Dat vond ik ook wel grappig. Vooral als ze dan in een boze bui iets in het Nederlands zei waar niemand iets van begreep. Sowieso die hele serie was erg leuk, vooral Jack "JP" Whitehall. Ze hebben wel hun best gedaan om Jelka echt zo onaantrekkelijk mogelijk te maken in die serie. In Jeuk (met Thomas Acda) ziet ze er best leuk uit.quote:Op zondag 10 april 2016 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de (bij)rol van Jelka van Houten in Fresh Meat wel erg vermakelijk. Heerlijk Nederlandse tongval, lekker narrig.
Ik durf er nog niet aan te beginnenquote:
Ik vind alles van JP goedquote:Op maandag 11 april 2016 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig. Vooral als ze dan in een boze bui iets in het Nederlands zei waar niemand iets van begreep. Sowieso die hele serie was erg leuk, vooral Jack "JP" Whitehall. Ze hebben wel hun best gedaan om Jelka echt zo onaantrekkelijk mogelijk te maken in die serie. In Jeuk (met Thomas Acda) ziet ze er best leuk uit.
Nou, zal ik je eens wat vertellen, het begint traag, maar dan zit je in het verhaal en dan blijkt het een pareltje te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Outlander (seizoen 1) – 2015 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama, Romantisch
Dit spannende verhaal, gebaseerd op de fantasieromans van Diana Gabaldon, gaat over het drama van twee door de tijd gescheiden geliefden.
Hele seizoen waarschijnlijk nog niet gezien?quote:Op maandag 11 april 2016 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, zal ik je eens wat vertellen, het begint traag, maar dan zit je in het verhaal en dan blijkt het een pareltje te zijn.
Ben bij 4quote:Op maandag 11 april 2016 17:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Hele seizoen waarschijnlijk nog niet gezien?
Ik heb één aflevering gezien en ben nog niet overtuigd
Wat gebruikerrecensies op IMDb waren alleen niet zo te spreken over sommige scènes uit latere afleveringen.
OK, dan kijk ik er nog een paar.quote:
Ok, ben benieuwd! Vond de eerste aflevering ook behoorlijk traag maar wilde er al lang aan beginnen vanwege de enthousiaste verhalen.quote:Op maandag 11 april 2016 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, zal ik je eens wat vertellen, het begint traag, maar dan zit je in het verhaal en dan blijkt het een pareltje te zijn.
Ow ik vind hem soms lijken op Joran van der Slootquote:Op maandag 11 april 2016 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind alles van JP goed
Maar hij lijkt dan ook op mn zoon
Seizoen 1 gezien en seizoen 2 voor de helft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:07 schreef Nielsch het volgende:
Netflix moet echt de uitzendrechten van Banshee gaan kopen, daar gaan een hoop mensen van genieten
er zijn wel meer HBO producties die na verloop van tijd op Netflix komen, zoals Black Sails en Cobain: Montage of Heck... dus het zou prima kunnen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:35 schreef marcek het volgende:
[..]
Seizoen 1 gezien en seizoen 2 voor de helft.
Nog steeds benieuwd hoe het verder gaat.
Goede serie idd, maar Helaas HBO dus ik gok geen netflix.
Is een kwestie van make up. In seizoen 3 is ze een keertje aardig tegen Josie en ze ziet er dan ook beter uit.quote:Op maandag 11 april 2016 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig. Vooral als ze dan in een boze bui iets in het Nederlands zei waar niemand iets van begreep. Sowieso die hele serie was erg leuk, vooral Jack "JP" Whitehall. Ze hebben wel hun best gedaan om Jelka echt zo onaantrekkelijk mogelijk te maken in die serie. In Jeuk (met Thomas Acda) ziet ze er best leuk uit.
Black Sails is van Starz en Banshee van Cinemax, dus in ieder geval geen originele HBO producties. De echte HBO-series komen natuurlijk niet naar Netflix.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
er zijn wel meer HBO producties die na verloop van tijd op Netflix komen, zoals Black Sails en Cobain: Montage of Heck... dus het zou prima kunnen!
Black Sails is van dezelfde makers als Spartacus, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Black Sails is van Starz en Banshee van Cinemax, dus in ieder geval geen originele HBO producties. De echte HBO-series komen natuurlijk niet naar Netflix.
dezelfde zender, niet dezelfde makers. Wel een beetje hetzelfde concept, actie en tieten in een historische setting. Al heeft Black Sails wel meer verhaal van wat ik ervan gezien heb (S1 en begin S2)quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Black Sails is van dezelfde makers als Spartacus, dacht ik.
Dan moet ik dus zeker niet aan Spartacus beginnen. Nog minder verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:34 schreef planethugo het volgende:
dezelfde zender, niet dezelfde makers. Wel een beetje hetzelfde concept, actie en tieten in een historische setting. Al heeft Black Sails wel meer verhaal van wat ik ervan gezien heb (S1 en begin S2)
Ik vind het verhaal van Spartacus ook goed, natuurlijk wel overgeromantiseerd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
dezelfde zender, niet dezelfde makers. Wel een beetje hetzelfde concept, actie en tieten in een historische setting. Al heeft Black Sails wel meer verhaal van wat ik ervan gezien heb (S1 en begin S2)
Nice!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:51 schreef JayHovah het volgende:
Vanaf 27 mei seizoen 2 van Bloodline
Bloodline Trailer (Official Season 2 Trailer) - IMDb
HBO is in het bezit van Cinemax, dus in principe valt Banshee onder de HBO noemer. Kans dat Banshee en andere Cinemax producties op Netflix verschijnen is dus nihil.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Black Sails is van Starz en Banshee van Cinemax, dus in ieder geval geen originele HBO producties. De echte HBO-series komen natuurlijk niet naar Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |