En een rietje? Dat is heel tof volgens Stip. Zijn allerliefste traktatie is dan ook een pakje appelsap. En er zit ook veel vocht in dingen als komkommer, appel, peer en tomaat enzo, dus zolang ze plasluiers heeft komt er echt iets binnenquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:02 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ook al gedaan, fles, tuitbeker, open beker, oefenbeker, mijn glas (die gaat het best, want dat is het interessantst.). Ik hoop dat het een korte fase is want ik krijg er een beetje de kriebels van dat ze helemaal geen vocht wil..
in bad doen vond mijn moeder ook zo tof en genieten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
o wow, harder lopen!
Ja, we hadden een fijne reisje. Het is wel vermoeiend, 4 uur lang een baby die alleen maar wil kruipen entertainen in de trein, maar het was leuk om bij m'n ouders te zijn..Mijn moeder was zo blij dat ze hem gister avond in zijn pyama mocht stoppen. Als ik me eerder gerealiseerd had dat dat zo bijzonder was dan had ze dat elke avond kunnen doen...
kan het ook geen griep zijn. Dat heerst enorm.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:59 schreef Dot. het volgende:
Wat moet ik doen met die koorts dan?Borsten zijn soepel dus weet niet of het daar aan ligt.
Selvaria, ligt het misschien aan de beker? Mijn nichtje drinkt echt alleen uit een flesje bijvoorbeeld en nu ze drie is neemt ze af en toe een slokje uit een tuitbeker, maar als ze er echt vocht in willen krijgen moeten ze een flesje geven.
Jeetje, Ludann!quote:Op donderdag 7 april 2016 10:55 schreef LuDann het volgende:
![]()
We denken dat Wolk in ieder geval allergisch is voor ei. Ook nog voor andere dingen (al dan niet voedsel) maar daar zijn we nog niet achter. Antihistamine schijnt niet te mogen bij kindjes onder de 1 jaar, maar in overleg met de apotheek heeft ze nu een kwart pilletje voorgeschreven gekregen voor als ze een reactie krijgt. We houden een dagboekje bij en dan zien we wel wat eruit gaat komen. Tot nu toe geen allergische reactie gehad deze week.
Verder is ze nog steeds zo koud in de avond. We leggen haar nu weg met een kruik en een extra deken en dan ga ik ernaast liggen omdat ik het nogal eng vind, die lage temperatuur. Eergisteren was ze 35.7 graden, ze wordt dan huilend wakker en het lukt haar niet om zichzelf weer op te warmen. We moeten het van de huisarts even aankijken.
Oh en ik heb een rib gekneusd of gebroken door het hoesten. Great.Alles gaat vrij moeizaam, kan Wolk moeilijk tillen door de pijn en een hele dag onderzoek doen valt me ook erg zwaar. Vandaag heb ik gelukkig vrij.
Wat een verschil he? Ik stond laatst met de kinderwagen ook naast zo'n kleintje en ik keek gisteren met vriend haar just-born foto's terug. WOW! Nu op de kdv is F. de jongste en als haar dan ziet naast de 8/9 maanders dan is het verschil ook zo enormquote:Op donderdag 7 april 2016 12:10 schreef Sara82 het volgende:
Aaah, beterschap voor Y! Geen wonder dat ze huilde, hopelijk is het snel over nu, met ab...!
Twix ook nog net niet lekker, snel opknappen hoor!
Verder zag ik hele fotogenieke baby's voorbijkomen, wat leuke plaatjes zeg.
En sterkte met de krampjes, klinkt pittig.
Gisteren op visite geweest bij de buren, die hebben een vers meiske van nu 2700 gram. Op de foto naast elkaar in de box lijkt T een megasupermonsterbaby, my god! (En hij wilde nou al aan d'r haren trekken, dus dat belooft nog wat voor lat0r...)
Wauw! En hij zit al helemaal zelfstandig?quote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
Hoe kan dit, 6mnd geleden woog hij nog maar 2.75 kilo![]()
[ afbeelding ]
Ja of oververmoeidheid ofzo. Ik kijk het gewoon even aan en als het erger wordt trek ik weer aan de belquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:27 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
kan het ook geen griep zijn. Dat heerst enorm.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:55 schreef Sicilia het volgende:
Mijn babyde Tiny Love ook! Hij ligt er af en toe al heerlijk naar te lachen! Met van die mooie brabbel geluidjes. Het gaat zo snel allemaal! Morgen is hij al weer 7 weken!
Gister voor de grap eens geprobeerd of hij overdag in zijn wiegje wilde slapen, want zijn broertje was een beetje baldadig en maakte veel herrie. Hij ging zonder problemen gewoon slapen! Knapperd. Hoop wel dat het niet te vaak nodig is nog want ik vind het wel prettig dat hij nog lekker veel bij ons beneden is, lekker veel knuffelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast sliep ze met twee slaapjes gister ineens van 19:00-23:00-06:30.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
Saar heeft tot zo'n 1.5 maand terug ook alles uit de fles gedronken... ze snapte de tuit en rietjesbeker wel maar ze vertikte er normaal uit te drinken... Ja dan maar de fles hoor, maar nu is ze ruim 20 maanden en vond ik het echt geen porum meer en dus overgegaan op de difrax rietjesbeker, 2 dagen gedoe en nu wil ze niet anders meer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Selvaria het volgende:
Kris! Box-, speelkleed-, kinderstoel- en staande-dochter-boks!
Bedankt voor het meedenken over het drinken van N. GM, allerlei flessen/bekers dus al geprobeerd en een rietje snapt ze niet helaas. Ik hoop echt dat ze snel weer iets accepteert.
J ging een rietje pas snappen toen we een pakje appelsap pakten, rietje in zijn mond deden, en toen in het pakje knepen. Blijkbaar ging ie uit reflex zuigen, en sindsdien gaat het prima, ook met de rietjesbeker. Hij had hiervoor trouwens een tuimelbeker met zachte tuit (difrax dacht ik?), maar da's eigenlijk gewoon een fles natuurlijk, alleen dan een ander model...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:01 schreef Selvaria het volgende:
Kris! Box-, speelkleed-, kinderstoel- en staande-dochter-boks!
Bedankt voor het meedenken over het drinken van N. GM, allerlei flessen/bekers dus al geprobeerd en een rietje snapt ze niet helaas. Ik hoop echt dat ze snel weer iets accepteert.
Oh, dat ging bij mij pas over toen ik 21 was en thee leerde drinkenquote:Op donderdag 7 april 2016 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja zo jammer, mijn kind vindt warm drinken echt iets idiootsAlles wordt geweigerd als t niet koud is, zelfs chocolademelk!
(for the record, hier gaat t dus om de bijna 3-jarige he)
Soep in een mok? Wat is dezequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh, dat ging bij mij pas over toen ik 21 was en thee leerde drinken
soep lust ik nog steeds alleen met een lepel en niet uit een mok ofzo
Cup-a-soupquote:
Ik drink ook pas sinds m'n 18e thee ofzo. Vind verder ook geen enkele warme drank ok.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh, dat ging bij mij pas over toen ik 21 was en thee leerde drinken
soep lust ik nog steeds alleen met een lepel en niet uit een mok ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door hetzusjevan op 08-04-2016 14:02:42 (img iets kleiner gemaakt) ]
Ik denk dat hij het wel kan, maar het was heel zwaar toen Stip nog klein was omdat hij veel huilde en als het nu weer zo wordt is het wel erg zwaar. Stip is ook een echt ondernemend ventje en als je dan vast zit aan voedingen van een baby kan dat interessante situaties veroorzaken volgens mij. En als ik hem kan ontlasten door met m'n werkdagen te schuiven vind ik dat alleen maar fijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:07 schreef hetzusjevan het volgende:
LBdat doe ik je volgens mij nooit na
. Respect. Je hebt filmpjes kijken en niets doen verdiend. En LOL @ gecrashte tinkerbell (ik zie het helemaal voor me
). Is het zulk slecht weer bij jou? Hier is het echt prachtig weer, lekker warm, zonnetje, blauwe hemel enz enz. Maar baby ligt te slapen na de prikjes dus ik zit ook maar binnen.
Hou het wel in de gaten Dot en anders gewoon even bellen om te informeren, je kan als het goed is nog steeds terecht bij je verloskundige. Maarrem ik heb het misschien gemist maar waarom kan/wil(?) je hubbie niet 3 dagen alleen zijn met de kids?
Gefeliciteerd, dit was de eerste van vele kerenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:08 schreef Selvaria het volgende:
N. dronk net 50cc ranja. Wel sterk verdund, maar hoppa, daar gaan mijn principes.Ik stond een vreugedansje te doen omdat er eindelijk weer iets meer dan een half slokje in ging.
Dat principe hanteer ik nog steeds bij Minke... Tis gewoon geen drinker dus dan maar appelsap of fruitshoot als het zo uitkomt. Liever dat dan helemaal niks en uitdroging.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit was de eerste van vele keren
Vocht is belangrijk, belangrijker dan geen suiker nu
tot de verstaande/verstandskiezen door zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 05:31 schreef Adrian4 het volgende:
Hoe lang duurt tandjesleed? Ik ben er behoorlijk klaar mee!
De eerste 4 tandjes gaven veel last daarna ineens een heel gebit in dr mond en nu met het doorkomem van de laatste kiezen heeft ze weer meer last.quote:Op zaterdag 9 april 2016 05:31 schreef Adrian4 het volgende:
Hoe lang duurt tandjesleed? Ik ben er behoorlijk klaar mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |