Nah, het is geen skip or stay showquote:
Nee, maar het leek op de Raggende Manne...quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, het is geen skip or stay show
en over
Ik ben 'berucht' vanwege mijn soepel overgangetjesquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het leek op de Raggende Manne...
Naar vorequote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het leek op de Raggende Manne...
Als we het gaan doen met feest zet ik je persoonlijk op de gastenlijstquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wow... ik mis wel vaker wat, maar dat uhm, is iets dat ik niet had willen missen
die van mij ging ook redelijk soepelquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben 'berucht' vanwege mijn soepel overgangetjes
Jouw show wasquote:
Ik heb er totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben 'berucht' vanwege mijn soepel overgangetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als we het gaan doen met feest zet ik je persoonlijk op de gastenlijst
ja, vooral om wat er tijdens de show gebeurde in Parijsquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jouw show was
En is inmidels al legendarisch
http://imgur.com/Ku4IgLbquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wow... ik mis wel vaker wat, maar dat uhm, is iets dat ik niet had willen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |