Openen we een noorse afdelingquote:
ik heb al 13 jaar niet meer met een bus geredenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ooooooooow ik moest nog aan je denken vandaag in de bus
Ik heb ook genoeg liggen, en the Selecter is weer eens wat anders dan Madness (wat 'moderne' Ska betreft). Maar ik stapte nu totaal onvoorbereid in een spontane showquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen.
Ladingen daarvan liggen en ik draai het hier zelden...
ik mag toch wel aan jou denkenquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb al 13 jaar niet meer met een bus gereden
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben ik met jou getrouwd of met je kloon?
Ik raak ernstig in de war
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Dorus!
Kleine Mad heeft nog foto's van schoolfeest, verkleed als Dorus...
Madness is meer een fusion stijl van ska.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg liggen, en the Selecter is weer eens wat anders dan Madness (wat 'moderne' Ska betreft). Maar ik stapte nu totaal onvoorbereid in een spontane show
Is dit een verzoekje om de 'roze olifantjes'?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet zijn muizenval gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Dorus!
Kleine Mad heeft nog foto's van schoolfeest, verkleed als Dorus...
goede vraag welquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben ik met jou getrouwd of met je kloon?
Ik raak ernstig in de war
Afgelopen zomer, toen je bij ma hegjes ging knippen en ik Figaro ging blaten, en jij toen ging springen met die schaar....en dat Megazeug stomverbaasd stond te kijken welke gek er aan het zingen was.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet zijn muizenval gemaakt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |