Ah, OKquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben de zus van L2B. Neefje is mijn kleinzoon en eigenlijk achterneefje van L2B.
Nou en of...samen hebben we ze losgebeiteld van de schaal en in een deuk gelegen tijdens het bakken. Ze waren goddelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK
Dus jij hebt van Lucky's bitterballen mét extra gelatine gegeten?
kloons zijn stomquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig, ik wilde mijn kloons ook al in de strijd gooien...
Ik dacht dat ik erg was met mijn fok!kende kinderenquote:
Niet klassiek, wel tof, zo ongeveer het hele repetoire van SKA-P, een Spaanse band.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ow ja, SKA en Klassiek, even zoeken hoor
Ooooooooow ik moest nog aan je denken vandaag in de busquote:
Ha, ik leer ze gewoon geen Nederlandsquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was met mijn fok!kende kinderen
Nou ja!quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ohja, "relaties"... een snowboard dude die met kerst zo ongeveer mijn zoon heeft geholpen met leren om met (downhill) skis om te gaan, bleek de schoonzoon te zijn van een vriend van me
Ik heb wat klassieks voor na de Skaquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet klassiek, wel tof, zo ongeveer het hele repetoire van SKA-P, een Spaanse band.
Moet ik misschien ook maar weer eens gaan doen.quote:
Ze waren leeggelopen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou en of...samen hebben we ze losgebeiteld van de schaal en in een deuk gelegen tijdens het bakken. Ze waren goddelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |