhoofd Dreus krijgt op de eerste dag van het schoolkamp last van haar rug. De lieve meester Kees moet nu de herrieschoppers van klas 6B in toom houden.
Op recept van de dokter – 2015 12 1:26 uur
Genre: Documentaire, Provocerend, Sociocultureel
Een documentairemaker gebruikt de ervaringen van zijn eigen familie als de aanleiding voor de ethische problemen van de FDA en de farmaceutische industrie.
Orphan Black (seizoen 4) – 2016 16 - Netflix Original
Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller
Als Sarah getuige is van de zelfmoord van haar dubbelgangster, neemt ze de identiteit van de overledene aan en gaat er een wereld aan geheimen voor haar open.
People of Tomorrow (seizoen 1) – 2014 16
Genre: Documentaire, Romantisch, Sociocultureel
Een Belgisch muziekfestival trekt massa's mensen uit alle hoeken van de wereld om te genieten van een fantastische, vrijgevochten wereld vol muziek, dans en contact.
Unbreakable Kimmy Schmidt (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
Genre: Comedy
Wanneer een vrouw wordt gered van een apocalyptische sekte en in New York City terechtkomt, moet ze in een wereld leven waarvan ze dacht dat deze niet meer bestond.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-04-2016 19:21:00 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Zo beterquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:07 schreef speknek het volgende:
Ik ga daar mee wachten tot er wat meer opstaat. Nu eerst Kimmy kijken (eerste twee afleveringen waren geweldig). Dan Better Call Saul, daarna wordt mijn zoontje geboren en heb ik zes weken 18 jaar lang geen vrije tijd, en daarna fijn Orphan Black kijken.
In opdracht gemaakt of enige die het in een land uitzend.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:14 schreef mschol het volgende:
wat zijn trouwens de "voorwaarden" voor een netflix original serie?
ik zie namelijk series waar netflix echt niets mee van doen heeft als netflix original staan..
wauw, lekker nietszeggend dusquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:21 schreef Aether het volgende:
[..]
In opdracht gemaakt of enige die het in een land uitzend.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last Gladiators, The – 2011 16 1:30 uur
Genre: Biografie, Documentaire
Alex Gibney werpt een blik op de meest gevreesde Nationale Hockey League-spelers en schetst de carrière van Chris "Knuckles" Nilan die zijn team moest beschermen.
My Best Friend's Girl – 2008 12 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Als Dustins vriendin Alexis het uitmaakt, schakelt hij zijn beste vriend Tank in om haar mee uit te vragen en haar de vreselijkste avond van haar leven te bezorgen.When the student is ready, the teacher will appear.
Kimmyquote:Op vrijdag 15 april 2016 19:28 schreef freaky40 het volgende:
Kimmy is weer leuk, beetje vreemd, kinderachtig misschien, maar wel leuk.
Erg onder de indruk van Orange is The New Black. Ben inmiddels toe aan season 2 maar season 1 was erg indrukwekkend. Mooi gedraaid, lekker rauw, steengoede cast en Taylor Schilling![]()
Daar kan Celblok H toch niet aan tippen hoor.
De beste comedy van de laatste tijd die ook sterk blijftquote:Op zondag 17 april 2016 23:46 schreef yosander het volgende:
Bijna 2 seizoenen Modern Family gekeken dit weekendPhil
[ afbeelding ]
Heb het idee dat het tempo iets hoger ligt en ze het vooral van taalgrappen moeten hebben (nu).quote:Op maandag 18 april 2016 11:05 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond Kimmy S2 toch een stuk minder grappig dan S1
Eensquote:Op maandag 18 april 2016 07:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De beste comedy van de laatste tijd die ook sterk blijft
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pixar Story, The – 2007 AL 1:28 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Intellecuteel
Deze Emmy-genomineerde documentaire neemt een kijkje achter de schermen en volgt de geschiedenis van de baanbrekende onderneming Pixar Animation Studios.
Unidentified Flying Oddball – 1979 6 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Comedy
Astronaut Tom Trimble en zijn androïde lookalike gaan met een tijdruimtewarp terug naar het hof van koning Arthur.When the student is ready, the teacher will appear.
niet specifiek over de starwars films toch?quote:Op maandag 18 april 2016 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand die weet waarom de nieuwste Star Wars wel op andere streaming diensten te zien is maar niet op Netflix?
Star Wars = Disney en Netflix en Disney hebben een deal.
Wel specifiek over de Marvel films?quote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet specifiek over de starwars films toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words and Pictures – 2013 6 1:55 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Is een foto werkelijk duizend woorden waard? Met die vraag dagen de leerkrachten Engels en kunst hun studenten uit.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik kwam niet door het eerste kwartier heen.quote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk nu Dead Like Me en dat is best vermakelijk. Niet hilarisch, spannend of boeiend. Gewoon wel okay. Precies wat ik nu wil, heb even geen zin in een binge-serie ofzo.
Ik ben hier ook een week of wat geleden mee begonnen. Ik hou -normaal gesproken- helemaal niet van comedy, enkele uitzonderingen daar gelaten, maar ik vind de zwartgallige, droge humor in deze serie echt best leukquote:Op maandag 18 april 2016 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk nu Dead Like Me en dat is best vermakelijk. Niet hilarisch, spannend of boeiend. Gewoon wel okay. Precies wat ik nu wil, heb even geen zin in een binge-serie ofzo.
quote:Naomi Watts to Star in Netflix Psychological Thriller Gypsy
10 One-Hour Episode Original Series will premiere in 2017
Beverly Hills, Calif., April 18, 2016 — Netflix, the world’s leading Internet TV network, announced today that two-time Academy Award nominee Naomi Watts will star in the 10-episode season of the one-hour psychological thriller Gypsy, a new series from Universal Television, Working Title and writer Lisa Rubin.
Watts will star as Jean Holloway – a therapist who begins to develop dangerous and intimate relationships with the people in her patients' lives.
Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.quote:
Ze hebben ook ruim 81 miljoen abonnees dus al kijkt er een relatief klein deel, dan heb je nog veel mensen te pakken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.
Maar voor Netflix is het natuurlijk niet zo van belang of er meteen veel naar gekeken wordt, als dat over een jaar of later pas is is het ook goed. Ze zullen het er nooit af halen en vroeg of laat ontdekken geïnteresseerde de serie toch wel op basis van hun kijkgedrag. Dat is bij elke andere zender natuurlijk wel anders.
Ze investeren zich een ongeluk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Netflix blijft series uitpoepen, niet normaal hoeveel eigenlijk hoeveel. Niet alles is even goed maar er zit toch regelmatig iets bij dat het waard is om te blijven volgen.
Maar voor Netflix is het natuurlijk niet zo van belang of er meteen veel naar gekeken wordt, als dat over een jaar of later pas is is het ook goed. Ze zullen het er nooit af halen en vroeg of laat ontdekken geïnteresseerde de serie toch wel op basis van hun kijkgedrag. Dat is bij elke andere zender natuurlijk wel anders.
Ik heb ook Netflix voor de eigen producties, en dan de echt eigen producties niet de producties die eerder op andere networks zijn uitgezonden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hoe meer leuke series/films hoe meer kans op nieuwe abonnee's. Ook het aantal blijvende abonnees zal dan stijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:19 schreef Angelof9 het volgende:
Maar wat maakt het in feite uit hoeveel mensen er naar kijken? Verdienen ze daar iets mee? Volgens mij zit hun enige bron van inkomsten in de abonnementen.
Ik begrijp dus ook niet zo goed waar ze al die series van betalen, maar dat is niet mijn probleem
Netflix doet genoeg aan investering. Ze hebben nu wel het toppunt bereiktquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:09 schreef Jovatov het volgende:
Bovendien is de online streamingmarkt ontzettend booming met concurrenten als HBO go, Amazon Prime en in Nederland heb je nog Videoland.
Netflix is marktleider, maar als ze dat willen blijven zullen ze wel moeten investeren. Maar laat ze dat maar lekker doen, ik ben zeer te spreken over de (echte) Originals.
quote:Travelers, Starring Eric McCormack and Created and Written By Brad Wright, Coming to Netflix
New Original Sci-Fi Drama is Produced by Peacock Alley Entertainment Inc. in association with Netflix and Showcase
Beverly Hills, CA -- April 19, 2016 – Netflix, the world’s leading internet TV network, and Showcase announced today the start of production on the new original sci-fi series, Travelers. Shooting on location in Vancouver, the time-traveling sci-fi drama is produced by Peacock Alley Entertainment Inc., in association with Showcase and Netflix.
Travelers will premiere exclusively on Netflix outside of Canada, everywhere the service is available, later this year. The series will debut on Showcase in Canada.
Hundreds of years from now, the last surviving humans discover the means of sending consciousness back through time, directly into people in the 21st century. These "travelers" assume the lives of seemingly random people, while secretly working as teams to perform missions in order to save humanity from a terrible future. These travelers are: FBI Special Agent Grant MacLaren (Eric McCormack), the team's leader; Marcy (Mackenzie Porter), a young, intellectually disabled woman in the care of her social worker, David (Patrick Gilmore); Trevor (Jared Paul Abrahamson), a high school quarterback; Carly (Nesta Marlee Cooper), a single mom in an abusive relationship; and Philip (Reilly Dolman), a heroin-addicted college student. Armed only with their knowledge of history and an archive of social media profiles, the travelers discover that 21st century lives and relationships are as much a challenge as their high-stakes missions.
"My old friend Brad Wright has created a fantastic, complex story with some very rich and complicated characters, and I’m awfully happy to be one of them,”said Eric McCormack.
En Hemlock Grove heeft het toch 3 seizoenen volgehouden terwijl er nooit echt veel 'buzz' rond die serie geweest is en het verhaal is wel afgerond na die 3 seizoenen. Wat dat betreft nemen ze hun klanten ook wat serieuzer dan de gewone zenders die series bij de vleet cancellen terwijl er helemaal niks afgerond is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze investeren zich een ongeluk.
Dat gaat op den duur wel ophouden.
De enige Netflix serie die tot nu toe gecancelled is die serie van Eli Roth, Hemlock Grove.
Ik hield het een kwartier langer uitquote:Op dinsdag 19 april 2016 09:07 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik kwam niet door het eerste kwartier heen.
Dit vraag ik me wel af.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
En Hemlock Grove heeft het toch 3 seizoenen volgehouden terwijl er nooit echt veel 'buzz' rond die serie geweest is en het verhaal is wel afgerond na die 3 seizoenen. Wat dat betreft nemen ze hun klanten ook wat serieuzer dan de gewone zenders die series bij de vleet cancellen terwijl er helemaal niks afgerond is.
En Netflix zal ook redeneren dat hoe meer eigen series ze maken hoe minder ze extern series hoeven aan te kopen met licenties van 1 of 2 jaar. Eigen series zullen er natuurlijk eindeloos op blijven staan en ondertussen hebben ze toch een aardige catalogus bij elkaar gemaakt
netflix heeft zelf geen productiemaatschappij zover ik weet, ze kopen dus elke seriequote:Op woensdag 20 april 2016 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit vraag ik me wel af.
Bloodline, bijvoorbeeld, is een Sony poductie. En House of Cards is ook door een derde partij geproduceerd meen ik.
Ik vraag me af voor hoe lang Netflix de exclusieve rechten heeft verworven van deze series.
Netflix poept natuurlijk zo veel mogelijk verschillende soorten series uit om alle mogelijk doelgroepen aan te spreken om zo zo veel mogelijk abonnees te krijgen. En omdat de meeste groei zit in al die nieuwe landen waar ze net begonnen zijn en daar alleen Netfix originals beschikbaar zijn (nog maar), zetten ze dus logisch in op eigen producties om zo mensen te trekken daar.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
En Hemlock Grove heeft het toch 3 seizoenen volgehouden terwijl er nooit echt veel 'buzz' rond die serie geweest is en het verhaal is wel afgerond na die 3 seizoenen. Wat dat betreft nemen ze hun klanten ook wat serieuzer dan de gewone zenders die series bij de vleet cancellen terwijl er helemaal niks afgerond is.
En Netflix zal ook redeneren dat hoe meer eigen series ze maken hoe minder ze extern series hoeven aan te kopen met licenties van 1 of 2 jaar. Eigen series zullen er natuurlijk eindeloos op blijven staan en ondertussen hebben ze toch een aardige catalogus bij elkaar gemaakt
nee!! ik zat juist op seizoen 3 te wachtenquote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ffline-Netflix.dhtmlquote:Kijken we binnenkort ook offline Netflix?
Het is vooralsnog niet mogelijk om zonder internetverbinding Netflix te gebruiken, maar daar komt in de toekomst misschien verandering in. Netflix-CEO Reed Hastings heeft laten weten "open te staan" voor een feature die gebruikers toelaat films en series niet alleen te streamen, maar ook te downloaden. Nochtans verwierp Netflix niet zolang geleden een dergelijke feature, omdat het bedrijf zich niet wou aanpassen aan oude technologie. Zou de opmars van Amazon er voor iets tussen zitten?
Netflix zwoer lange tijd bij streaming. Content downloaden was immers passé en de Netflix wou geen tijd verliezen door de dienst aan te passen aan oude technologie. Toch lijkt het bedrijf enigszins op die mening terug te komen. "We moeten hiervoor open staan", zegt CEO Reed Hastings. "We hebben gefocust op de eenvoud en de schoonheid van streaming. Maar nu we uitbreiden over de hele wereld en we botsen op ongelijke netwerken, moeten we met een open geest naar offline gebruik kijken."
Nu Netflix zich op nieuwe markten begeeft, krijgt het te maken met slechte en trage internetverbindingen. In vergelijking met de VS, moeten mensen het in andere landen met heel wat slechtere verbindingen doen. Dat zou mogelijk de doorslag geven om gebruikers toch te laten downloaden. Of zit Amazon er toch voor iets tussen?
het is komedie/zombie, en het neemt zichzelf niet geheel serieusquote:Op vrijdag 22 april 2016 08:58 schreef DestroyerPiet het volgende:
gisteren de eerste aflevering van Z-nation gezien.
ik vond het wel vermakelijk, hoewel het ook een zombie serie was is heeft het wel een hele andere sfeer dan the walking dead.
Dan gaat de abonnementsprijs natuurlijk ook gelijk om hoog, 1+1=2...Voor mij hoeft het niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ffline-Netflix.dhtml
Wie weet dan toch? Het zou voor mij echt een enorme uitkomst zijn!
Oh, ik betaal er graag meer voor hoor. Als dat het geval is zou het netjes zijn om het een keuze te laten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaat de abonnementsprijs natuurlijk ook gelijk om hoog, 1+1=2...Voor mij hoeft het niet.
Wat bedoelen ze met "Of zit Amazon er toch voor iets tussen?"?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ffline-Netflix.dhtml
Wie weet dan toch? Het zou voor mij echt een enorme uitkomst zijn!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Catching the Sun – 2015 9 1:13 uur
Genre: Documentaire
Deze documentaire gaat nader in op de wereldeconomie van de zonne-energie en de impact die deze heeft op werkzoekenden in de VS.
Patton Oswalt – 2016 AL 1:05 uur - Netflix Original
Genre: Cabaret, Comedy
Op het podium in San Francisco praat de komiek onder andere over bejaarden en hun medicijnen, zijn slechtste optreden, homofeesten en een vreselijke verjaardagsclown.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Are Twisted F***ing Sister! – 2014 12 2:14 uur
Genre: Biografie, Documentaire
Voordat de glamrockiconen Twisted Sister succes kregen in de jaren 80, waren ze jarenlang bezig met het bedenken van hun extravagante act in de New Yorkse clubscene.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat de opmars van Amazon er iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met "Of zit Amazon er toch voor iets tussen?"?
Wanneer komt hij op Netflix NL?quote:
Dan vraag ik me toch af welke 'opmars'? Amazon Prime is slechts in een beperkt aantal (ik dacht iets van 5) landen beschikbaar. Ik zie dan ook niet wat Netflix te vrezen heeft voor Amazon, behalve dan wellicht in de landen waar Amazon actief is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:15 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat de opmars van Amazon er iets mee te maken heeft.
amazon heeft de presentatoren van top gear gekocht terwijl netflix alleen de show Top Gear gaat tonen en verwacht word dat zonder de presentatoren minder gaat worden dan het origineel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af welke 'opmars'? Amazon Prime is slechts in een beperkt aantal (ik dacht iets van 5) landen beschikbaar. Ik zie dan ook niet wat Netflix te vrezen heeft voor Amazon, behalve dan wellicht in de landen waar Amazon actief is.
Monster zou wel goeie kandidaad zijn vind ik.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was niet meer zo van de Anime maar Death Note is wel een toppertje.
Daar mag best meer van komen.
De films of de serie? De serie vond ik erg goed. http://www.crunchyroll.com/death-note-dramaquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
Monster zou wel goeie kandidaad zijn vind ik.
er was al een live action uit van death note maar vond die toch niet zo goed om eerlijk te zijn dus mss dat netflix het nu beter doet.
heb de film blijkbaar gezien. is wel effe geledenquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef Delibird het volgende:
[..]
De films of de serie? De serie vond ik erg goed. http://www.crunchyroll.com/death-note-drama
Heel erg suikerzoet inderdaad....quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:06 schreef ItzRuby het volgende:
Ik ga straks Unbreakable Kimmy Schmidt kijken. Ben benieuwd of het niet te kinderachtig is.. Ik laat het wel weten als het goed is bevallen!
Net klaar mee, het is wat kinderachtig maar verder wel geinig. Lillian is grappig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:06 schreef ItzRuby het volgende:
Ik ga straks Unbreakable Kimmy Schmidt kijken. Ben benieuwd of het niet te kinderachtig is.. Ik laat het wel weten als het goed is bevallen!
quote:‘Okja,’ A Netflix Original Film
Starring Tilda Swinton, Jake Gyllenhaal And Paul Dano From Visionary Director Bong Joon Ho, Starts Principal Photography Today
Seoul, South Korea (April 23, 2016) – Netflix announced that principal photography began yesterday on its feature film Okja in Seoul, South Korea. From director Bong Joon Ho (Snowpiercer, The Host, Mother), Okja is produced by Plan B, Lewis Pictures and Kate Street Picture Company, and stars Tilda Swinton (Hail, Caesar!, Moonrise Kingdom), Jake Gyllenhaal (Nightcrawler, Everest) and Paul Dano (Love & Mercy, 12 Years a Slave) in a bold, global adventure.
"With Okja I want to show the beauty that can exist between man and animal, and also the horror between them," said Director Bong.
Okja was written by Bong and Jon Ronson (Frank) and follows Mija, a young girl who must risk everything to prevent a powerful, multi-national company from kidnapping her best friend – a massive animal named 'Okja'. Mija will be played by Seohyun An.
Joining the cast are acclaimed actors from around the world, including Devon Bostick (The 100), Lily Collins (To The Bone), Byun Heebong (The Host), Shirley Henderson (Anna Karenina), Daniel Henshall (The Babadook), Yoon Je Moon (Mother), Choi Wooshik (Set Me Free) and Steven Yeun (The Walking Dead). Okja will be shot in South Korea, Canada and the US, in English and Korean.
Brad Pitt, Dede Gardner, Jeremy Kleiner, Lewis Taewan Kim, Dooho Choi, Woo-sik Seo and Bong Joon Ho are producers on the film. Okja is a Plan B, Lewis Pictures and Kate Street Picture Company production.
Okja will premiere globally on Netflix in 2017 and will also have a limited day and date theatrical release in the US. Netflix is also looking for theatrical partners for a day and date release in select international territories, including Korea.
The Ranch is geweldig! Dit jaar komt deel 2 nog uitquote:Op zondag 24 april 2016 01:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net klaar mee, het is wat kinderachtig maar verder wel geinig. Lillian is grappig.
Nu The Ranch maar even uitproberen.
Beetje te vroeg gestopt vind je niet? Je moet nooit afgaan op de eerste en soms 2e aflevering. Wordt echt wel beter en leuker. Na 20 minuten echter al stoppen kun je niet al tot deze conclusie komen...quote:Op zondag 24 april 2016 21:59 schreef ItzRuby het volgende:
Update over mijn Unbreakable Kimmy Schmidt avontuur: ik ben gestopt na 20 minuten omdat het echt enorm kinderachtig is.. Ik kan het niet aanzien, de humor is te slecht voor mij :$.
Het is niet eens humorquote:Op zondag 24 april 2016 21:59 schreef ItzRuby het volgende:
Update over mijn Unbreakable Kimmy Schmidt avontuur: ik ben gestopt na 20 minuten omdat het echt enorm kinderachtig is.. Ik kan het niet aanzien, de humor is te slecht voor mij :$.
Ja over het algemeen heb je gelijk, maar soms weet je al dat iets het niet gaat worden. Ik had dat met the Ranch. Ging na 10 minuten af.quote:Op zondag 24 april 2016 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje te vroeg gestopt vind je niet? Je moet nooit afgaan op de eerste en soms 2e aflevering. Wordt echt wel beter en leuker. Na 20 minuten echter al stoppen kun je niet al tot deze conclusie komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tall Tale – 1995 6 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur
Een jongen reist terug in de tijd nadat hij getuige was van een traumatische confrontatie tussen zijn vader en een hebberige projectontwikkelaar.When the student is ready, the teacher will appear.
We geilen allemaal op Donna inderdaadquote:Op maandag 25 april 2016 10:57 schreef Angelof9 het volgende:
Nog bedankt aan degene die mij Suits had aangeraden. Ik heb er echt van genoten. Nu seizoen 5 aan het streamen.
Thanks!
Verwachting is deze zomer.quote:Op maandag 25 april 2016 13:15 schreef Droathoah het volgende:
Enig idee wanneer seizoen 6 van Modern Family online komt?
Ik vind sowieso comedy waar een lachband gebruikt wordt gewoon niet meer kunnen. Haalt het niveau erg omlaag.quote:Op maandag 25 april 2016 13:32 schreef Arn0 het volgende:
Ik vond The Ranch (de eerste aflevering) het slechtste wat ik in tijden heb gezien geloof ikHet lijkt haast alsof ze alle slechte sitcomclichés bewust hebben toegepast.. Voorspelbaar plot & characters, zoetsappig, de 'grappen' zijn van een bedenkelijk niveau en dan inderdaad nog een lachband om het helemaal tenenkrommend te maken.
idd, seinfeld was de laatste serie waar ik het echt van kan hebben omdat het ook gewoon grappig is. En daarna the IT-Crowd nog, maar dat is de uitzondering die de regel bevestigd. Zo een lach-of-ik-schiet grappen zijn niet aan mij besteedquote:Op maandag 25 april 2016 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind sowieso comedy waar een lachband gebruikt wordt gewoon niet meer kunnen. Haalt het niveau erg omlaag.
Ik vond het persoonlijk wel leuk om te kijken. Later dit jaar zal deel 2 ook nog uitkomen! Ik denk echter wel dat het eentonig gaat worden, wat ik natuurlijk niet hoop.quote:Op maandag 25 april 2016 13:32 schreef Arn0 het volgende:
Ik vond The Ranch (de eerste aflevering) het slechtste wat ik in tijden heb gezien geloof ikHet lijkt haast alsof ze alle slechte sitcomclichés bewust hebben toegepast.. Voorspelbaar plot & characters, zoetsappig, de 'grappen' zijn van een bedenkelijk niveau en dan inderdaad nog een lachband om het helemaal tenenkrommend te maken.
Net t/m seizoen 5 uitgekekenquote:
Me2quote:Op maandag 25 april 2016 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baal er een beetje van dat Grimm helemaal weg is in plaats van dat seizoen 4 in Q1 beschikbaar kwam
De meningen zijn enorm verdeeld maar ik vond hem leukquote:Op maandag 25 april 2016 18:49 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand Scream (serie) gezien? is het aan te raden?
Yup.quote:Op maandag 25 april 2016 18:49 schreef E-Dubble het volgende:
Ja tofquote:Op maandag 25 april 2016 18:49 schreef E-Dubble het volgende:
Maar hier worden ze niet opgeslotenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:31 schreef Rijst het volgende:
Opeens ben je Terrace House aan het bingen. Is soortvan een Japanse Big Brother, alleen dan preutser.
Ja, ik vond het tof!quote:Op maandag 25 april 2016 18:49 schreef E-Dubble het volgende:
quote:Seizoen 3 Unbreakable Kimmy Schmidt laat langer op zich wachten
Het tweede seizoen van Unbreakable Kimmy Schmidt is iets meer dan een jaar na seizoen 1 op Netflix verschenen. Op het derde seizoen zullen we waarschijnlijk iets langer moeten wachten. De opnames beginnen namelijk later dan normaal de bedoeling is. Dit heeft alles te maken met de zwangerschap van Ellie Kemper, de hoofdrolspeelster in Unbreakable Kimmy Schmidt. In november zal er waarschijnlijk pas gestart worden met het opnemen van Unbreakable Kimmy Schmidt seizoen 3 en vervolgens in mei 2017 op Netflix verschijnen.
TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservices < Dit is het Netflix Wereldwijd topic, daar weten ze er alles van.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef Tjik het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraag die misschien al eerder gesteld is.. Maar is er een VPN (gratis) die nog wel werkt met Netflix? Hola heeft me in de steek gelaten een paar weken geleden.
Thanksquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservices < Dit is het Netflix Wereldwijd topic, daar weten ze er alles van.
Ik ben er wel aan begonnen, maar heb geen idee meer of ik ook het hele seizoen heb uitgekeken.quote:Op maandag 25 april 2016 18:49 schreef E-Dubble het volgende:
Moest me erdoorheen worstelen. Kon me niet enorm boeien. Ik vond Hemlock Grove een stuk vermakelijker, maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld begreep ik. Smaken verschillen!quote:Op maandag 25 april 2016 18:49 schreef E-Dubble het volgende:
Thanks, net de pilot gekeken. redelijk cliché maar opzich wel interessantquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, ik vond het tof!Kijk uit naar seizoen 2!
Ik heb het even opgezocht op Netflix.... Grappig om te kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:31 schreef Rijst het volgende:
Opeens ben je Terrace House aan het bingen. Is soortvan een Japanse Big Brother, alleen dan preutser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |