abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2016 @ 09:01:57 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161247381
Dot, ik weet niet of je een mogelijkheid daartoe hebt, maar ik slaap tegenwoordig met S op zolder, en mijn vriend in ons bed, zodat hij evt peuter kan troosten als ze wakker wordt. Wel saai en onromantisch maar hey, whatever gets us through the day ;

En met 'straks is hij drie dagen alleen met de kinderen' bedoel je als jij weer aan het werk bent? Dat is nog weeeeeeken weg, dan heeft K al 2 sprongetjes gemaakt en is ze een heel andere baby :* Daar moet je je nu nog geen zorgen over maken.

En dat zeg ik stiekem ook een beetje tegen mezelf oO<
  donderdag 7 april 2016 @ 09:03:03 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161247391
Oh en sterkte aan de zieken, een moederhart is daar inderdaad helemaal niet geschikt voor ;( :*
pi_161248201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 09:01 schreef LadyBlack het volgende:
Dot, ik weet niet of je een mogelijkheid daartoe hebt, maar ik slaap tegenwoordig met S op zolder, en mijn vriend in ons bed, zodat hij evt peuter kan troosten als ze wakker wordt. Wel saai en onromantisch maar hey, whatever gets us through the day ;

En met 'straks is hij drie dagen alleen met de kinderen' bedoel je als jij weer aan het werk bent? Dat is nog weeeeeeken weg, dan heeft K al 2 sprongetjes gemaakt en is ze een heel andere baby :* Daar moet je je nu nog geen zorgen over maken.

En dat zeg ik stiekem ook een beetje tegen mezelf oO<
Nee, niet echt. Dan zou hij z'n matras op de babykamer moeten leggen ofzo, maar dan slaapt hij ook niet. En dat is idd nog ver weg maar ik maak me er nu al druk over ja :') Ik ben ook gewoon echt lang weg op werkdagen. We hebben gelukkig wel een hele lieve buurvrouw waar peuter heel graag speelt dus ik hoop dat zij hem ook af en toe mee neemt. Hij moet dit weekend s nachts werken dus ik ga met de kinderen naar m'n ouders. Ik hoop dat hij dan even bij tankt, maar hem kennende staat hij om 11 uur op om het hele huis te poetsen :P

En nu zit ik in bed met koorts :{ M'n borsten voelen heel vol dus baby ligt er nu aan en dan kolf ik even na. Ik weet niet zeker of het een beginnende borstontsteking is maar ik heb echt nooit koorts.

En m'n vriend is echt mijn redding met peuter :) Hij doet echt zo veel met hem en hij ontfermt zich over mini als ik even met hem wil spelen of knuffelen.
pi_161249009
O is bijna 8 maanden Stoel. Ik hoop dat de huisarts een makkelijk te behandelen oorzaak voor het huilen vindt. Sterkte iig!
  donderdag 7 april 2016 @ 10:55:30 #55
409579 LuDann
All the way
pi_161249251
:W

Ik spring er weer tussen hoor, heb wel bijgelezen maar op alles reageren lukt me even niet.

We denken dat Wolk in ieder geval allergisch is voor ei. Ook nog voor andere dingen (al dan niet voedsel) maar daar zijn we nog niet achter. Antihistamine schijnt niet te mogen bij kindjes onder de 1 jaar, maar in overleg met de apotheek heeft ze nu een kwart pilletje voorgeschreven gekregen voor als ze een reactie krijgt. We houden een dagboekje bij en dan zien we wel wat eruit gaat komen. Tot nu toe geen allergische reactie gehad deze week.

Verder is ze nog steeds zo koud in de avond. We leggen haar nu weg met een kruik en een extra deken en dan ga ik ernaast liggen omdat ik het nogal eng vind, die lage temperatuur. Eergisteren was ze 35.7 graden, ze wordt dan huilend wakker en het lukt haar niet om zichzelf weer op te warmen. We moeten het van de huisarts even aankijken.

Oh en ik heb een rib gekneusd of gebroken door het hoesten. Great. :') Alles gaat vrij moeizaam, kan Wolk moeilijk tillen door de pijn en een hele dag onderzoek doen valt me ook erg zwaar. Vandaag heb ik gelukkig vrij.
pi_161249950
Ff, aah een maandje verschil.

De oudste heeft obstipatie. Advies was.. Goed op t eten letten en veel water drinken.

Y heeft oorontsteking. Was al wel Open, maar wel antibiotica
pi_161249988
Jeetje ludann. Het zit je ook niet mee
  donderdag 7 april 2016 @ 12:05:35 #58
409579 LuDann
All the way
pi_161251085
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 11:25 schreef gestreeptestoel het volgende:
Jeetje ludann. Het zit je ook niet mee
Nou echt he. Laat de sterkte wensen maar achterwege, ik heb ze nog liggen van de vorige keren. :')

Veel beterschap aan Y!
pi_161251230
Aaah, beterschap voor Y! Geen wonder dat ze huilde, hopelijk is het snel over nu, met ab...!

Twix ook nog net niet lekker, snel opknappen hoor!

Verder zag ik hele fotogenieke baby's voorbijkomen, wat leuke plaatjes zeg.

En sterkte met de krampjes, klinkt pittig.

Gisteren op visite geweest bij de buren, die hebben een vers meiske van nu 2700 gram. Op de foto naast elkaar in de box lijkt T een megasupermonsterbaby, my god! (En hij wilde nou al aan d'r haren trekken, dus dat belooft nog wat voor lat0r... :D )
  donderdag 7 april 2016 @ 12:33:33 #60
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161251973
Hoe kan dit, 6mnd geleden woog hij nog maar 2.75 kilo :')

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161252007
komt door zn pakje pinq :Y
:)
  donderdag 7 april 2016 @ 12:37:13 #62
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161252077
Dat 'zwart kleedt af' geldt niet voor de cijfers dus :P :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161252169
Nog een megasupermonsterbaby in tha house! Leuke foto Pinq!
  donderdag 7 april 2016 @ 12:48:54 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161252411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ _O- O+
pi_161255361
quote:

[ afbeelding ]
toffe foto ook O+
Schudden voor gebruik
pi_161255487
quote:

[ afbeelding ]
Nou wil ik ook een weegschaal in huis zodat ik ook zo'n toffe foto kan maken :(
pi_161255895
Hij deed het al een poosje..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_161257740
quote:

[ afbeelding ]
en hij zit zo mooi stabiel!

O+
pi_161257755
:W wij zijn weer thuis. T heeft het zo goed gedaan in de trein. Flink geflirt met vreemde vrouwen, anderhalf uur geslapen in de draagzak en een fijne poepluier geproduceerd.

Heerlijk om weer thuis te zijn. Nu kan hij het kruipen oefenen op een gladde vloer!
pi_161259534
Ludann wat een ellende! sterkte

Fijn dat het zo goed ging jagar!

Pinq briljante foto :D

Ohhh dat is zo'n leuke fase stippel!

Ik was voor t eerst de hele dag alleen met E. Zat bijna de hele dag op de bank beetje TV te hangen :') hij sliep op mijn arm, dronk wat, sliep in de box tot ik hem toch maar eens wakker maakte, dronk wat, deed een halve mopper poging toen ik hem even ging omkleden/wassen na een klots melk in zn hals en tsr in zn neus :') sliep weer verder...

Net alsof ik nog zwanger was. Beetje bed/bank hangen :D behalve een was opruimen heb ik ook lekker niets zinnigs gedaan!

Oh we kregen wat geld van Marceks collega's... Las hier lyrische verhalen over zo'n Tiny Love box ding? Is dat wat?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161259669
Tiny Love O+
pi_161260004
Pinq :D Hoe is het humeur van je muppet nu? Ik vond 6 maanden zo'n punt waarop alles veranderde :)

Lekker lamb! En hoe gaat het met je bekken?

Fijn dat de reis goed ging jagar! Je meneer ook blij dat jullie er weer zijn? :)

Ludann, het zit niet mee idd! Jij kwam toch ook net zelf uit het ziekenhuis? Beterschap iig!

Ik lig al twee dagen in bed met koorts. Het is gewoon kraambed deel 2 ofzo :P Ik voel me ook maar half belabberd, want echt alleen koorts en verder alleen wat hoofdpijn en geen eetlust, dus wil eigenlijk gewoon naar beneden, maar weet dat ik beter wat rust kan pakken.
pi_161260267
Maakt t nog uit welke MC? Of is het gewoon succes gegarandeerd ;)

Beterschap Dot! Herken de hoofdpijn/koorts bij flinke stuwing. Had jij dat niet ook? Rechts vlamt sinds vanmiddag op en direct verhoging/hoofdpijn

Mijn bekken doen t wonderbaarlijk goed! Van de 3/4 min die ik nog kon lopen de laatste weken naar gisteren O. naar school brengen (18/20 min enkele wandeling)
Echt een verademing
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161260462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:53 schreef Lamb29 het volgende:
Maakt t nog uit welke MC? Of is het gewoon succes gegarandeerd ;)

Beterschap Dot! Herken de hoofdpijn/koorts bij flinke stuwing. Had jij dat niet ook? Rechts vlamt sinds vanmiddag op en direct verhoging/hoofdpijn

Mijn bekken doen t wonderbaarlijk goed! Van de 3/4 min die ik nog kon lopen de laatste weken naar gisteren O. naar school brengen (18/20 min enkele wandeling)
Echt een verademing
Zoek er eentje die zonder geluid aan kan! Die zijn er namelijk :Y

Ik vond de jungle en de original het leukste en die grootte is ook voor de kindjes het interessantst. Leuker dan de reis/miniversie.
Kwak
pi_161261303
Ik heb de sweet Island Tiny Love, die kan ook zonder geluid aan, en is met vrolijke kleurige dieren. Wij hebben hem heel veel gebruikt de eerste maanden, die heeft zijn drie euro op de vrijmarkt vorig jaar wel opgeleverd ;). Tegenwoordig wordt hij weinig meer gebruikt want de box is stom omdat hij dan al snel met z'n been tussen de spijlen vast zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')