Nee, niet echt. Dan zou hij z'n matras op de babykamer moeten leggen ofzo, maar dan slaapt hij ook niet. En dat is idd nog ver weg maar ik maak me er nu al druk over jaquote:Op donderdag 7 april 2016 09:01 schreef LadyBlack het volgende:
Dot, ik weet niet of je een mogelijkheid daartoe hebt, maar ik slaap tegenwoordig met S op zolder, en mijn vriend in ons bed, zodat hij evt peuter kan troosten als ze wakker wordt. Wel saai en onromantisch maar hey, whatever gets us through the day ;
En met 'straks is hij drie dagen alleen met de kinderen' bedoel je als jij weer aan het werk bent? Dat is nog weeeeeeken weg, dan heeft K al 2 sprongetjes gemaakt en is ze een heel andere babyDaar moet je je nu nog geen zorgen over maken.
En dat zeg ik stiekem ook een beetje tegen mezelf
Nou echt he. Laat de sterkte wensen maar achterwege, ik heb ze nog liggen van de vorige keren.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:25 schreef gestreeptestoel het volgende:
Jeetje ludann. Het zit je ook niet mee
quote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
Hoe kan dit, 6mnd geleden woog hij nog maar 2.75 kilo![]()
[ afbeelding ]
toffe foto ookquote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wil ik ook een weegschaal in huis zodat ik ook zo'n toffe foto kan makenquote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
en hij zit zo mooi stabiel!quote:Op donderdag 7 april 2016 12:33 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek er eentje die zonder geluid aan kan! Die zijn er namelijkquote:Op donderdag 7 april 2016 18:53 schreef Lamb29 het volgende:
Maakt t nog uit welke MC? Of is het gewoon succes gegarandeerd
Beterschap Dot! Herken de hoofdpijn/koorts bij flinke stuwing. Had jij dat niet ook? Rechts vlamt sinds vanmiddag op en direct verhoging/hoofdpijn
Mijn bekken doen t wonderbaarlijk goed! Van de 3/4 min die ik nog kon lopen de laatste weken naar gisteren O. naar school brengen (18/20 min enkele wandeling)
Echt een verademing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |