SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat alle andere kinderkoekjes een nóg viezere kleverige bende wordenquote:Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Mariposas het volgende:
Oh bluh KB! L had dat ook, wij hebben een woonkamer met twee deuren (eetkamer en zitkamer ) due uitkomen in de gang, bizar veel rondjes heb ik zo gelopen.héél veel buiten wandelen...
![]()
Waarom lees ik altijd van die lyrische verhalen over maisboogjes? Wat een kutdingen.het wordt een vieze kleverige bende.
Vooral de koekjes van Hipp van 6 maanden en ouder...quote:Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Omdat alle andere kinderkoekjes een nóg viezere kleverige bende worden.
quote:Op zondag 10 april 2016 16:41 schreef Selvaria het volgende:
Oh Kris ik ben zo jaloers, die tuthola van mij gaat nog steeds niet zelf zitten dus ik durf nog niet te fietsen. Volgens mij kan ze het fysiek wel, ze kruipt heel snel, gaat staan en stapt langs de tafel en aan onze handen. Volgens mij ziet ze gewoon de noodzaak van het zitten niet.![]()
Heerlijk zeg Mari!
Wij waren vandaag op de kinderboerderij N. keek haar ogen uit, ze vond vooral de kippen zo interessant! De speeltuin was ook een groot succes.
Wat een tof vestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Gemaakt door (komt-ie) de moeder van de vrouw van een zakenpartner van mijn schoonvader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E's dagopvulling...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
wat leuk ook in iv matenquote:Op zondag 10 april 2016 22:17 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Gemaakt door (komt-ie) de moeder van de vrouw van een zakenpartner van mijn schoonvader.![]()
Maar hij is erg leuk inderdaad, ze had hem in drie maten voor ons gemaakt, maat 50, maat 62-68 en dan nog deze in 74-80.![]()
Team maisboogje! Een beetje plakken doen ze wel ja, maar zeker niet meer dan andere babysnacks toch?N. vindt ze fantastisch dus ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |