SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat alle andere kinderkoekjes een nóg viezere kleverige bende wordenquote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Mariposas het volgende:
Oh bluh KB! L had dat ook, wij hebben een woonkamer met twee deuren (eetkamer en zitkamer ) due uitkomen in de gang, bizar veel rondjes heb ik zo gelopen.héél veel buiten wandelen...
![]()
Waarom lees ik altijd van die lyrische verhalen over maisboogjes? Wat een kutdingen.het wordt een vieze kleverige bende.
Vooral de koekjes van Hipp van 6 maanden en ouder...quote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Omdat alle andere kinderkoekjes een nóg viezere kleverige bende worden.
quote:Op zondag 10 april 2016 16:41 schreef Selvaria het volgende:
Oh Kris ik ben zo jaloers, die tuthola van mij gaat nog steeds niet zelf zitten dus ik durf nog niet te fietsen. Volgens mij kan ze het fysiek wel, ze kruipt heel snel, gaat staan en stapt langs de tafel en aan onze handen. Volgens mij ziet ze gewoon de noodzaak van het zitten niet.![]()
Heerlijk zeg Mari!
Wij waren vandaag op de kinderboerderij N. keek haar ogen uit, ze vond vooral de kippen zo interessant! De speeltuin was ook een groot succes.
Wat een tof vestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Gemaakt door (komt-ie) de moeder van de vrouw van een zakenpartner van mijn schoonvader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E's dagopvulling...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
wat leuk ook in iv matenquote:Op zondag 10 april 2016 22:17 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Gemaakt door (komt-ie) de moeder van de vrouw van een zakenpartner van mijn schoonvader.![]()
Maar hij is erg leuk inderdaad, ze had hem in drie maten voor ons gemaakt, maat 50, maat 62-68 en dan nog deze in 74-80.![]()
Team maisboogje! Een beetje plakken doen ze wel ja, maar zeker niet meer dan andere babysnacks toch?N. vindt ze fantastisch dus ik ook.
quote:Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef Lamb29 het volgende:
LBHopelijk nu in de avond en nacht meer tevredenheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E's dagopvulling...ahwwwwwwwwwwww!
En ahhhhw! Dat pandapakje
Schudden voor gebruik
Wat fijn zeg! Gister was ik expres weggegaan zodat de duutser in alle rust eens een flesje kon proberen. Wacht hij tot 't hartstikke hongerig was, en overstuur omdat hij geen eten kreeg.. Flesje ging er dus niet in..quote:Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaaaaaaaa eindelijk, na een half jaar kloten en klieren met allemaal soorten poedermelk en aanbiedvormen (3 merken, lauw, warm, koud, bekertje, dopje, ander flesjes, mixen met moedermelk, met rijstepap, you effing name it), klokte meneer gisteren met droge ogen zo'n kant en klaar granenpapje weg. We stonden er naar te kijken alsof ie een achterwaartse salto maakte.![]()
Eindelijk een manier om kv naar binnen te krijgen!
*rent naar de winkel voor een pak granenbambix*
Niet de kant en klare toch?quote:Op maandag 11 april 2016 11:17 schreef Dot. het volgende:
Hero heeft een granenpapje zonder suiker.
Ik heb een plakpeuter en een baby die ik vanochtend weer niet in d'r bedje kreeg. Ze wordt echt wakker van Stip, dus ze zou echt beter slapen in d'r bedje maar ik heb er een half uur bij gezeten en ze valt telkens weg en dan poef is ze ineens weer wakker. Morgen weer eens proberen...
Jawel, die is nieuwquote:
Ahquote:Op maandag 11 april 2016 12:25 schreef Mariposas het volgende:
"[..]
- 35% minder suiker dan vergelijkbare melkpappen;
[..]
waarvan suikers* 4,3 g "
Maargoed, daar ging het verder ook niet over.Het ging juist om melk/pap waar wél suiker in zit. Het papje wat Sara heeft gebruikt (Bambix) bevat namelijk wel suiker. En mogelijk blieft haar zoontje alleen wat zoetere melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, jammer dat het flesje niet lukt Jagar... Dat was wel gewoon bv? En pfff, anderen moet je dus altijd een geschreven handleiding meegeven he, over het geven van voeding via de fles... *eerst eten dan slapen, niet wachten op hongerbruls, de melk niet verwarmen tot 80 graden en dan af laten koelen, dankuvriendelijijijijk....*
Zo langs het consultatiebureau. Ben benieuwd!
Ik spoel niet na, het smaakt toch nergens naar (heb het getestquote:Op maandag 11 april 2016 14:13 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn hier begonnen met tandenpoetsen, met aquafresh vanaf 6 maanden, maar hoe doen jullie dat na het poetsen? Normaal spuug je dat uit, maar Dat doet een baby natuurlijk niet. Spoelen jullie wel na oid? Of is het poetsen, tandenborstel omspoelen en klaar?
Baby en peuter tandpasta spuug je niet uit en spoel je niet na. Daar heeft iemand over nagedacht denk ikquote:Op maandag 11 april 2016 14:13 schreef FlyingFish het volgende:
Sillie, wij hebben de papfles van difrax. Heeft hij even aan moeten wennen omdat het veel makkelijker ging dan de calma speen, maar gaat nu erg goed. Past ook dikke pap doorheen, dunne pap is er alleen geen aanrader mee, dan gaat het veel te snel voor m. Hij drinkt nu in een minuut 100 ml papen lekker zoete Bambix s avonds en zoete Hero s ochtends.
Wij zijn hier begonnen met tandenpoetsen, met aquafresh vanaf 6 maanden, maar hoe doen jullie dat na het poetsen? Normaal spuug je dat uit, maar Dat doet een baby natuurlijk niet. Spoelen jullie wel na oid? Of is het poetsen, tandenborstel omspoelen en klaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Sterker nog, ik kreeg laatst van mijn tandarts te horen dat ik ook niet meer mocht (na)spoelen... Kennelijk kan dat dus gewoon.quote:Op maandag 11 april 2016 15:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Baby en peuter tandpasta spuug je niet uit en spoel je niet na. Daar heeft iemand over nagedacht denk ik![]()
Maar 0,0 suiker in producten met melk kam toch niet?quote:Op maandag 11 april 2016 12:25 schreef Mariposas het volgende:
"[..]
- 35% minder suiker dan vergelijkbare melkpappen;
[..]
waarvan suikers* 4,3 g "
Maargoed, daar ging het verder ook niet over.Het ging juist om melk/pap waar wél suiker in zit. Het papje wat Sara heeft gebruikt (Bambix) bevat namelijk wel suiker. En mogelijk blieft haar zoontje alleen wat zoetere melk.
Ja, doen we eigenlijk nu al weer. Het stomme is dat ze sinds ze een maand of 7/8 is zonder problemen water heeft gedronken bij haar brood en nu dus ineens sinds een week niet meer.quote:Op maandag 11 april 2016 16:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Selvaria, als je nou kV maakt en steeds een beetje minder schepjes er in doet en dus steeds meer puur water laat? Dat is mijn schoonzus geloof ik aan het doen, omdat mijn neefje ook alles weigert. Dat heeft ze als advies van het CB gekregen. Misschien niet helemaal wat je zou willen.
Soms zijn ze behoorlijk eigenwijs. Zo eet L hier ineens geen korstjes meer. Ze eet het brood op en spuugt de korstjes uit. Terwijl ze altijd brood met korstjes heeft gegeten.quote:Op maandag 11 april 2016 16:12 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, doen we eigenlijk nu al weer. Het stomme is dat ze sinds ze een maand of 7/8 is zonder problemen water heeft gedronken bij haar brood en nu dus ineens sinds een week niet meer.![]()
Misschien dat we haar op die manier wel weer opnieuw aan water kunnen laten wennen. Gekke baby's.
Dan zou je lactosevrij moeten hebben.quote:Op maandag 11 april 2016 16:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar 0,0 suiker in producten met melk kam toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |