Oftewel corruptie daar doet in ruil voor geld iets minder moeilijk, zodat Europese bedrijven lage arbeidsloon kunnen misbruiken. En grondstoffen mogen plunderen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:23 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Het is in het belang van Europeese bedrijven dat de corruptie wordt aangepakt want in een corrupt land is het erg moeilijk ondernemen. Daarom wordt er in dit verdrag daar ook afspraken over gemaakt
Daar zijn geen afspraken over gemaakt. Er staan alleen vage doelstellingen in.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:23 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Het is in het belang van Europeese bedrijven dat de corruptie wordt aangepakt want in een corrupt land is het erg moeilijk ondernemen. Daarom wordt er in dit verdrag daar ook afspraken over gemaakt
Ik heb hier ook een wikiquote:Op woensdag 6 april 2016 11:15 schreef DestroyerPiet het volgende:
het is inderdaad niet zo dat Rusland officieel de oorlog heeft verklaart en vervolgens Oekraine is binnengevallen. maar de Russen zijn wel degelijk met troepen Oekraine binnengevallen. eerst de Krim en vervolgens Oost Oekraïne
https://en.wikipedia.org/wiki/Little_green_men_(Ukrainian_crisis)
Volgens de theorie van een paar hobbyisten op een zolderkamertje bedoel je, beter bekend als bellingcat, gesponsord door een aantal neo-con organisaties.quote:de BUK installatie die de MH17 neerschoot was een Russische eenheid met russische militairen. daar zaten geen Oost-Oekrainse rebellen bij
Maar liefst anderhalf keer zoveel PVV'ers als in de rest van Nederland, relatief gezien, dat is nogal een verschil.quote:
Rotterdam zit ook altijd onder de landelijke opkomst en daar hield ik rekening mee in m'n voorspellingen. Een 26% in Rotterdam lijkt me genoeg om landelijk de drempel te halen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, 2/3 meer dan in Rotterdam.
twitter:gemVeghel twitterde op woensdag 06-04-2016 om 11:35:03De opkomst bij het referendum in Veghel was om 11.00 uur 6%. #gemVeghel #referendum reageer retweet
Dan zou dus om 12.00 uur dus 6,6% geweest moeten zijn. Momenteel is het 7,2%, dus volgens mij gaat het gehaald worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Om tien uur moet het 3,7% zijn en om 14 uur 10,3% volgens mijn schattingen. Ze liggen voorlopig achter op schema.
Het zal wel komen hoe het komen moet, wordt er iets mee gedaan is de hamvraag voor mij?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:56 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Dan zou dus om 12.00 uur dus 6,6% geweest moeten zijn. Momenteel is het 7,2%, dus volgens mij gaat het gehaald worden.
Volgens mijn berekening zou het om 12 uur 7,0% moeten zijn. Een verschil van 0,2%-punt, of het nou hoger of lager is, is nog te klein om er iets over te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:56 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Dan zou dus om 12.00 uur dus 6,6% geweest moeten zijn. Momenteel is het 7,2%, dus volgens mij gaat het gehaald worden.
Waar dan nog bij komt dat het een raadgevend referendum is, en volstrekt onduidelijk is welke raad nu wordt gegeven. Ja, niet tekenen dat verdrag, maar vervolgens? Onderhandelen om het verdrag af te zwakken? Wat moet er dan uit?quote:Op woensdag 6 april 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening zou het om 12 uur 7,0% moeten zijn. Een verschil van 0,2%-punt, of het nou hoger of lager is, is nog te klein om er iets over te kunnen zeggen.
Wel leuk om te volgen.
Maar het feit dat het erom spant voorspelt al wel dat de Tweede Kamer niets met de uitslag gaat doen. Als je net op 30,5% uitkomt interesseert het hen echt niet.
Nou, dan kunnen ze er echt niet onderuit.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:01 schreef john2406 het volgende:
Ik denk dat ze er zelfs niks mee zouden doen als de opkomst 100 % zou wezen?
Dacht ik gisteren al te horen aan de woorden van die in de uitzending politiek 24, kom niet op de namen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 12:01 schreef john2406 het volgende:
Ik denk dat ze er zelfs niks mee zouden doen als de opkomst 100 % zou wezen?
sorry hoor maar misschien je moet even aluhoedje afzetten en niet zoveel naar Russische propaganda luisteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:37 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een wiki
27 februari jatsenjoek premier
Maart
De Krim verklaart zich onafhankelijk en sluit zich na een referendum aan bij Rusland.
11 - De Krim verklaart zich onafhankelijk.
16 - Er wordt een referendum gehouden voor aansluiting bij Rusland. De opkomst is volgens de regering van de Krim 83% en 50% zou gestemd hebben voor onmiddellijke aansluiting.[2]
17 - De EU en de VS stellen sancties in tegen Rusland.[3]
18-21 - Het annexatieproces van de Krim door Rusland.
24 - Oekraïne trekt alle militairen terug uit de Krim. Ze krijgen van Rusland een vrije aftocht.
Dus ja, in de Krim, op hun eigen verzoek zullen best groene mannetjes zijn geweest, maar was geen oorlog zover ik kan zien.
Het hele andere verhaal dat RF troepen heeft gestuurd naar Donbass is onbewezen, misschien op een aantal vrijwilligers na, maar zeker geen tankbatallions en al zeker geen luchtmacht want dan was Kiev nu plat.
[..]
Volgens de theorie van een paar hobbyisten op een zolderkamertje bedoel je, beter bekend als bellingcat, gesponsord door een aantal neo-con organisaties.
Ook nog geen enkel bewijs voor.
En kijk eens naar de bronnen van die wikies, 8 op 10 zijn westers.
De schrijvers kan ik niet eens vinden van die artikelen.
Als slecht 31% opkomt, daarvan 60% nee stemt en men weet dat de voorstanders zich ook nog eens voornamelijk tussen de thuisblijvers zullen begeven vanwege de strategische componenten van dit referendum, dan gaat het kabinet op basis daarvan echt niet de hele EU tegen zich in het harnas jagen hoor. Daar is wel een duidelijkere stem voor nodig. Opkomst van minimaal 50% met een duidelijk tegen-stem. En die gaat er vandaag niet komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar dan nog bij komt dat het een raadgevend referendum is, en volstrekt onduidelijk is welke raad nu wordt gegeven. Ja, niet tekenen dat verdrag, maar vervolgens? Onderhandelen om het verdrag af te zwakken? Wat moet er dan uit?
Stembiljet wat ik ingevuld heb stond die optie niet bij, zouden ze dan zelf mogen beslissen wat ze er evt uit willen halen of zouden willen halen?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar dan nog bij komt dat het een raadgevend referendum is, en volstrekt onduidelijk is welke raad nu wordt gegeven. Ja, niet tekenen dat verdrag, maar vervolgens? Onderhandelen om het verdrag af te zwakken? Wat moet er dan uit?
Maar ja, als nou de opkomst 27% is en de uitslag 65 tegen en 27 voorquote:Op woensdag 6 april 2016 12:02 schreef Wombcat het volgende:
Als het in de orde van grootte van 40-70% zou zijn, dan zou het natuurlijk wel een heel duidelijk signaal zijn en moeten ze er iets mee, maar zoals ik net al zei, wat moeten ze er dan mee?
Nee, echt totaal niet. De Tweede Kamer gaat er dan zelfs niet over debatteren.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:05 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Maar ja, als nou de opkomst 27% is en de uitslag 65 tegen en 27 voor
dan is toch duidelijk dat Voor expres dat hele referendum heeft getorpedeerd
telt dat niet mee dan
Het officiele onderzoekteam zegt zelf dat het geen bewijs isquote:Op woensdag 6 april 2016 12:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
sorry hoor maar misschien je moet even aluhoedje afzetten en niet zoveel naar Russische propaganda luisteren.
Bellingcat wordt door iedereen als betrouwbaar gezien en ze hebben hun beweringen ook goed onderbouwt met bewijs wat je zelf ook na kan kijken.
Hoe wou je dat mee laten tellen dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:05 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Maar ja, als nou de opkomst 27% is en de uitslag 65 tegen en 27 voor
dan is toch duidelijk dat Voor expres dat hele referendum heeft getorpedeerd
telt dat niet mee dan
Verschrikkelijk typisch moralistisch geleuter met "Wildersadepten" als toetje. Kom op zeg, alsof een ieder die tegen dit verdrag is, een Wildersadept betreft...quote:Op woensdag 6 april 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als slecht 31% opkomt, daarvan 60% nee stemt en men weet dat de voorstanders zich ook nog eens voornamelijk tussen de thuisblijvers zullen begeven vanwege de strategische componenten van dit referendum, dan gaat het kabinet op basis daarvan echt niet de hele EU tegen zich in het harnas jagen hoor. Daar is wel een duidelijkere stem voor nodig. Opkomst van minimaal 50% met een duidelijk tegen-stem. En die gaat er vandaag niet komen.
Denk dat het een grote deceptie zal worden vandaag voor Wildersadepten, al zal die dat natuurlijk publiekelijk anders spinnen.
Voor Wildersadepten misschien niet, Wilders wint sowieso.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als slecht 31% opkomt, daarvan 60% nee stemt en men weet dat de voorstanders zich ook nog eens voornamelijk tussen de thuisblijvers zullen begeven vanwege de strategische componenten van dit referendum, dan gaat het kabinet op basis daarvan echt niet de hele EU tegen zich in het harnas jagen hoor. Daar is wel een duidelijkere stem voor nodig. Opkomst van minimaal 50% met een duidelijk tegen-stem. En die gaat er vandaag niet komen.
Denk dat het een grote deceptie zal worden vandaag voor Wildersadepten, al zal die dat natuurlijk publiekelijk anders spinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |