abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161215532
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:36 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet eens gezien, maar het gebeurt wel erg vaak. Daarnaast lees ik op veel plaatsen dat ook Suarez 2x rood had kunnen krijgen en die krijgt niks. Ik herinner me nog uit het verleden een kopstoot van Messi die met geel werd afgedaan, een tweede geel voor van Persie om niks. Natuurlijk zijn ze niet allemaal onterecht, de gelijke maatstaf ontbreekt echter volledig.
Dat is hier in Nederland natuurlijk niet anders als je de topclubs met de staartploegen vergelijkt.
pi_161215781
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:36 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet eens gezien, maar het gebeurt wel erg vaak. Daarnaast lees ik op veel plaatsen dat ook Suarez 2x rood had kunnen krijgen en die krijgt niks. Ik herinner me nog uit het verleden een kopstoot van Messi die met geel werd afgedaan, een tweede geel voor van Persie om niks. Natuurlijk zijn ze niet allemaal onterecht, de gelijke maatstaf ontbreekt echter volledig.
Je zinspeelt keer op keer op een complot van FC Barcelona en de bond terwijl je niet eens weet hoeveel meer dramatische momenten zich voordoen in de Liga. Ik zou ook makkelijk alleen naar een selectief groepje clubs kunnen kijken en haar wedstrijden om die onderbuik te projecteren als een complot. Doe daar vooral je ding mee.

Tweede geel.
pi_161217415
quote:
9s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wowowow

Kwaliteitspost.

JR zou Suarez nog goed vinden als ie live op het veld een geit neukt.
Hypocriete figuren zijn het helaas.
pi_161217574
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 00:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat JR en Stijn ervan vinden. De ene vindt alles van Suarez goed en de ander loopt alleen maar Real te bashen terwijl Barca veel walgelijkere spelers heeft. Alba, Suarez, Busquets. Walgelijk team.
Raar dat je me hierop aanvalt terwijl ik gisteren nog kenbaar maak dat schwalbes door wie dan ook walgelijk zijn. Lees de topics er maar op na. Dat hele gedrag van spelers naar elkaar toe en jegens de scheidsrechters is nooit mijn favoriete ding geweest. Helaas is het gewoon een ingeburgerd iets geworden in voetbal.

Daar kan je zoveel tegen willen doen, maar het is ook een vorm van professioneel voetbal wat wij als voetballand schijnen te missen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ronaldo heeft een museum vol penalty's bij elkaar geschwalbed. Hoor je in dit topic niemand over want Barça is ook kut.

Schwalbes moet je nooit rechtvaardigen. Met je: ''Oh maar hun doen op een veel stommere manier aan schwalbes''. Dat is net iets zoals ''oh referenda zijn leuk maar alleen als mijn favoriete partij er ook voor of tegen is''.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De kern is: als je schwalbes kut vindt, moet je elke schwalbe veroordelen en er niet zuurder over doen als het iemand van Barcelona is.

Zo, duidelijk genoeg?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Schwalbes zijn een treurige gewaarwording: of Milik of Kramer een schwalbe maakt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Schwalbes zien gebeuren is net zo pijnlijk en vervelend als op een legoblokje staan.

Kan dit ook?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Schwalbes zijn walgelijk.

Nu?
Zo, nu weet je ook weer waar ik sta.
pi_161218109
Al die Spaanse ploegen zijn toch 1 pot nat beste mensen.. als je gisteren Simeone weer zag wapperen als een bezetene met zijn arm, om een speler van Barca een kaart aan te naaien.. het zijn allemaal toneelspelers, mietjes en matennaaiers daar.. ies cultoer, mag je niks van zeggen :{
pi_161222024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Raar dat je me hierop aanvalt terwijl ik gisteren nog kenbaar maak dat schwalbes door wie dan ook walgelijk zijn. Lees de topics er maar op na. Dat hele gedrag van spelers naar elkaar toe en jegens de scheidsrechters is nooit mijn favoriete ding geweest. Helaas is het gewoon een ingeburgerd iets geworden in voetbal.

Daar kan je zoveel tegen willen doen, maar het is ook een vorm van professioneel voetbal wat wij als voetballand schijnen te missen.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Zo, nu weet je ook weer waar ik sta.
Dan ben je bij zinnen gekomen, want je haat richting Real was eerst overdreven groot.
pi_161222040
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die Spaanse ploegen zijn toch 1 pot nat beste mensen.. als je gisteren Simeone weer zag wapperen als een bezetene met zijn arm, om een speler van Barca een kaart aan te naaien.. het zijn allemaal toneelspelers, mietjes en matennaaiers daar.. ies cultoer, mag je niks van zeggen :{
Bij Atleti niet.
pi_161224183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 14:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Bij Atleti niet.
Uh Diego Costa al vergeten? En de coach vind ik een geweldenaar, maar die heeft het matennaaien hoogstpersoonlijk naar een hoger niveau getild.. ik zal nooit de overtreding vergeten van Numan op Simeone in die wedstrijd op het WK.. hij bleef maar rollen..en rollen..en rollen.. :')
  woensdag 6 april 2016 @ 16:11:05 #34
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161224253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:54 schreef Pleun2011 het volgende:
:D
graag op anoniem
pi_161225323
Waar is het topic voor vanavond?
pi_161227132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Uh Diego Costa al vergeten? En de coach vind ik een geweldenaar, maar die heeft het matennaaien hoogstpersoonlijk naar een hoger niveau getild.. ik zal nooit de overtreding vergeten van Numan op Simeone in die wedstrijd op het WK.. hij bleef maar rollen..en rollen..en rollen.. :')
Costa speelt er niet en dan noem je 1 voetballer. In vergelijking met Bayern en Barca bijvoorbeeld is dat niks.
  woensdag 6 april 2016 @ 18:49:59 #37
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_161228582
Ik zie nu pas de beelden van Suarez. Ik kan oordelen dat de kritiek trouwens terecht is. Dacht dat mensen mad waren maarja..
graag op anoniem
pi_161229010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 14:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan ben je bij zinnen gekomen, want je haat richting Real was eerst overdreven groot.
Ik heb al eerder dit seizoen gesteld dat er bij Real Madrid een paar geniale voetballers rondlopen. Ik noem een Keylor Navas, Kroos, Modric, Isco, James. Alleen walg ik van figuren als Bale, Ronaldo, Pepe, Marcelo, Ramos.
pi_161331857
Vet hoor!
  Moderator zondag 10 april 2016 @ 18:05:03 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_161331870
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef aapnoodmies het volgende:
Vet hoor!
uh ok
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG