Nah, het is geen skip or stay showquote:
Nee, maar het leek op de Raggende Manne...quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, het is geen skip or stay show
en over
Ik ben 'berucht' vanwege mijn soepel overgangetjesquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het leek op de Raggende Manne...
Naar vorequote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het leek op de Raggende Manne...
Als we het gaan doen met feest zet ik je persoonlijk op de gastenlijstquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wow... ik mis wel vaker wat, maar dat uhm, is iets dat ik niet had willen missen
die van mij ging ook redelijk soepelquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben 'berucht' vanwege mijn soepel overgangetjes
Jouw show wasquote:
Ik heb er totaal geen moeite mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben 'berucht' vanwege mijn soepel overgangetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als we het gaan doen met feest zet ik je persoonlijk op de gastenlijst
ja, vooral om wat er tijdens de show gebeurde in Parijsquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jouw show was
En is inmidels al legendarisch
http://imgur.com/Ku4IgLbquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wow... ik mis wel vaker wat, maar dat uhm, is iets dat ik niet had willen missen
Was dat toen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
ja, vooral om wat er tijdens de show gebeurde in Parijs
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
bizar he....quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me niet meer herinneren dat tijdens de draaibeurt van just me was...quote:
Ik dacht dat dat voor een soort samenlevingscontract / geregistreerd partnershap / whatever was!quote:
Ik weet niet eens of ik toen online was of niet. Mij kennende vast wel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me niet meer herinneren dat tijdens de draaibeurt van just me was...
we hebben ook alleen geluisterd toen, geen tablets er bij aan, dus we kregen niks mee qua nieuws, we ontdekten het pas de volgende dagquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me niet meer herinneren dat tijdens de draaibeurt van just me was...
arme Rafquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]om de show
We reageerden toen bijna allemaal dacht ik een beetje verbolgen omdat Raffie ons uit de positieve sfeer van die avond haalde
Jij kon er niets aan doen dat uitgerekend DIE vrijdagavond een stelletje (*#$S#U besloten om in Parijs om zich heen te gaan schieten
klopt, maar dat is in principe hetzelfdequote:Op dinsdag 5 april 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voor een soort samenlevingscontract / geregistreerd partnershap / whatever was!
Alsnog gefeliciteerd dan, beiden!!!
ja dat was echt bizar wakker wordenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben ook alleen geluisterd toen, geen tablets er bij aan, dus we kregen niks mee qua nieuws, we ontdekten het pas de volgende dag
Mental note: check van te voren de vertragingen bij de NSquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar dat is in principe hetzelfde
en het boterbriefje gaat er ook nog komen
Ah, alright!quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar dat is in principe hetzelfde
en het boterbriefje gaat er ook nog komen
En het was een hele mooie showquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
arme Raf![]()
maar ik flikkerde wel keihard van mjin wolkje af toen ik hoorde wat er gebeurd was!
Wolkje is weer terug hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je *nu* moet gaan slapen omdat je anders de trap niet meer op komt? Da's nu.
Bedankt MM
Slaap lekker Fogelquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je *nu* moet gaan slapen omdat je anders de trap niet meer op komt? Da's nu.
Bedankt MM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |