Een mattie van me is vorig jaar naar Zweden verhuisd. Lijkt het prima naar z'n zin te hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zweden is allang niet meer te redden.
Nee, Zweden is verloren. Overal zijn islamitische rovers en veerkrachtersbendes danwel policor feminazi milities.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Een mattie van me is vorig jaar naar Zweden verhuisd. Lijkt het prima naar z'n zin te hebben.
Ik zal het eens vragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, Zweden is verloren. Overal zijn islamitische rovers en veerkrachtersbendes danwel policor feminazi milities.
Maar ze zijn wel het gelukkigst van Europa. Niet voor niets dat het Stockholm-syndroom heet natuurlijk.quote:
Binnenkort net zo'n ellende daar als in Noord-Afrika of het Midden-Oosten idd. Onvermijdelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, Zweden is verloren. Overal zijn islamitische rovers en veerkrachtersbendes danwel policor feminazi milities.
Jij meent dit ook echt.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Binnenkort net zo'n ellende daar als in Noord-Afrika of het Midden-Oosten idd. Onvermijdelijk.
Fatsoenlijk zuipen is er ook bijna niet te doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:12 schreef Friek_ het volgende:
Zweden en Noorwegen zijn vreselijke landen. Je moet daar te veel belasting betalen.
Albanië heeft lekker lage tarieven.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:12 schreef Friek_ het volgende:
Zweden en Noorwegen zijn vreselijke landen. Je moet daar te veel belasting betalen.
Oneens. Eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik kwam net langs een stemlokaal. Daar was het erg rustig. Ondanks minder beschikbare stemlokalen.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens Krouwel wordt de opkomst
50%.
8/10quote:Op woensdag 6 april 2016 09:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel het gelukkigst van Europa. Niet voor niets dat het Stockholm-syndroom heet natuurlijk.
De man die altijd gelijk heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens Krouwel wordt de opkomst
50%.
Uitzondering is Qatar. En VAE. Koeweit.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
Het is altijd zo zuur dat het zo goed wonen is in landen waar je veel belasting moet betalen.
Al gestemd?quote:
Oh. Duurt nog wel effe.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik mag stemmen zal met de gemeenteraadsverkiezing zijn.
Misschien krijgen we dan nog wel een referendum. Bijvoorbeeld over de grote oorlog tegen Rusland.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup, ik word net 4 maanden na de TK-verkiezingen 18
Gelukkig, daarbij kan je weinig schade aanrichten.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik mag stemmen zal met de gemeenteraadsverkiezing zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |