abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2016 @ 09:25:48 #151
211083 Angelof9
I must go first
pi_161417735
quote:
Jane the Virgin (seizoen 1) – 2015 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Jane Villanueva heeft gezworen kuis te blijven tot haar huwelijk, maar als ze ontdekt dat ze zwanger is door een medische fout, moet ze haar toekomstplannen heroverwegen.
Ik heb uit nieuwsgierigheid naar de eerste aflevering gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_161419619
Is het zo dat als er een nieuw seizoen van een serie beschikbaar is op Netflix, dat het dan gelijk bij je 'verderkijken met' komt te staan? Of moet je de serie in kwestie weer op zoeken?
Allemaal cabaretteketet!
pi_161419691
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Is het zo dat als er een nieuw seizoen van een serie beschikbaar is op Netflix, dat het dan gelijk bij je 'verderkijken met' komt te staan? Of moet je de serie in kwestie weer op zoeken?
Als de serie nog in ‘Mijn lijst’ staat kun je direct verder kijken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 14 april 2016 @ 11:35:25 #154
211083 Angelof9
I must go first
pi_161419701
Volgens mij komt het niet in je verderkijken lijst, maar ik heb wel gemerkt dat de avertenties voor nieuwe shows zich aanpassen op je kijkgedrag. Dus als er een nieuw seizoen is, krijg je een berichtje van netflix, of een levensgrote ad op je inlogscherm oid.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_161419783
Niet handig dus. Het zou juist gelijk dan weer in je 'verderkijken met' moeten komen want 'mijn lijst' haal ik een serie uit als ik hem aan het kijken ben.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 april 2016 @ 11:40:32 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161419825
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Niet handig dus. Het zou juist gelijk dan weer in je 'verderkijken met' moeten komen want 'mijn lijst' haal ik een serie uit als ik hem aan het kijken ben.
Daar lijkt me dan vooral de onhandigheid in te zitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161419838
quote:
12s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar lijkt me dan vooral de onhandigheid in te zitten.
Hoezo?
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 april 2016 @ 11:43:04 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161419881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:41 schreef freaky40 het volgende:

Hoezo?
Jij haalt de serie uit je mijnlijst. Dat moet je dus niet doen als er nog meer seizoenen op stapel staan die je ook wil zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161420188
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij haalt de serie uit je mijnlijst. Dat moet je dus niet doen als er nog meer seizoenen op stapel staan die je ook wil zien.
Ah op die manier.
Allemaal cabaretteketet!
pi_161420755
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Aether het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJIN - Demi-Human (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Anime, Duister
Een tiener ontdekt dat hij een Ajin is en vlucht voordat hij een proefkonijn van de staat wordt. Andere Aijn bieden weerstand en hij moet partij kiezen.
Eerste 7 afleveringen gezien, toffe serie en fijn geanimeerd.
  donderdag 14 april 2016 @ 15:28:06 #161
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_161425301
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan moet ik dus zeker niet aan Spartacus beginnen. Nog minder verhaal.

Doe mij Kirk maar als Spartacus.
En volgens mij heb ik Banshee wel eens langs zien komen op een buitenlandse Netflix.
Is er geen samenvatting te zien van alleen de tietenscenes? Dan kan ik de bullshit overslaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_161427395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 15:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Is er geen samenvatting te zien van alleen de tietenscenes? Dan kan ik de bullshit overslaan.
98% tieten- en vechtscenes

goed verhaal ook nog eens
pi_161427417
Wel behoorlijk geromantiseerde scenes.
Maar die Romeinse setting. _O_
pi_161427548
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:00 schreef anonymoussie het volgende:
Wel behoorlijk geromantiseerde scenes.
Maar die Romeinse setting. _O_
Spektakel, intriges, drama, romantiek, geweldig taalgebruik _O_
Tails tell tales
pi_161427667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Spektakel, intriges, drama, romantiek, geweldig taalgebruik _O_
#genieten _O_
pi_161428180
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:33 schreef Aether het volgende:
Hush – 2016 16 1:21 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Horror, Thriller
Een dove schrijfster die alleen in het bos leeft, moet in stilte voor haar leven vechten wanneer een gemaskerde moordenaar voor haar raam verschijnt.
Leuke en spannende thriller met een handicap
  vrijdag 15 april 2016 @ 08:39:48 #167
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_161439716
Gisteren het eerste deel van Hitler: the rise of evil gezien. Best wel indrukwekkend om te zien hoe instabiel Duitsland eigenlijk was na de eerste wereldoorlog.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_161441217
Netflix Announces Premiere Dates for New Line-Up Of Original Stand-up Comedy Specials
New Slate of Stand-Up Specials from Comedians includes Ali Wong, Bo Burnham, Jeff Foxworthy with Larry The Cable Guy, Jim Jefferies and Iliza Shlesinger

Netflix's A Futile & Stupid Gesture Starts Principal Photography Today
Original Feature Film Chronicles Origins of National Lampoon Magazine and the Tragic Story of its Co-creator Doug Kenney

The film, from the best selling 2006 book by Josh Karp, chronicles the life and career of National Lampoon co-founder Doug Kenney. It will be directed by David Wain (Wet Hot American Summer) and was adapted by Michael Colton & John Aboud (Childrens Hospital).

Netflix Premieres First Original Short Documentary Extremis in September
Beverly Hills, Calif. April 14, 2016 -- Netflix, the world’s leading Internet TV network, today announced its first original short documentary Extremis will debut globally in September.

Directed by Academy Award and Emmy Award-nominated filmmaker Dan Krauss, Extremis is a verité documentary exploring the harrowing decisions that doctors, families and patients face in urgent end-of-life cases. With extraordinary access to the intensive care unit of a public hospital (Highland Hospital in Oakland, CA), the film offers a uniquely intimate look at the intersection of science, faith, and humanity.
pi_161441792
Mmm, ik heb nu toch dat er een nieuw seizoen van een serie bij mijn Verderkijken met komt te staan. Misschien omdat ik hem ook weer in 'mijn lijst' heb gezet?
Allemaal cabaretteketet!
pi_161451372
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Band of Robbers – 2015 12 1:35 uur
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Misdaad
Tom Sawyer en Huck Finn zijn ondertussen volwassen, moderne mannen. Ze schakelen hun foute trawanten in om alsnog de verborgen schat te vinden.

Cuckoo (seizoen 3) – 2016 6
Genre: Britse TV, Comedy
Rachel schokt haar nette Britse ouders als ze trouwt met een Amerikaanse hippie. Dit is slechts de eerste van een reeks verrassingen die de familie te verwerken krijgt.

Kong: King of the Apes (seizoen 1) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In 2050 wil een kwaadaardige wetenschapper een leger van robotdinosaurussen vrijlaten. Kong en zijn vrienden moeten de boel redden.

Mees Kees op kamp – 2013 AL 1:18 uur
♫ Nederlands / CC ×
Genre: Avontuur, Comedy
Het strenge schoolhoofd Dreus krijgt op de eerste dag van het schoolkamp last van haar rug. De lieve meester Kees moet nu de herrieschoppers van klas 6B in toom houden.

Op recept van de dokter – 2015 12 1:26 uur
Genre: Documentaire, Provocerend, Sociocultureel
Een documentairemaker gebruikt de ervaringen van zijn eigen familie als de aanleiding voor de ethische problemen van de FDA en de farmaceutische industrie.

Orphan Black (seizoen 4) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller
Als Sarah getuige is van de zelfmoord van haar dubbelgangster, neemt ze de identiteit van de overledene aan en gaat er een wereld aan geheimen voor haar open.

People of Tomorrow (seizoen 1) – 2014 16
Genre: Documentaire, Romantisch, Sociocultureel
Een Belgisch muziekfestival trekt massa's mensen uit alle hoeken van de wereld om te genieten van een fantastische, vrijgevochten wereld vol muziek, dans en contact.

Unbreakable Kimmy Schmidt (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Wanneer een vrouw wordt gered van een apocalyptische sekte en in New York City terechtkomt, moet ze in een wereld leven waarvan ze dacht dat deze niet meer bestond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 15-04-2016 19:21:00 ]
pi_161451496
Kimmyyyyy! En leuk dat Jane the virgin online is gezet, was daar ooit aan begonnen. Genoeg te kijken weer dus O+
pi_161451814
Kimmy is weer leuk, beetje vreemd, kinderachtig misschien, maar wel leuk.

Erg onder de indruk van Orange is The New Black. Ben inmiddels toe aan season 2 maar season 1 was erg indrukwekkend. Mooi gedraaid, lekker rauw, steengoede cast en Taylor Schilling :P
Daar kan Celblok H toch niet aan tippen hoor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_161455141
Iemand aflevering 1 seizoen 4 gezien van Orphan Black? Vond 't maar vaag..
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:07:18 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_161457155
Ik ga daar mee wachten tot er wat meer opstaat. Nu eerst Kimmy kijken (eerste twee afleveringen waren geweldig). Dan Better Call Saul, daarna wordt mijn zoontje geboren en heb ik zes weken lang geen vrije tijd, en daarna fijn Orphan Black kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_161457256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:07 schreef speknek het volgende:
Ik ga daar mee wachten tot er wat meer opstaat. Nu eerst Kimmy kijken (eerste twee afleveringen waren geweldig). Dan Better Call Saul, daarna wordt mijn zoontje geboren en heb ik zes weken 18 jaar lang geen vrije tijd, en daarna fijn Orphan Black kijken.
Zo beter :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161457389
wat zijn trouwens de "voorwaarden" voor een netflix original serie?

ik zie namelijk series waar netflix echt niets mee van doen heeft als netflix original staan..
pi_161457660
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:14 schreef mschol het volgende:
wat zijn trouwens de "voorwaarden" voor een netflix original serie?

ik zie namelijk series waar netflix echt niets mee van doen heeft als netflix original staan..
In opdracht gemaakt of enige die het in een land uitzend.
pi_161459112
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:21 schreef Aether het volgende:

[..]

In opdracht gemaakt of enige die het in een land uitzend.
wauw, lekker nietszeggend dus _O-

dredd was wel weer fijn :9
pi_161466759
SPOILER: Covers
Last Gladiators, The – 2011 16 1:30 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
Alex Gibney werpt een blik op de meest gevreesde Nationale Hockey League-spelers en schetst de carrière van Chris "Knuckles" Nilan die zijn team moest beschermen.

My Best Friend's Girl – 2008 12 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Als Dustins vriendin Alexis het uitmaakt, schakelt hij zijn beste vriend Tank in om haar mee uit te vragen en haar de vreselijkste avond van haar leven te bezorgen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:48:09 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161477450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:28 schreef freaky40 het volgende:
Kimmy is weer leuk, beetje vreemd, kinderachtig misschien, maar wel leuk.

Erg onder de indruk van Orange is The New Black. Ben inmiddels toe aan season 2 maar season 1 was erg indrukwekkend. Mooi gedraaid, lekker rauw, steengoede cast en Taylor Schilling :P
Daar kan Celblok H toch niet aan tippen hoor.
Kimmy O+.

Oitnb seizoen 3, ik kom er maar niet in... Meer mensen last van?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')