Zo opvallend is dat niet hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jij als enige een man noemt.
Ditquote:
Wat een hoer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze weer met Levchenko gaat
Dat kanquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik heb zo mijn principes
Heb je daar hulp bij nodig?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn sphincter staat strakker gespannen dan de handelsrelatie tussen Rusland en Turkije.
JC heeft daar nog een leuk plaatje bijquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jij als enige een man noemt.
Misschien moet je eens anderen aanspreken op hun gedrag. Dat zou je meer sieren, maar diep van binnen denk je ook zo.quote:
Dat is mijn taak niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens anderen aanspreken op hun gedrag. Dat zou je meer sieren, maar diep van binnen denk je ook zo.
Graag.quote:
Kappen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:03 schreef JanCees het volgende:
Jongens ik probeer steeds een plaatje te posten waar Ronaldo in z'n onderbroek staat maar als de pagina dan opnieuw geladen is dan zie ik hem nergens staan??
(zit mobiel)
Je moet meerdere keren proberen, de servers willen soms weleens vergeten dat er een plaatje gepost is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:03 schreef JanCees het volgende:
Jongens ik probeer steeds een plaatje te posten waar Ronaldo in z'n onderbroek staat maar als de pagina dan opnieuw geladen is dan zie ik hem nergens staan??
(zit mobiel)
Welk plaatje?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:03 schreef JanCees het volgende:
(zit mobiel)
Je bent wel een voorbeeldfiguur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bomen kappen?quote:
Je gedraagt je als een kind van 6.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:03 schreef JanCees het volgende:
(zit mobiel)
Als het nou alleen bij gedragen bleef..quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Vatta het volgende:
Zou die Simeone nou wel eens moe van zichzelf worden.
Andersom niet helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als GGMM iets doet, doe ik het ook.
Vast wel, maar dan kijkt ie op zijn bankrekening en dan is ie weer klaar wakker.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Vatta het volgende:
Ja, ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijkt er iemand naar München - Lissabon?
Hij haat Jessica Alba.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denkt dat hij op zijn slaapkamer enkel posters van zichzelf heeft en onder een dekbed van Atletico slaapt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Vatta het volgende:
Wat als hij je moeder doet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
NU WIL IK GVD PICS ZIEN JAquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak een tweede stukje taart
Barcelona zal dus wel scoren
In een Ajax pyjama?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik denkt dat hij op zijn slaapkamer enkel posters van zichzelf heeft en onder een dekbed van Atletico slaapt.
Excuses.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef aapnoodmies het volgende:
deze wedstrijd heeft zich ontpopt tot een topwedstrijdt. jammer van al die fotos hier.
even quotenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Atletico doorgaat neem ik een maand lang een Simeone UI.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:07 schreef RubenSosa het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker voor die tering atletico!
Werd tijd. Op naar de 2-1/3-1.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:07 schreef Isane het volgende:
[..]
nu niet meer.
dit zat er al zo lang aan te komen
WTFquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt door de taart ben ik bang
excuses
Kappen met deze shitquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee naakt.
Anders voelt hij de buikspieren van zijn vriendin niet.
[ afbeelding ]
engquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee naakt.
[ afbeelding ]
Ik vind dit niet zo mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee naakt.
[ afbeelding ]
Maar dat is alweer 9 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
Wisten jullie dat Suarez in Groningen speelde en Messi in Emmen?
Uitgoals tellen dubbel tochquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
Dit betekent wel dat we verlenging krijgen. Genot.
Dat jij je dat nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is alweer 9 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
Dit betekent wel dat we verlenging krijgen. Genot.
Vreselijke aidsspelerquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Aleix Vidal niet bij de selectie zit. Ik ben een beetje Dani Alves-moe.
Ik weet dat ik op de bank stuiterde toen ik las dat Suarez toch naar Ajax ging. Dat was dan Teletekst.quote:
Sow lekker hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
Eet jij taart met je handen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan vaak van waarde zijn in dit soort wedstrijden, maar tegenwoordig speelt hij zo ongelofelijk veel hopeloze wedstrijden.quote:
Jij hebt pas 2 jaar internet natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik op de bank stuiterde toen ik las dat Suarez toch naar Ajax ging. Dat was dan Teletekst.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een dubbele koek hoop ikquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die de 'uitgoals tellen dubbel'-grap maakt krijgt een koek.
Ik heb liever ook een stuk taartquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Dit klopt feitelijk niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt pas 2 jaar internet natuurlijk.
Wat voor koek?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Wat voor koek? Het is geen taart, maar toch.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Foto gemaakt met een aardappel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen 4K 100 inch tv hebben...quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zijn tweede schermquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen 4K 100 inch tv hebben...
Jouw probleemquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
vind ik niet hoor, een goal is een goal.
Bedankt voor die zeer duidelijke foto.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6-9quote:
Mag de grap van keeper met helm wel nog?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
mij?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM probeert je slechts te testen.
Ronaldo zou meteen op doel hebben geschoten, weliswaar tien meter over maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Waren de foto's van jouw eten maar iets onduidelijker.quote:
Was jouw kop maar niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waren de foto's van jouw eten maar iets onduidelijker.
Waar komt dit ineens vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij jezelf een perfect mens dan dat je niet getest hoeft te worden?
Maar die zou wel scorenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronaldo zou meteen op doel hebben geschoten, weliswaar tien meter over maar dat mag de pret niet drukken.
Als je daadwerkelijk zou opdagen bij een meet had je dat in alle eerlijkheid kunnen zeggen.quote:
Niet op der voeten toch?quote:
Jongens toch!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk zou opdagen bij een meet had je dat in alle eerlijkheid kunnen zeggen.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huisjurist v Benthem heeft de scheids effe ingelicht
De laatste vrije trap die ik me kan herinneren was vorig seizoen tegen Granada maar hij zal er vast in die tijd nog wel een gescoord hebben.quote:
Er staat trouwens een gruwelijk lelijke spelfout in je username. Hopelijk had je dit zelf ook al door.quote:
#FEITENMANHASSPOKENquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste vrije trap die ik me kan herinneren was vorig seizoen tegen Granada maar hij zal er vast in die tijd nog wel een gescoord hebben.
Ja ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er hier mensen die naar een Fok!- meet zijn geweest?
nood is gewoon een correct nederlands woord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat trouwens een gruwelijk lelijke spelfout in je username. Hopelijk had je dit zelf ook al door.
Ik kan het je van harte aanraden!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ligt aan de definitiequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
dat ziet de gemiddelde fokkr tog nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat trouwens een gruwelijk lelijke spelfout in je username. Hopelijk had je dit zelf ook al door.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Nou ik vind van niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nood is gewoon een correct nederlands woord.
jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er hier dan mensen die van hun zolderkamer af komen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Johannes_Vermeer was er net al en is er nog steedsquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was er zonet ook al.
Ging over taart.
Ben je zolderautist ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Zo'n Fok!-meet lijkt me een tikkeltje awkward. Snap ook niet dat je daar behoefte aan hebt.
Dacht het niet, not surequote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn alle kaarten vanaf de kwartfinale kwijtgescholden>
Daar was ik gelukkig bij!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs Mortaxx heeft dat wel eens gedaan weet ik toevallig
entreekaarten? hoezo datquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn alle kaarten vanaf de kwartfinale kwijtgescholden>
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een schitterende goal. Ik zal nooit meer iets kwaads over Dani Alves zeggen.
Nee inderdaad dan moeten alle autisten opeens sociaal gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Zo'n Fok!-meet lijkt me een tikkeltje awkward. Snap ook niet dat je daar behoefte aan hebt.
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is iedereen hier zo anti-Barca?
Niet echtquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij houden allemaal een beetje van Dani Alves.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef Coco98 het volgende:
Suarez zou nooit meer hebben mogen voetballen.
Ik ben redelijk neutraal in deze wedstrijdquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat het gewoon een ongelooflijk kansloze club is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
omdat ze vermalen nie opstellenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
En met elkaar ruziën over welk speciaalbier het beste is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef Vatta het volgende:
[..]
Nee inderdaad dan moeten alle autisten opeens sociaal gaan lopen doen.
uefalonaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoals een wijs PSV-fan uit Oss wel eens zegt: ''Die afgunstquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is iedereen hier op z'n pik getrapt.
Samen stellingen bespreken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
omdat UEFAlona.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben je autistisch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Voor de minderjarigen is er ook cider.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En met elkaar ruziën over welk speciaalbier het beste is.
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En met elkaar ruziën over welk speciaalbier het beste is.
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een ongelooflijk kansloze club is.
Allemaal hipsters bij elkaar die haten op Barcaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben ook autistisch Sked, kon je het merken?quote:
Nou gewoon omdat dat mijn mening is.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben ook autistisch Sked, kon je het merken?
Nee joh, jij bent heul niet autistischquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is jouw autistische kwaliteit eigenlijk? Satire?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |