abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161330026
Oh Kris ik ben zo jaloers, die tuthola van mij gaat nog steeds niet zelf zitten dus ik durf nog niet te fietsen. Volgens mij kan ze het fysiek wel, ze kruipt heel snel, gaat staan en stapt langs de tafel en aan onze handen. Volgens mij ziet ze gewoon de noodzaak van het zitten niet. :+

Heerlijk zeg Mari!

Wij waren vandaag op de kinderboerderij N. keek haar ogen uit, ze vond vooral de kippen zo interessant! De speeltuin was ook een groot succes. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161330067
lekker zeg, die weekenden van jullie!

Hier was ik vanmorgen heerlijk even in m'n eentje op stap.

Morgen gaat de duutser weer op stap voor de hele week. Niets aan...
  zondag 10 april 2016 @ 16:43:46 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161330080
Ok, vergeet wat ik zei over lang leve de draagdoek... vandaag is mijn baby zelfs in de doek niet tevreden :( Zo gauw ik maar een seconde stilsta begint ie gelijk weer te wurmen!

Dus nu ligt ie maar wéér aan de borst terwijl mijn moeder buiten de peuter vermaakt omdat die vandaag ook maximaal in mn irritatiezone zit :X

[/frustratie]
  zondag 10 april 2016 @ 16:45:29 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161330117
Selvaria, als ze al wel zelfstandig gaat staan en stapt, zou ik lekker gaan fietsen hoor! Met staan en lopen zijn de laatste spieren getraind volgens mij.
  zondag 10 april 2016 @ 18:34:12 #205
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161332538
Oh bluh KB! L had dat ook, wij hebben een woonkamer met twee deuren (eetkamer en zitkamer ) due uitkomen in de gang, bizar veel rondjes heb ik zo gelopen. 8)7 héél veel buiten wandelen... :{

Waarom lees ik altijd van die lyrische verhalen over maisboogjes? Wat een kutdingen. :X het wordt een vieze kleverige bende.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161333553
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Mariposas het volgende:
Oh bluh KB! L had dat ook, wij hebben een woonkamer met twee deuren (eetkamer en zitkamer ) due uitkomen in de gang, bizar veel rondjes heb ik zo gelopen. 8)7 héél veel buiten wandelen... :{

Waarom lees ik altijd van die lyrische verhalen over maisboogjes? Wat een kutdingen. :X het wordt een vieze kleverige bende.
Omdat alle andere kinderkoekjes een nóg viezere kleverige bende worden :+ .
pi_161333661
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Omdat alle andere kinderkoekjes een nóg viezere kleverige bende worden :+ .
Vooral de koekjes van Hipp van 6 maanden en ouder...
pi_161333794
Eten en baby is sowieso goor.
  zondag 10 april 2016 @ 19:31:26 #209
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161333952
Plakmaisboogjes :( Ik ben van team soepstengel :Y)

F tijgert. Nog niet snel, nog niet ver, maar hij MOET en ZAL komen waar ie wil zijn. Dat is dus bij de auto's van J, mijn koffiekopje, de brokjes van de poes, de bak met duplo en de snoeren van de TV. Ik ben dit niet gewend, zo'n avontuurlijk kind. J kon ik rustig 5 minuten alleen laten in de woonkamer, F heeft na een minuut al iets te pakken wat ie niet mag hebben. Even schakelen dus. De grote pieps is wel ver over, want geen frustratie meer ^O^
pi_161334259
Mijn smeerlapje lost het op door een hele maisboogie in z'n geheel in de brede weg in z'n mond te doen.. 😂
pi_161336132
Wij moeten ook maar eens een fietsstoeltje kopen. M gaat heel makkelijk zelf zitten en speelt ook alleen nog maar zittend of staand, dus op de fiets moet ook lukken (ik vind het alleen zelf nog heul eng :@ )

Wat hebben jullie voor stoeltje? En ik heb een fiets met een mand voorop, kan dat dan?

Verder niet echt bijgelezen, dus :* en *O* in de rondte :+
pi_161336213
Maisboogies geven hier helemaal geen troep :? J gaat ze trakteren op het kdv komende week, hopelijk valt het mee dan voor de leidsters. :D
  zondag 10 april 2016 @ 20:46:33 #213
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161336299
Hier een Yepp stoeltje, zowel voor als achter. Stoeltje voorop kan denk ik wel met mand, maar een windscherm erbij wordt dan wel lastig. Vrees dat mijn mand er ook af moet als het voorstoeltje er weer op gaat. En fietstassen past ook niet lekker met het achterstoeltje, even bedenken dus hoe ik straks 2 kinderen en wat boodschappen (of peuterspeelzaalrugzakje en luiertas) mee kan nemen op de fiets.
pi_161337342
In een fietskar of bakfiets MM :D

Hier ook 2x Yepp. Heel makkelijk te wisselen ook tussen onze fietsen. Letterlijk met één hand te doen.
  zondag 10 april 2016 @ 21:24:36 #215
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161338092
Dat past helaas niet in onze schuur/tuin :( Maar ik denk dat ik met die fietstassen wel wat moet kunnen fabrieken, creatief met tiewraps en ducttape >:)
pi_161339157
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 16:41 schreef Selvaria het volgende:
Oh Kris ik ben zo jaloers, die tuthola van mij gaat nog steeds niet zelf zitten dus ik durf nog niet te fietsen. Volgens mij kan ze het fysiek wel, ze kruipt heel snel, gaat staan en stapt langs de tafel en aan onze handen. Volgens mij ziet ze gewoon de noodzaak van het zitten niet. :+

Heerlijk zeg Mari!

Wij waren vandaag op de kinderboerderij N. keek haar ogen uit, ze vond vooral de kippen zo interessant! De speeltuin was ook een groot succes. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een tof vestje O+
Schudden voor gebruik
  zondag 10 april 2016 @ 21:58:17 #217
409579 LuDann
All the way
pi_161339654
Oh ja, fietsen, daar kunnen wij denk ik ook al voorzichtig aan gaan denken. *O* Ik heb me daar nog helemaal niet in verdiept, moet je daar perse een moederschip voor hebben? Of kan een fietsstoeltje ook op een 'gewone' fiets?
pi_161339757
Yepp-zitjes vraag. Iemand toevallig de zwarte? Wordt die niet te heet in de zomer als je fiets in de zon heeft gestaan?

MM, *G*. Ik hoop dat Twix F gauw volgt. Wat kan er toch een hoop frustratie in zo'n klein mensje zitten. Hij wil overal heen maar kan alleen nog achteruit en raakt daardoor verder verwijderd van het doel ipv dichterbij te komen.

Ik zag stranduitjes en schommelende N. O+

Verder ging het over maisboogjes en koekjes maar dat krijgt Twix nog niet. We zijn wel steeds meer aan het rapleyen! En hij krijgt sinds deze week een broodkorst of het kapje. Zijn lievelings!

Gisteren meloen, vandaag paprika. En allebei de keren omdat hij het mij zag eten en vervolgens zijn handje in de lucht stak en de grijpbeweging maakte. Zo van "geef mij ook maar mama".
pi_161340069
Over eten gesproken. Naast reageren op koemelk, kippeneieren en nootjes is nu ook tomaat een reactie gevende. Zonde, want hij vond pasta eten zo Nomnomnom.
En ja, er zat geen ei in de pasta verwerkt ;) (glutenvrij, eivrij)

Wel heel tof om te zien dat hij zo goed van alles weg zit te smullen en smikkelen. Ongeduldig is hij wel. Zodra hij in de kinderstoel zit MOET er gelijk allerlei eten liggen of gegooid :') worden anders is het DIE DIE DIE! :( :( :'( :( :(
Ik mag dan nog net eten koud(er) blazen.

Zijn lievelings eten is momenteel zelfgemaakte humus met knoflook O+
Stinkbekkie O+
Schudden voor gebruik
pi_161340090
Maisboogjes.. ellendig om uit haar te krijgen :')
Schudden voor gebruik
pi_161340419
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:46 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wat een tof vestje O+
Gemaakt door (komt-ie) de moeder van de vrouw van een zakenpartner van mijn schoonvader. _O-

Maar hij is erg leuk inderdaad, ze had hem in drie maten voor ons gemaakt, maat 50, maat 62-68 en dan nog deze in 74-80. O+

Team maisboogje! Een beetje plakken doen ze wel ja, maar zeker niet meer dan andere babysnacks toch? :? N. vindt ze fantastisch dus ik ook. *O*
pi_161340605
LB :* Hopelijk nu in de avond en nacht meer tevredenheid!

SPOILER
E's dagopvulling... :Z
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161340651
Lekker chillen met die billen E. O+

Tevens supermanpose! :D
pi_161340684
Zo werd hij ook geboren O+
handje langs zn gezicht.

Ow en spot de tiny love! Vandaag via marktplaats gescoord!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161343697
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 22:17 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Gemaakt door (komt-ie) de moeder van de vrouw van een zakenpartner van mijn schoonvader. _O-

Maar hij is erg leuk inderdaad, ze had hem in drie maten voor ons gemaakt, maat 50, maat 62-68 en dan nog deze in 74-80. O+

Team maisboogje! Een beetje plakken doen ze wel ja, maar zeker niet meer dan andere babysnacks toch? :? N. vindt ze fantastisch dus ik ook. *O*
wat leuk ook in iv maten O+
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')