Alle tegenstemmers om 20.55 in de rij bij het stemlokaal voor een "ninja" tegenstem.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En de distributie van stemmen kan dit keer anders zijn als nu relatief veel mensen laat op de dag gaan stemmen vanwege 'strategisch' stemmen.
Ja, maar dat verwacht je alleen als de opkomst boven de 30% dreigt uit te komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En de distributie van stemmen kan dit keer anders zijn als nu relatief veel mensen laat op de dag gaan stemmen vanwege 'strategisch' stemmen.
Dat schrijft ze zelf toch ook tussen de regels door? Dat ze toen nog niet erg competent was.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vanaf pagina 2 ofzo? Nee, de pret begint vanaf het moment dat ze actief wordt binnen de PvdA en Rottenberg ontmoet.
Ik volg het niet echt nu want ben aan het werk.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef Euribob het volgende:
Gaat het nu weer genoeg over politiek Remlof?
Om de voorstemmers op het verkeerde been te zetten. Had ik niet eens over nagedacht.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alle tegenstemmers om 20.55 in de rij bij het stemlokaal voor een "ninja" tegenstem.
Politieke partijen die geen binding hebben met hun achterban zijn de oorzaak van protestpartijen, mensen rennen niet naar protestpartijen, ze worden er heengejaagd.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen die op protestpartijen stemmen zijn gewoon dom. Dat is geen minachting maar de waarheid.
Hebben handelsverdragen daar een goed track record in?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja. Maar toch ook wel fijn dat economische samenwerking en versterking van de democratische rechtsstaat ook een klein beetje bijdraagt?
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar ga niet doen alsof jij als 16-jarige snotneus het licht hebt gezien en anderen even kunt gaan vertellen hoe de wereld in elkaar steekt. En daar hebben die apen nog wel eens een handje van. Onze Robin gedroeg zich een paar jaar terug ook zo.
Maar wie weet dat nou echt, behalve wij Fok-analisten?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar dat verwacht je alleen als de opkomst boven de 30% dreigt uit te komen.
Dit is wel helemaal waar.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar ga niet doen alsof jij als 16-jarige snotneus het licht hebt gezien en anderen even kunt gaan vertellen hoe de wereld in elkaar steekt. En daar hebben die apen nog wel eens een handje van. Onze Robin gedroeg zich een paar jaar terug ook zo.
Gelukkig heeft zo'n Geert Wilders een dikke binding met z'n achterban.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Politieke partijen die geen binding hebben met hun achterban zijn de oorzaak van protestpartijen, mensen rennen niet naar protestpartijen, ze worden er heengejaagd.
Maar nu steunt Piet de PVV-lijn, dan is het anders.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Man, dat is bij elke verkiezing zo. De tegenpartij is kut.
Waarom zou je anders strategisch laat stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar wie weet dat nou echt, behalve wij Fok-analisten?
Ik bedoel dat die strategische stemmers zich niet op zulke goede informatie kunnen baseren als wij.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom zou je anders strategisch laat stemmen?
Als je in Rotterdam stemt zie je dat ze bij het loket allemaal een iPad met een app hebben, waar ze je gegevens controleren en dus ook mensen automatisch tellen.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Welke app trouwens Guido? Kan ik om 2 uur ff kijken op de uni of ik stemmen moet.
Ja, dat persoonlijke deel is wel leuk. Ook een beetje zoetsappig. Die vond ze suf, die vond ze leuk en was echt een peer van een vent en Jan-Peter was een lul. Dingetje begreep er niets van en die en die ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat schrijft ze zelf toch ook tussen de regels door? Dat ze toen nog niet erg competent was.
De passages over andere politici vind ik het algemeen wel grappig. Henk Kamp die een F16 cadeau doet aan haar dochter.
Maar waar volg je het in realtime dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam stemt zie je dat ze bij het loket allemaal een iPad met een app hebben, waar ze je gegevens controleren en dus ook mensen automatisch tellen.
Er is geen app voor ons mocht je je dat afvragen.
Goede column van Maurice de Hond hierover.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?Welke uitkomst (die momenteel realistisch is) heeft een winnaar dan?
waar heb ik die claim gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zo'n Geert Wilders een dikke binding met z'n achterban.
Kom op nou Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |