Assumption is the mother of all fuckups. Zo heb ik vandaag eerder in deze SC geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Ik neem aan dat alle VVD'ers morgen gewoon tegen gaan stemmen?
Gelezen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:
Weerbare democratie van Rijpkema is wel een aanrader overigens.
Nee hoor. Maar ik ga wel de EU-vlag uithangen op mijn balkon uitkijkend op een toegangsweg van mijn stad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
Gutmensch loopt morgen denk ik de hele dag briesend rond. En met stoom uit zijn oren.
Gaat met een bord met daarop 'Stop referenda!' voor de ingang van een stembureau zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
Gutmensch loopt morgen denk ik de hele dag briesend rond. En met stoom uit zijn oren.
Zozo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga wel de EU-vlag uithangen op mijn balkon uitkijkend op een toegangsweg van mijn stad.
Ik voorspel 35% en 70% tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik voorspel.
Opkomst 35%.
Uitslag 75% voor (door thuisblijvende ja-stemmers).
Overigens gaat BNR de opkomst wel bijhouden.
Zo'n vlag überhaupt in huis hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga wel de EU-vlag uithangen op mijn balkon uitkijkend op een toegangsweg van mijn stad.
Je bedoelt dus 75% tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik voorspel.
Opkomst 35%.
Uitslag 75% voor (door thuisblijvende ja-stemmers).
Overigens gaat BNR de opkomst wel bijhouden.
Eerste veertig pagina's in het vliegtuig, nu nog even wat verder lezen.quote:
Het zal hetzelfde effect hebben als een opkomst van 30,1%quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ga lachen als het 29,9% opkomst heeft.
Ik denk 33 % opkomst en 58 % tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
Voorspelling: 40% opkomst, 70% daarvan tegen.
Dat zou ook wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zal hetzelfde effect hebben als een opkomst van 30,1%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |