Nee, niet echt. Dan zou hij z'n matras op de babykamer moeten leggen ofzo, maar dan slaapt hij ook niet. En dat is idd nog ver weg maar ik maak me er nu al druk over jaquote:Op donderdag 7 april 2016 09:01 schreef LadyBlack het volgende:
Dot, ik weet niet of je een mogelijkheid daartoe hebt, maar ik slaap tegenwoordig met S op zolder, en mijn vriend in ons bed, zodat hij evt peuter kan troosten als ze wakker wordt. Wel saai en onromantisch maar hey, whatever gets us through the day ;
En met 'straks is hij drie dagen alleen met de kinderen' bedoel je als jij weer aan het werk bent? Dat is nog weeeeeeken weg, dan heeft K al 2 sprongetjes gemaakt en is ze een heel andere babyDaar moet je je nu nog geen zorgen over maken.
En dat zeg ik stiekem ook een beetje tegen mezelf
Nou echt he. Laat de sterkte wensen maar achterwege, ik heb ze nog liggen van de vorige keren.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:25 schreef gestreeptestoel het volgende:
Jeetje ludann. Het zit je ook niet mee
quote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
Hoe kan dit, 6mnd geleden woog hij nog maar 2.75 kilo![]()
[ afbeelding ]
toffe foto ookquote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wil ik ook een weegschaal in huis zodat ik ook zo'n toffe foto kan makenquote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
en hij zit zo mooi stabiel!quote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek er eentje die zonder geluid aan kan! Die zijn er namelijkquote:Op donderdag 7 april 2016 18:53 schreef Lamb29 het volgende:
Maakt t nog uit welke MC? Of is het gewoon succes gegarandeerd
Beterschap Dot! Herken de hoofdpijn/koorts bij flinke stuwing. Had jij dat niet ook? Rechts vlamt sinds vanmiddag op en direct verhoging/hoofdpijn
Mijn bekken doen t wonderbaarlijk goed! Van de 3/4 min die ik nog kon lopen de laatste weken naar gisteren O. naar school brengen (18/20 min enkele wandeling)
Echt een verademing
Ehm, eerder dat t allemaal nog beter moet helen en sterker worden?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik liep vanmiddag 2,5 kilometer en toen kon ik alleen nog maar strompelen
Herkent iemand dat van na een keizersnede? Mijn rechterbeen gaat al vrij snel trekken, zodat ik echt moeite moet doen om m naar voren te krijgen. Noem me een angsthaas, maar dan ben ik toch bang dat ze scheef gesneden of gehecht hebben!
Ja uiteraard... mijn 'zorg' zit m ook vooral in dat asymmetrische.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ehm, eerder dat t allemaal nog beter moet helen en sterker worden?
Inderdaad een grote Tiny Love, die zijn echt onmisbaar bijna.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:52 schreef Lamb29 het volgende:
Thanks All! Zonder geluid klinkt top
Herkenbaar lb! Ik noemde t de ruggenprik nog 'voelen' alsof alles nog licht verdoofd was
Herken het niet, maar ben wel een lange tijd echt viesvies moe geweest als ik een stuk had gelopen. Gammel, zeg maar. En wiebeliger op de benen daardoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik liep vanmiddag 2,5 kilometer en toen kon ik alleen nog maar strompelen
Herkent iemand dat van na een keizersnede? Mijn rechterbeen gaat al vrij snel trekken, zodat ik echt moeite moet doen om m naar voren te krijgen. Noem me een angsthaas, maar dan ben ik toch bang dat ze scheef gesneden of gehecht hebben!
o wow, harder lopen!quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Herken het niet, maar ben wel een lange tijd echt viesvies moe geweest als ik een stuk had gelopen. Gammel, zeg maar. En wiebeliger op de benen daardoor.
Nu, bijna een half jaar verder (wow) heb ik daar geen last meer van. Wil volgende week weer een stukje proberen "hard" te lopen. Als het niet regent. En ik niet al gedouched heb die dag. En nog een paar van dat soort Zeer Belangrijke Voorwaarden.Ben benieuwd, conditie zal wel helemaal weg zijn.
Fijn dat het goed ging Jagar, klinkt alsof je een fijn reisje hebt gemaakt!
Ik begreep van een looptrainer dat je eigenlijk pas na 9 maanden weer "mag" hardlopen omdat je banden etc dan allemaal nog slapper zijn van de hormonen. Je kans op blessures zijn dan groter.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Herken het niet, maar ben wel een lange tijd echt viesvies moe geweest als ik een stuk had gelopen. Gammel, zeg maar. En wiebeliger op de benen daardoor.
Nu, bijna een half jaar verder (wow) heb ik daar geen last meer van. Wil volgende week weer een stukje proberen "hard" te lopen. Als het niet regent. En ik niet al gedouched heb die dag. En nog een paar van dat soort Zeer Belangrijke Voorwaarden.Ben benieuwd, conditie zal wel helemaal weg zijn.
Fijn dat het goed ging Jagar, klinkt alsof je een fijn reisje hebt gemaakt!
En ik heb gisteren - 5 mnd na de ks - een uur BURN en een uur BodyCombat gedaan in de sportschool...dus hoop dat je geen gelijk hebtquote:Op donderdag 7 april 2016 21:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik begreep van een looptrainer dat je eigenlijk pas na 9 maanden weer "mag" hardlopen omdat je banden etc dan allemaal nog slapper zijn van de hormonen. Je kans op blessures zijn dan groter.
Rustig aan zal vast wel gaan, maar een gewaarschuwd mens..
Thee! Twix vindt dat sinds deze week helemaal leuk. Je hebt babythee (bijvoorbeeld van Hipp) maar thee zonder theïne mag (Rooibos bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 7 april 2016 22:08 schreef Selvaria het volgende:
Team Tiny Love present!![]()
Wat een lifesaver was dat ding zeg. En het geluid is prima te doen, heerlijk rustgevend.![]()
Sporten.. tja, ik wil wel, maar wacht tot ik uitgeworpen ben.Ik loop en fiets wel veel dus mijn conditie is al wel weer op peil, maar het mag allemaal best weer wat strakker uiteindelijk.
N. weigert water te drinken sinds gisteren.Om er toch maar wat vocht in te krijgen heb ik ook diksap en roosvicee (
) geprobeerd, maar alles werd geweigerd. Uiteindelijk maar een flesje van 120/1 gemaakt en die ging zeer gulzig naar binnen.
![]()
Wat zijn andere dingen die ik aan zou kunnen bieden? N. is bijna 11 maanden nu.
Aah wat vet jammer nou, dan moet ik dus nog ff wachten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik begreep van een looptrainer dat je eigenlijk pas na 9 maanden weer "mag" hardlopen omdat je banden etc dan allemaal nog slapper zijn van de hormonen. Je kans op blessures zijn dan groter.
Rustig aan zal vast wel gaan, maar een gewaarschuwd mens..
Vergeten, dat blieft ze dus ook niet. Zowel Hipp als rooibos als verdunde 'gewone' thee.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:38 schreef Malteser het volgende:
[..]
Thee! Twix vindt dat sinds deze week helemaal leuk. Je hebt babythee (bijvoorbeeld van Hipp) maar thee zonder theïne mag (Rooibos bijvoorbeeld).
Ook al gedaan, fles, tuitbeker, open beker, oefenbeker, mijn glas (die gaat het best, want dat is het interessantst.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:59 schreef Dot. het volgende:
Wat moet ik doen met die koorts dan?Borsten zijn soepel dus weet niet of het daar aan ligt.
Selvaria, ligt het misschien aan de beker? Mijn nichtje drinkt echt alleen uit een flesje bijvoorbeeld en nu ze drie is neemt ze af en toe een slokje uit een tuitbeker, maar als ze er echt vocht in willen krijgen moeten ze een flesje geven.
Ehm, nou. Ik doe een soort crossfit-achtige training maar werd weggestuurd door de instructeur want nog te kort geleden na bevalling.. Ook daar moet je eigenlijk 9 maanden voor wachten.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:02 schreef Aerenia het volgende:
[..]
En ik heb gisteren - 5 mnd na de ks - een uur BURN en een uur BodyCombat gedaan in de sportschool...dus hoop dat je geen gelijk hebt![]()
Maar sterkte LB! Rustig je conditie weer opbouwen en niet te snel van alles willen. Er staan niet voor niets 6 weken voor het herstel van een ks, en daarna mag je alles...maar ook dan geldt: voor zover het kan!
Saar drinkt sinds kort af en toe water, hiervoor echt niet... dan dronk ze gewoon niet! En omdat zij snel verstopt zit hebben wij toen eieren voor ons geld gekozen en kreeg zij diksap vd kruidvat en nu soms verdunde appelsap, vind ze heel erg lekker.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:08 schreef Selvaria het volgende:
Team Tiny Love present!![]()
Wat een lifesaver was dat ding zeg. En het geluid is prima te doen, heerlijk rustgevend.![]()
Sporten.. tja, ik wil wel, maar wacht tot ik uitgeworpen ben.Ik loop en fiets wel veel dus mijn conditie is al wel weer op peil, maar het mag allemaal best weer wat strakker uiteindelijk.
N. weigert water te drinken sinds gisteren.Om er toch maar wat vocht in te krijgen heb ik ook diksap en roosvicee (
) geprobeerd, maar alles werd geweigerd. Uiteindelijk maar een flesje van 120/1 gemaakt en die ging zeer gulzig naar binnen.
![]()
Wat zijn andere dingen die ik aan zou kunnen bieden? N. is bijna 11 maanden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |