abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2016 @ 10:16:45 #201
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161216184
Ik denk dat ze die 30% wel gaan halen
pi_161216211
nou ik heb zo'n vermoeden dat het rond de 20% blijft hangen als het zo doorgaat :')
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2016 @ 10:19:03 #204
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_161216224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:18 schreef byah het volgende:
nou ik heb zo'n vermoeden dat het rond de 20% blijft hangen als het zo doorgaat :')
Het gaat echter wel om Rotterdam. Zitten sowieso altijd 10% lager.
pi_161216229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:14 schreef malleable het volgende:

[..]

Wat heeft Griekenland ons dan gekost? We hebben geld geleend tegen nog geen procent rente, lenen dat uit aan Griekenland tegen 3% en stoppen het verschil in onze zak. Terwijl de grieken uitgeknepen worden. Wie word er genaaid?
Hou toch op met die flauwekul. Miljarden is naar Griekenland weggesluisd terwijl ze elke afspraak aan hun laars hebben gelapt. Tot op de dag van vandaag houden ze zich niet aan de afspraken.

Hoe kun je een fatsoenlijk handelsverdrag sluiten met een in en in corrupt land die zelfs Griekenland overtreft. In burgeroorlog is, waar de economie is ingestort en zit met miljarden aan gasschuld. Poetin heeft al eens gedreigd de gaskraan richting Oekraïne dicht te draaien. Dan blijf de vraag openstaan wie hier voor opdraait en dat wordt de Europese belastingbetaler. Vertel gewoon het eerlijke verhaal in plaats van die pro-Europese leugens.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:19:34 #206
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161216234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:18 schreef byah het volgende:
4% rond deze tijd in Rotterdam vind ik wel veel. Je moet er rekening meehouden dat de opkomstpercentages in grote steden altijd laag zijn.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:19:38 #207
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161216237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:19 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Het gaat echter wel om Rotterdam. Zitten sowieso altijd 10% lager.
Dus ze zitten nu al op 14%?

Blijft leuk, statistiek :P.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 6 april 2016 @ 10:19:44 #208
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_161216240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:48 schreef malleable het volgende:

[..]

Ik heb anders nog nooit een NEE stemmer horen vertellen welk artikel in het verdrag niet naar zijn zin is.
"Alles. Want Oekraïne. En iets met Rusland. Oja en iets met geld."

Zoiets ;)
Fuck the EBU
pi_161216287
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:15 schreef hoas het volgende:

[..]

Het was om 9.30uur goed druk hier.
In de grotere steden dus duidelijk minder dan normaal. Daarbij is het aantal stemlocaties ook verminderd, vooral in de kleinere gemeentes. Dat is al een reden om een lagere opkomst te verwachten, sowieso zullen ouderen eerder thuisblijven. Bijna niemand weet ook waar dit referendum precies overgaat heb ik het idee, dus ik denk dat die hele euforie die er rond dit zielige circus hangt wel meevalt.
pi_161216290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hou toch op met die flauwekul. Miljarden is naar Griekenland weggesluisd terwijl ze elke afspraak aan hun laars hebben gelapt. Tot op de dag van vandaag houden ze zich niet aan de afspraken.

Hoe kun je een fatsoenlijk handelsverdrag sluiten met een in en in corrupt land die zelfs Griekenland overtreft. In burgeroorlog is, waar de economie is ingestort en zit met miljarden aan gasschuld. Poetin heeft al eens gedreigd de gaskraan richting Oekraïne dicht te draaien. Dan blijf de vraag openstaan wie hier voor opdraait en dat wordt de Europese belastingbetaler. Vertel gewoon het eerlijke verhaal in plaats van die pro-Europese leugens.
Welke regel in het verdrag bepaalt dat wij moeten opdraaien voor de schulden van Oekraïne?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:23:12 #211
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161216304
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke regel in het vedrag bepaalt dat wij moeten opdraaien voor de schulden van Oekraïne?
Die ene die Jan en Thierry erbij hebben gepend, denk ik?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_161216372
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Elzies op 06-04-2016 10:27:06 ]
  woensdag 6 april 2016 @ 10:26:25 #213
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_161216374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ga hier Griekenland en hoe het de EU in is gekomen niet verdedigen. Maar de Grieken worden uitgeknepen terwijl Nederland met negatieve rente geld ophaalt.

Maar dat is hoe er met een EU en EURO lid is omgegaan, wat denk jij dat de EU met de Oekraïne doet als het echt in de problemen komt?
pi_161216385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat staat er natuurlijk niet in. Net zomin dat erin staat dat dit een opmaat is naar een EU-lidmaatschap. De pro-Europeaan wil zichzelf immers niet in de voet schieten.

Maar dat neemt niet weg dat dit associatieverdrag wel degelijk een opmaat is voor een komend EU-lidmaatschap en dat de gasschuld van Oekraïne toch ergens moet worden opgehoest. Wat denk je wat Poetin gaat doen als dit associatieverdrag doorgaat? Die gaat als reactie de gaskraan dichtdraaien totdat een partij betaald. Die partij wordt de Europese belastingbetaler. Er gaan nu al miljarden naar Oekraïne. Een gegeven wat niet in dit verdrag staat maar wel zonder medeweten van de burger al plaats vind.
pi_161216398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:26 schreef malleable het volgende:

[..]

Ik ga hier Griekenland en hoe het de EU in is gekomen niet verdedigen. Maar de Grieken worden uitgeknepen terwijl Nederland met negatieve rente geld ophaalt.

Maar dat is hoe er met een EU en EURO lid is omgegaan, wat denk jij dat de EU met de Oekraïne doet als het echt in de problemen komt?
Negatieve rente geld ophaalt terwijl bij de pensioenen miljarden verdampen _O-.
pi_161216408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus nergens. Akkoord.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:28:50 #217
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161216425
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus nergens. Akkoord.
Ja, maar! Onderbuik! Gevoel! Interpretatie!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_161216437
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus nergens. Akkoord.
Je weet drommels goed wat ik opschreef. Opnieuw de bekende linkse discussievermijding als de argumenten zijn opgedroogd. :)
  woensdag 6 april 2016 @ 10:31:19 #219
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_161216477
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:27 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Negatieve rente geld ophaalt terwijl bij de pensioenen miljarden verdampen _O-.
Miljarden die zonder redding van Griekenland zowiezo verdwenen zouden zijn.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:31:24 #220
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161216480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je weet drommels goed wat ik opschreef. Opnieuw de bekende linkse discussievermijding als de argumenten zijn opgedroogd. :)
Hoe kun je discussiëren op basis van argumenten als jij tegen stemt op basis van dingen die niet in het verdrag staan maar die jij erin denkt te lezen? Als iemand anders die dingen er niet in leest wordt het lastig een discussie op argumenten te voeren.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_161216481
quote:

[..]

Hoezo. Er staat niks over in het verdrag. Simpel zat.

Er staat ook niks in het verdrag over een speciale naturalisatieprocedure voor goede voetballers, zodat toppers van daar voor het Nederlands elftal uit mogen komen. Maar jij kan mij niet vertellen dat dit verdrag hier geen opmars toe is. Staat er alleen niet in, want de pro-Europeanen willen zichzelf niet in de voet schieten.
pi_161216491
Economisch gezien zal Nederland buiten de EU niet snel overleven. Zekeer niet zonder grote aantallen economische slachtoffers uit voornamelijk de lagere sociale klasse. Het verdrag zal er sowieso komen. Bij een nee zal het kabinet gewoon nog een keer naar de stukken kijken en besluiten dat het toch niet anders kan. Zeker gezien het niet alleen een besluit van Nederland is en Nederland niet veel in de pap te brokkelen heeft binnen de EU. Dus stem je ja, dan hoor je bij de winnende partij die voor een welvarend Nedeland binnen de EU kiest. Stem je nee, dan stem je eigenlijk tegen het Nederlandse lidmaatschap van de EU en wens je de sociaal lagere klasse nog meer armoede toe. Verleidelijk vanwege de vele pvv kansenparels in die lage klasse, maar gezien het landsbelang toch beter om ja te stemmen.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:32:04 #223
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161216499
quote:

[..]

Als het er niet in staat, staat het er niet in. Welke 'onderliggende betekenis' jij er dan aan wilt geven is pure eigen interpretatie.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:32:26 #224
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161216507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hoe kun je discussiëren op basis van argumenten als jij tegen stemt op basis van dingen die niet in het verdrag staan maar die jij erin denkt te lezen? Als iemand anders die dingen er niet in leest wordt het lastig een discussie op argumenten te voeren.
Het lijkt wel religie :D
pi_161216578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 10:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ontken jij de miljarden die over de ruggen van de Europese belastingbetaler richting Oekraïne worden gesluisd? Miljarden waarmee dit corrupt regime de strijd tegen zijn eigen landgenoten kan financieren? Staat niet in het verdrag, maar het vindt wel plaats. Ja, daar ben ik op tegen.

Er staat nergens in het verdrag dat Oekraïne nooit lid van de EU zal worden. Dus alle onderhandelingsopties staan gewoon open. We zagen al hoe deze EU boog voor Turkije, wie biedt mij de garantie dat dit niet gebeurd met Oekraïne?

Soms is het verstandig om te kijken wat er in zo'n verdrag staat, maar nog veel verstandiger wat ze uit tactische overwegingen juist uit dat verdrag hebben weggelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')